TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

2015-ųjų mūšis: „Opel“ ir „Renault“ surėmė ragus

2015 02 11 6:00
„Ford Mondeo“ Gamintojo nuotraukos

„Renault“ ir „Opel/Vauxhall“ šiemet dės visas pastangas, kad išstumtų „Ford“, antrą pagal populiarumą ir pardavimą markę Europoje. Tačiau rinkos ekspertai teigia, kad nors konkurentai ir labai stengiasi bei rengia naujų modelių premjeras, „Ford“ lengvai savo rinkos dalies tikrai neatsisakys.

Amerikos koncernui, 2014 metais Europoje pardavusiam 948 tūkst. naujų automobilių, ją pavyko išlaikyti ir per praėjusius metus. „Ford“ lenkia tik neginčijamai nuo konkurentų atitrūkęs „Volkswagen“ koncernas, per praėjusius metus Europos šalių autoparką papildęs 1,62 mln. naujų automobilių.

Kita vertus, kompetentingi rinkos analitikai, tokie kaip tarptautinė rinkos tyrimų agentūra „IHS Automotive“, spėja, kad „Renault“ šiemet pagal pardavimą aplenks „Opel“. Prancūzų gamintojo vykdomasis direktorius Carlosas Ghosnas sausio mėnesį pareiškė besitikįs, jog „Renault“ automobilių pardavimas, didžiosioms ES valstybėms įliejus ekonomikai skatinti skirtų papildomų lėšų, sparčiai ūgtelės.

2015 metais „Renault“ Europoje pristatys daugiau naujų modelių nei bet kuris kitas gamintojas. Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, „Renault“ pardavimas augo 9 proc. - daugiausia iš visų pirmojo penketo gamintojų. „Opel“ pardavimas atitinkamai šoktelėjo 7 proc., „Ford“ - 5 proc., o „Volkswagen“ - 4 procentais. „Volkswagen“ gamintojui šiemet neplanuojant gausių premjerų – bus pristatomi tik naujas minivenas „Touran“ ir visureigis „Tiguan“, – kiti varžovai ketina pūstelėti į rinką naujų vėjų.

„Ford Mustang“.

„Opel“ ir „Renault“ grumtynės

„Opel“ kompanijos vadovas Karlas-Thomasas Neumannas Detroito parodoje pažymėjo, kad pristatęs naujus modelius gamintojas jau 2016 metais tikisi grįžti į pelno zoną. „Opel“ orientuojasi į mažų miesto automobilių gerbėjus ir sausį pristatęs šio segmento populiariojo „Opel Corsa“ naująją versiją, gegužę miesto vairuotojams pateiks naują mažalitražį „Karl“ automobilį, pakeisiantį modelį „Agila“. „Karl“ automobilių per metus tikimasi parduoti 20 tūkstančių. Metų pabaigoje sulauksime ir atnaujintos antro pagal populiarumą „Opel“ modelio versijos "Astra".

Tiesa, naujų minivenų „Meriva“ ir „Zafira“, kurie yra vieni pagrindinių gamintojo "arkliukų" Europoje, teks palūkėti dar bent pusantrų metų. Šie, palyginti su pirmtakais, turėtų įgyti daugiau iš miesto visureigių perimtų bruožų.

„Corsa“ ir „Astra“ šiemet ir kitąmet taps pagrindiniais mūsų koziriais. Bendrai šie du modeliai sudaro apie pusę mūsų parduodamų automobilių", - pažymėjo K.- T. Neumannas.

Tačiau, kaip pažymi analitikai, tokių „Opel“ kozirių, tikėtina, nepakaks atremti ant „Nissan Qashqai“ platformos pagaminto „Renault Kadjar“ miesto visureigio ir atnaujinto penktos laidos „Espace“ miniveno atakai. Pristatę šiuos, dar po pusmečio prancūzai rinkai pateiks atnaujintą „Megane“ ir „Laguna“, kurie turėtų galutinai garantuoti, kad „Renault“ iš „Opel“ perims trečios pagal populiarumą Europoje markės titulą. „Renault“ vadovų tikslas – iki 2022 pakilti dar vienu laipteliu, tvirtai įsitaisyti antrojoje vietoje ir aplenkti „Ford“.

Sėkmė priklausys nuo „Mondeo“

„Opel Corsa“.

Amerikiečių koncernas tuo tarpu antrąją vietą šiemet ketina išsaugoti, pasitelkdamas pernai pasirodžiusias dvi naujienas – iš pagrindų atnaujintą „Mondeo“ ir mažesnį automobilį „Focus“. 2015 metais gamintojas pateiks ryškių, tačiau į aukščiausios klasės ieškančio pirkėjo skonį nutaikytų "saldainių" – prabangos paketu „Vignale“ aprūpintų išskirtinių modelių ir ribotos serijos naujų „Mustang“ sportinių automobilių flotilę.

Tačiau stipriausia „Ford“ korta, galinti užtikrinti augimą, yra naujasis „Mondeo“, kurį gamintojas pristato kaip „technologiškai pažangiausią Europos rinkai skirtą automobilį“. „Ford“ tikisi, kad „Mondeo“ modeliui metinį pardavimą pavyks išauginti iki 100 tūkst. automobilių. Be to, „Mondeo“ taps pirmuoju automobiliu, kurį pirkėjai galės įsigyti su „Vignale“ prabangos paketu. Į ekologiją orientuotiems pirkėjams amerikiečiai pateiks ir pirmąjį „Mondeo“ benzininį ir elektrinį įkraunamą hibridą.

Šiemet Europos salonuose taip pat pasirodys „Galaxy“ ir „S-Max“ minivenai ir galingas bei didelis „Ford Edge“ visureigis. Gamintojas tikisi, kad didelių visureigių segmente šis gali išsiveržti į pardavimo Europoje lyderius.

Iškovoti antrąją ar trečiąją poziciją yra rimtas laimėjimas, bet dirbti taip pelningai, kaip veikia vokiečių „Volkswagen“ koncernas, kurio pasaulinis pelnas 2014 metais, manoma, sieks 18 mlrd. eurų, yra kas kita. Akivaizdu, kad rinkoje, kur kaunamasi dėl kiekvieno pirkėjo, ir šiemet virs aštri kova.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"