TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

508 RHX: dar vienas prancūzų eksperimentas

2015 04 23 6:00
Vienąkart pripildžius atnaujinto "Peugeot 308 RXH" su dyzeliniu motoru baką, galima nuvažiuoti apie 1,5 tūkst. kilometrų.  Gamintojo nuotrauka

Pernai Prancūzijos koncerno „Peugeot 508“ šeimyną papildė naujas modelis RHX. Nuo to laiko daugelis automobilių mėgėjų tapatina jį su hibridine mašina, tačiau prancūzų kompanijos atstovai Lietuvoje davė LŽ bandyti „Peugeot 508 RHX“, turintį vien tik dyzelinį variklį.

Hibridinį ir tradicinį dyzelinį modelius skiria ir detalesni jų pavadinimai – vien tik dyzelio varomas modelis pavadintas „Peugeot 508 RXH 2,0 l Blue HDI 180 AG 2WD“, o dyzelio ir elektrinio motoro - „Peugeot 308 l Hdi Hybrid4 200AG 4WD“. Vien iš pavadinimų jau galima spręsti, kad pirmasis modelis turi tik du varomuosius ratus, o antrasis yra keturiais ratais varomas visureigis. Tačiau „Peugeot 508 RXH 2,0 l Blue HDI 180 AG 2WD“ yra silpnesnis – po variklio dangčiu dirba 180 AG dyzelis. Tikro hibrido „Peugeot 308 l Hdi Hybrid4 200AG 4WD“ jėgainę sudaro dyzelinis (163 AG) ir elektrinis (67 AG) varikliai, o jų bendra maksimali galia – 200 AG. Bandant „Peugeot 508 RXH“ iškart kilo klausimas – kam prancūzų gamintojui prireikė slėpti iš esmės "paprastą" universalą 508 po magiškomis raidelėmis RXH, kuriomis jau plačiai išreklamuotas hibridinis modelis?

Pavadinimų mišinys

Atsakyti į šį klausimą, kaip atrodė, buvo sunku net „Peugeot“ atstovams. Jie daug lengviau komentavo, kuo „Peugeot 508 RXH“ vien tik su dyzeliniu varikliu skiriasi nuo „paprasto“ 508 šeimynos universalo. Kad nors truputį praskleistum paslapties šydą, esi priverstas pasitelkti ir griozdiškus detalesnius modelių pavadinimus, o tai nėra labai patogu.

„Pirmiausia tas skirtumas matyti lyginant RXH ir „paprasto“ universalo išorę. Vien tik dyzelinu varomas „Peugeot 508 RXH 2,0 l Blue HDI 180 AG 2WD“ iš išorės yra lygiai toks pat kaip ir hibridinis modelis. Ant universalo kėbulo sumontuoti papildomos apsaugos įrenginiai, be to, „Peugeot 508 RXH“ yra už „paprastą“ universalą „aukštesnis“, jo ir vidaus bei išorės dizainas modernesnis, jis pasižymi gausesne ir pažangesne įranga“, - vardijo „Peugeot“ atstovai.

Kitaip tariant, leista suprasti, kad RXH raidelės „Peugeot 508“ universalo pavadinime pirmiausia atsirado dėl to, kad būtų pabrėžtas technologinis „Peugeot 508 RXH 2,0 l Blue HDI 180 AG 2WD“ pranašumas prieš „paprastus“ tos pačios šeimynos universalus. Maža to, dyzelinis RXH variantas už hibridinį ir kainuoja apie 8 tūkst. eurų mažiau („Peugeot 508 RXH 2,0 l Blue HDI 180 AG 2WD“ kaina prasideda nuo 32 065 eurų). Suprask, gauni patį pažangiausią „Peugeot“ modelį daug mažesne, nei iš anksto galėjai tikėtis, kaina. Saliamoniškas sprendimas, tokį gali sugalvoti tik prancūzai!

Taupus ir dinamiškas

Neabejotina, kad didžiuotis „Peugeot 508 RXH 2,0 l Blue HDI 180 AG 2WD“ tikrai turi kuo. Pirmiausia stulbina automobilio ekonomiškumas - 100 kilometrų nuvažiuoti jis sunaudoja vidutiniškai 4,6 litro dyzelino. Svarbiausia, kad važinėjant universalu paaiškėjo, jog deklaruotosios degalų sąnaudos beveik visai nesiskiria nuo realių (baigus bandymus borto kompiuteris parodė, kad vidutinės degalų sąnaudos buvo 4,8 l/100 km). Kadangi bake telpa 72 litrai dyzelino, kartą pripildžius baką teoriškai galima nuvažiuoti net 1,5 tūkst. km atstumą.

Dar svarbiau, kad ekologiniai mašinos standartai visiškai netrukdo jo dinaminėms savybėms. Dyzelinio „Peugeot 508 RXH“ kūrėjai tvirtina, jog nuvažiavęs kilometrą automobilis į orą išmeta vos 119 gramų anglies dvideginio. Į kai kuriuos automobilius, turinčius tokius pat ekologinius standartus, taip prikemšama įvairių filtrų, kad šie kelyje ima „dusinti“ motorą. Ypač tuomet, kai stipriau paspaudžiama greičio pamina.

Tačiau ši taisyklė visai negalioja atnaujintam „Peugeot 508 RXH“ su 1,8 l dyzeliu. Net 400 Nm sūkio momentą turintis variklis leidžia mašinai kelyje būti vikriai, spėriai lenkti kitus automobilius.

Tačiau naują prancūzišką eksperimentą primenantis RXH modelis, lyginant jį su „paprastu“ universalu, turi ir savo silpnąją vietą, o tai gali būti lemtinga pirkėjams renkantis automobilį. „Paprastas“ universalas kainuoja nuo 19 965 eurų, todėl mokėti daugiau nei trečdaliu didesnę sumą už dyzelinį RXH ryšis nebent tie, kurie yra pamišę dėl techninio progreso.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"