TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

60-ečio laukiantį "Fiat 500" atnaujino dar kartą

2015 07 07 14:23
Per 58-eris modelio "Fiat 500" gyvavimo metus nuo konvejerio jau nuriedėjo pusantro milijono itališkų mažylių.  Gamintojo nuotrauka

Italijos automobilių koncernas "Fiat" skelbiasi atnaujinęs iki šiol populiariausią savo 500-ąjį modelį.

Mažasis italų automobilis buvo pradėtas gaminti lygiai prieš 58 metus. – pirmasis "Fiat 500" nuo konvejerio nuriedėjo 1957 metų liepos 4 dieną. Žavingo, savito dizaino automobilis ilgainiui tapo kultiniu miesto modeliu ir Italijos masinių automobilių industrijos simboliu. Pirmosios kartos „Fiat 500“ visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 3,8 mln. vienetų. 2007 m. liepos 4 d., minėdami modelio 50-metį, italai išleido atnaujintą „Fiat 500“, kuris iki šių dienų išlieka sėkmingiausiu koncerno modeliu – jų nuo konvejerio nuriedėjo daugiau nei 1,5 milijono.

Sėkmės formulės nekeičia

„Pastarosios kartos „Fiat 500“ rinkoje siūlomas jau 8 metus, tačiau jų pardavimai iki šiol auga – 2014 metais koncernas pardavė rekordiškai daug 500-tukų. Esame įsitikinę, kad atnaujintas „Fiat 500“, kuris išlaikė šiai lygiaverčių konkurentų neturinčiai modelių šeimai būdingą stilių, pratęs itališką sėkmės istoriją. Juolab, kad jame vairuotojai ras efektyvius variklius, šiuolaikines technologijas ir aukštos kokybės medžiagas“, – sakė „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

Sekdami šia sėkmės formule, naujajame „Fiat 500“ italai išsaugojo modelio tradicijas ir svarbiausius elementus. Iš išorės vairuotojai pastebės atnaujintą automobilio priekį ir galą. Žibintai išlaikė savo tradicinę apvalią formą ir sukuria itin drąsaus automobilio įspūdį. Žibintuose „Fiat“ panaudojo naują technologinį modulį, kuris sustiprina šviesą ir pagerina matomumą važiuojant naktį, o dienos žibintams panaudojo LED technologijas.

„Fiat 500“ turės 15 arba 16 colių ratlankius, o kėbulo spalvą bus galima pasirinkti iš 13 variantų, tarp kurių dvi – naujos. Kaip ir dera stiliumi pasižyminčiam automobiliui, italai siūlo itin plačias tiek išorės, tiek salono stiliaus individualizavimo galimybes: pirkėjai gali rinktis net iš 16 interjero variantų, 8 skirtingų kėbulo lipdukų rinkinių, 10 skirtingų ženkliukų ir 7 lengvo lydinio ratlankių dizaino variantų.

Mažylyje - pažangiausios technologijos

Pasirodydamas rinkoje naujasis „Fiat“ bus siūlomas su vienu iš 4 variklių – benzininiu 1,2 litro 69 AG, dviem 0,9 litro „TwinAir“ motoro versijomis – 85 AG arba 105 AG. Pirmoji jų, beje, naudoja vos 3,8 l benzino šimtui kilometrų nuvažiuoti, o į aplinką išmeta tik 90 g/km. Ketvirtasis „Fiat 500“ variklis – dviejų cilindrų dujomis arba benzinu varomas 1,2 litro darbinio tūrio „EasyPower“, galintis pasiekti 69 AG.

Vėliau „Fiat 500“ gaus itin modernius papildomus variklius – pažangiausia inžinerija pasižymintį turbodyzelinį 1,3 litro „Multijet II“ 95 AG, kuris atitinka „Euro 6“ aplinkosaugos standartą ir išmeta vos 89 g/km anglies dvideginio. Antrasis, kuris papildys variklių gamą gruodį – „Eco“ konfigūracijos 1,2 litro 69 AG motoras, kuris taip pat labai ekologiškas – anglies dvideginio emisija tesiekia 99 g/km.

„Fiat 500“ pasižymės ir aukščiausio lygio saugumo technologijomis – standartinėje įrangoje bus 7 oro pagalvės, aktyvios saugumo ir automobilio valdymo technologijos – ABS su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu (EBD), pažangi elektroninė stabilumo kontrolės įranga (ESC), ratų praslydimo reguliatorius (ASR), „Hill Holder“ technologija, kuri talkins vairuotojui įkalnėse, taip pat hidraulinis stabdžių stiprintuvas (HBA).

Gamintojas kol kas neskelbia oficialios naujojo „Fiat 500“ kainos, tačiau „Autobrava“ praneša, kad ji turėtų išlikti panaši, kaip ir dabartinio modelio. Dabartinis „Fiat 500“ kainuoja nuo 10, 9 tūkst. eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"