TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

10 naujos kartos "Mini" modelio naujovių

2014 04 17 11:52
Trečios kartos "Mini" labai taupus - mažiausios jo degalų sąnaudos siekia vos 3,5 litro. Gamintojo nuotrauka

Lietuvoje debiutavęs trečiosios kartos "Mini" savo naujovėmis jau patraukė ne vieno šio modelio ir daugelio automobilių gerbėjų dėmesį. Išlaikęs individualų visiems pažįstamą dizainą jis sugebėjo nustebinti inovacijų ir modernių technologijų gausa.

Oficiali "Mini" atstovė Lietuvoje UAB „Krasta Auto“ tiki, jog šios naujovės dar labiau sustiprins "Mini" pozicijas nedidelių automobilių segmente tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje.

Gamintojai pristatė 10 naujovių, kuriomis gali pasigirti trečiosios kartos modelis.

Atnaujinta važiuoklės technologija ir optimizuota pakaba. Ji paverčia "Mini" smagiausiu vairuoti automobiliu savo segmente. Vairuoti "Mini" automobilį dabar yra vienodai patogu važiuojant tiek miesto, tiek užmiesčio keliais.

Reguliuojami amortizatoriai. Šio "Mini" pirkėjai pirmąkart gali pasirinkti reguliuojamus amortizatorius, kurie dar labiau sustiprina automobilio stabilumą. Būtent šiam aspektui koncernas, kurdami naujosios kartos "Mini, vokiečių inžinieriai skyrė itin daug dėmesio.

Didesni naujojo automobilio gabaritai. Lyginant su antrosios kartos "Mini", naujasis gražuolis pailgėjo 98 mm, praplatėjo 44 mm ir ūgtelėjo 7 mm. Be abejo, didesni automobilio gabaritai vairuotojui bei keleiviams suteikia daugiau erdvumo ir komforto. Šiek tiek pasikeitė ir automobilio forma – jis tapo apvalesnis. Tai pagerino naujojo "Mini" aerodinamiką.

Didesnė bagažinė. Išaugę automobilio gabaritai leido inžinieriams sėkmingai padidinti mašinos bagažinę – ji tapo daugiau negu 30 proc. didesnė, ir dabar bagažinės talpa siekia 211 litrų. Tai suteikia daugiau patogumo ilgose kelionėse arba užsiimant aktyviu sportu ir vežant sportinę įrangą.

Naujasis "Mini" yra pirmasis savo klasės automobilis, turintis LED žibintus. Norintys gali rinktis ir daugiau su šviesomis susijusių funkcijų: pasirinktinai galima įdiegti adaptyvaus apšvietimo sistemą, LED posūkių žibintus, LED priešrūkinius žibintus ir LED galinius žibintus, kurie dar labiau pagerina matomumą kelyje ir užtikrina saugumą.

Trečiosios kartos "Mini" gali pasigirti visiškai nauju varikliu su „TwinPower Turbo“ technologija. "Mini" pirkėjai gali rinktis iš penkių įvairius poreikius atitinkančių modelių: 136 AG trijų cilindrų „Mini Cooper“, 192 AG keturių cilindrų benzininį „Mini Cooper S“, 116 AG trijų cilindrų dyzelinį „Mini Cooper D“, 95 AG trijų cilindrų dyzelinį „Mini One D“ ir 102 AG trijų cilindrų „Mini One“. Iki metų pabaigos šią gamą papildys dar du agregatai: 2 litrų keturių cilindrų dyzelinu varomas „Mini Cooper SD“ ir galingiausias 2 litrų keturių cilindrų benzininis „Mini Cooper S John Cooper Works“.

Specialiai šiam "Mini" modeliui buvo sukurta nauja šešių pavarų automatinė pavarų dėžė. Ji automobiliui leidžia nuo 0 iki 100 km įsibėgėti 2,6 sek. greičiau nei ankstesnis modelis ir sumažina degalų sąnaudas net 27 proc. Mažiausios naujojo "Mini" degalų sąnaudos siekia vos 3,5 l/100 kilometrų.

Naujajame "Mini" yra trys skirtingiems vairavimo įpročiams pritaikyti režimai. Be standartinio, vairuotojas vienu svirtelės paspaudimu dar gali rinktis SPORT arba GREEN vairavimo režimus. GREEN režimas su MINIMALISM technologija leidžia pasiekti stebinančiai mažus degalų sąnaudų rodiklius. Tuo tarpu SPORT režimas automobiliui suteikia ypatingos galios ir dar niekada su "Mini" nepatirtus pojūčius.

Naujajame "Mini" gausu naujų komfortą vairuotojui ir keleiviams užtikrinančių sistemų. Tarp jų – naujas prietaisų skydelio ekranas ir atnaujinta jo technologija, šildomos sėdynės, dviejų zonų automatinis kondicionierius, profesionali "Mini" navigacijos sistema, elektra valdomas stiklinis stogas, elektra šildomi šoniniai veidrodėliai.

Naujajame vokiečių automobilyje yra kaip niekada anksčiau gausu naujų pagalbos vairuotojui sistemų, kurios vairavimą paverčia itin lengvu ir maloniu procesu. Tarp jų – ant priekinio stiklo projektuojamas vaizdas, pagalbos statant automobilį sistema, traukos kontrolė, sistema, perspėjanti apie galimus susidūrimus su pėsčiaisiais, ir kelio ženklų atpažinimo sistema. Automobilyje taip pat gausu IT inovacijų – jame galima naudotis išmaniuoju telefonu ir jame esančiomis aplikacijomis, taip pat naudotis socialiniais tinklais ir net vairuojant visuomet būti naujienų sūkuryje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"