TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

9 karštos, vokiškos (ir ne tik) Frankfurto automobilių premjeros

2015 08 18 6:00
„Mini Cooper Clubman Concept“ Gamintojų nuotraukos

Jau po mėnesio visų melomanų, kuriems gražiausia muzika – motorų gausmas, ir meno gerbėjų, kuriems tobuliausia skulptūra – naujausių automobilių modelių formos, ausys ir akys nukryps į 66-osios tarptautinės Frankfurto automobilių parodos naujienas. Nors dalį svarbiausių premjerų gamintojai slepia iki paskutinės uždangos pakėlimo akimirkos, kai kurie grandioziniame renginyje pasirodysiantys nauji ar atnaujinti modeliai jau yra žinomi. Praverkime uždangą – štai „nenuslėptos“ Frankfurto naujienos.

1. „Renault Talisman“. Prancūzų koncernas, pristatantis aukštesnės klasės nei jo pirmtakės „Laguna“ ir „Latitude“ įpėdinį, tikisi, jog šis modelis taps vienu rimčiausių bendrovės sėkmės talismanų ir sėkmingai konkuruos aikštingame rinkos segmente, kurio neabejotinu lyderiu šiuo metu yra „Volkswagen Passat“, o dėl pirkėjų dėmesio ragais ir nagais taip pat pešasi tokie išties kokybiškai pagaminti automobiliai, kaip „Mazda6“ ar „Ford Mondeo“. Įdomu tai, kad naujasis flagmanas bus komplektuojamas su sistema „4Control“, kuri suteiks galimybę sukant vairą pasukti ne tik priekinius, bet ir užpakalinius ratus. Jei, kaip žada prancūzai, atstovų salonuose po Naujųjų pasirodysiantis „Talisman“ išties kokybe prilygs „Volkswagen“, o kaina bus konkurencinga, juo gali susidomėti ir prancūziškiems automobiliams apatiški Lietuvos pirkėjai, kurių daugeliui „Passat“ – automobilio kokybės etalono sinonimas.

„Renault Talisman“

2. „Alfa Romeo Giulia“. Šie italai mūsų šalyje – gryna egzotika, o į Frankfurtą atriedanti naujoji „Giulia“ didžiajai daugumai melomanų ir toliau asocijuosis su praeityje garsia lietuviškos estrados dainininke, bet ne puikių sportinių charakteristikų keturrate gazele. Iš peties padirbėjusi „Alfa Romeo“ komanda per trumpą pustrečių metų laikotarpį sukūrė išties įspūdingą galu varomą automobilį, kurio efektingiausia „Quadrifoglio“ versija bus varoma „Ferrari“ gamykloje sukonstruota 510 AG V-6 jėgaine. Pagal konstrukcijoje panaudotą anglies pluošto ir aliuminio kiekį šis automobilis į inovatyviausiomis medžiagomis besipuikuojančius superautomobiliams. Automobilyje įdiegtos sukimo momento valdymo sistemos galimybės išties neeilinės ir vairuotojui suteikia daugybę laisvės – pavyzdžiui, priklausomai nuo aplinkybių, visi niutonmetrai gali keliauti tik į vieną galinės ašies ratą. Aerodinamika – taip pat iš lenktynių pasaulio: priekinės grotelės automatiškai juda ir koreguoja prispaudimo jėgą, priklausomai nuo situacijos kelyje.

„Alfa Romeo Giulia“

3.„Audi A4“. Penktosios laidos „Audi“ ristūnas (arba 9-oji „beškė“, jei istoriją skaičiuosime nuo pirmosios „Audi 80“ pasirodymo) atkeliauja išlaikęs klasikines ankstesnio modelio išorės formas, bet kardinaliai evoliucionavusiu interjeru. Sprendimas logiškas: verslininkai, į kuriuos orientuotas šis modelis, džiaugsis solidžiu išoriniu įvaizdžiu, o viduje jausis – it šiuolaikiniams poreikiams pritaikytame kosminiame laive. Visi naujausi elektroniniai pagalbininkai užtikrins saugią, o informacinė pramoginė sistema – nenuobodžią kelionę vairuotojui bei keleiviams.Vyšnia ant torto – už papildomą kainą siūloma beveik tobula 3D „Bang and Olufsen“ garso sistema. Šiek tiek erdvesni, bet 120 kg lengvesni už ankstesnį modelį „Audi A4“ būs siūlomi su dyzeliniais 2 l ir 3 l darbinio tūrio varikliais arba benzininiais 2 l ir pirmąkart šio modelio istorijoje – 1,4 l varikliais.

„Audi A4“

3. BMW 7. Šiuo naujuoju flagmanu, kuriame įdiegta gausybė inovacijų, bavarai tradiciškai siekia pateikti etaloną visai limuzinų rinkai. Technologinių naujovių spektras platus – nuo lazerinių priekinių žibintų iki judesiais valdomos informacinės pramoginės sistemos. Vis dar nedžiugina? Tuomet sunkią kasdienybę gal praskaidrins visos masažo funkcijas turinčios sėdynės, o ypatingas komfortas skirtas sėdintiesiems gale – nustūmus priekinę keleivio sėdynę į priekį, išsilanksto pagalvėlė kojoms, jas galima visiškai ištiesti, tad BMW 7 greitai virs patogiausiu biuru arba poilsio kambariu su ratais. Į komplektą nepamirškite asmeninio vairuotojo.

7 klasės BMW

4. „Infiniti Q30“. Praėjus dvejiems metams po koncepcinio modelio pristatymo Frankfurto parodoje, „Nissan“ prabangos markė „Infiniti“ pristato rinkai išbaigtą Q30 hečbeką, vizualiai ne daug kuo besiskiriantį nuo pirminio sumanymo. Tai pirmasis šio kėbulo tipo, penkių durų „Infiniti“ bandymas, šiek tiek rizikingas, nes pagrindiniai markės pirkėjai amerikiečiai (iš JAV į Lietuvą atkeliauja didžioji dalis „Infiniti“ automobilių), nėra entuziastingi karštųjų hečbekų mėgėjai. „Inifiniti“, kaip visada, žada užtikrinti tobulą automobilio valdymą ir dinamines savybes, kurios tiks ir įspūdžių ištroškusiems ralistams, ir pasyvesniems hedonistams, bei aukščiausią surinkimo kokybę. Naujieji Q30 išriedės iš „Infiniti“ gamyklos Sanderlende (D. Britanija).

„infiniti Q30“

5.„Mercedes-Benz GLC“. Atnaujintais populiariais modeliais pliūptelėjęs MB koncernas namų arenoje pristatys naują savo kompaktinio visureigio versiją. Prabangesnė nei pirmtako GLK išorė ir intejeras – tai pirmiausia krinta į akis, išvydus naująjį GLC. Atnaujinto visureigio salonas ne tik gražesnis, bet ir erdvesnis – daugiau vietos tiek ant užpakalinių keleivių sėdynių, tiek ir bagažinėje. GLC visureigiai bus siūlomi ne tik su puikiai ekspertų vertinama „4Matic“ keturių ratų pavara, bet ir versija užpakaliniais varomaisiais ratais, o važiuoklę galima bus nustatyti „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ režimu. Pasirinkus pastarąjį režimą, važiuoklė pažemėja dviem centimetrais, atitinkamai prisitaiko ir amortizatoriai bei variklis. Šių gamoje – 2 litrų 4 cilindrų benzininis su turbina, 3 litrų šešių cilindrų benzininis su dviem turbinomis; neabejojama, jog pirkėjams bus pasiūlyta ir „BlueTec“ dyzelinė parinktis. Pageidaujantieji sportiškesnio GLC visureigio gali dairytis į „Coupe“ versiją, kurio kredo: „Pasiruošęs lenktyniauti ant bet kokios dangos.“

„Mercedes-Benz GLC“

6. „Opel Astra“. Iki šiol vieno populiariausių Lietuvoje automobilių modelių kūrėjai naujosios „Astros“ kėbulą šiek tiek patrumpino ir pažemino, tačiau viduje erdvės, palyginti su ankstesniąja laida, – netgi daugiau. Penktos laidos „Astra“, gamintojo teigimu, saugesnė, lengvesnė, patogesnė, greitesnė ir ekonomiškesnė nei ankstesnė. Jei manote, kad lyginamųjų liaupsių jau per daug, pridėsime tai, kad „Opel“ į naująją „Astrą“ sugrūdo kur kas daugiau technikos naujovių, nei būtų galima tikėtis iš šio segmento modelio. Geriausios versijos „Astra“ turės 8 colių jutiklinį ekraną, wi-fi funkciją salone, automatinio parkavimo funkciją, ergonomiškas nugarkaulį masažuojančias sėdynes su papildoma ventiliacija ir priekinius LED žibintus. Taigi kovai su šio segmento varžovais – „Ford Focus“ ir „Volkswagen Golf“ – „Astra“ išties puikiai parengta. Siūlomi nuo 95 iki 200 AG dyzeliniai ir benzininiai varikliai.

„Opel Astra“

7. „Ford Galaxy“. Naujasis ketvirtos laidos minivenas siūlo patogią kelionę pirmąja klase. Nors namų rinkoje už Atlanto amerikiečiai kur kas labiau linkę graibstyti „Ford“ visureigius ir pikapus, tačiau globalioje rinkoje „Ford Galaxy“ yra vienas iš darbinių koncerno arkliukų. Masyvus septynvietis vienatūris iš karto krinta į akis dėl visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingų iš „Aston Martin“ pasiskolintų priekinių grotelių, elegantiškos žibintų linijos ir grakštaus silueto. Visiems septyniems „Galaxy“ keleiviams „Ford“ pasiūlys itin ilgą pagalbinių bei saugumo sistemų sąrašą, patogų ir lengvai transformuojamą saloną bei visiškai naują 2,0 l darbinio tūrio TDCi dyzelinį variklį, pasiekiantį 210 AG. Naujos laidos „Galaxy“ taip bus diegiama nauja „Intelligent Speed Limiter“ greičio valdymo sistema, nuskaitanti kelio ženklus ir ribojanti automobilio judėjimo greitį taip, kad vairuotojams nereikėtų diskutuoti su kelių policija. Taip pat įdiegtas galimus susidūrimus su kliūtimis priekyje sustabdantis elektroninis pagalbininkas.

„Ford Galaxy“

8. „Mini Clubman“. Ne tik britų jaunimo, bet ir Lietuvos hipsterių pamėgta markė, atnaujina savo miesto „klubinėtoją“, taikydamasi į vaikinus ir merginas, kuriems keliaujant į vasaros muzikos festivalį standartiniame „Cooper“ būtų per mažai vietos ne tik rankinei, bet ir palapinei. „Mini“ komandai teko nelengva užduotis, kaip sukurti vietos, bet nesubjauroti automobilio tiek, kad jį sunku būtų įvardinti MINI. Keturios durys, papildomais 27 centimetrai į ilgį ir 7,3 centimetrų į plotį paaugęs „Clubman“ turėtų gali sudominti ne tik vienišius, bet ir išskirtinio dizaino greito automobiliuko ieškančias šeimas.

9 „Škoda Superb“. Tiesiai iš Frankfurto parodos į atstovų salonus Lietuvoje šį rudenį atkeliaus ir trečios laidos „Superb“ versija, kuri dėl vairuotojų simpatijų grumsis su populiariuoju „Passat“ ir kitais segmento modeliais. Lietuviai graibsto universalus, šio kėbulo tipo automobiliai išlaiko ir kiek didesnę kainą antrinėje rinkoje, todėl, tikėtina, „Superb“ domins pirkėjus ne tik sedano, bet ir universalo (“Combi“) pavidalais. „Superb“ universalas pasiūlys dar daugiau erdvės – 650 litrų bagažinę, kuri nulenkus sėdynes išauga iki 1950 litrų. Ant naujosios modulinės „Volkswagen“ MQB platformos suręsta „Superb“, varoma be priekaištų dirbančių „Euro 6“ standarto variklių, vertinant visais aspektais – vienas logiškiausių ir ekonomiškiausių pasirinkimų šiame segmente.

„Škoda Superb Combi“
DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"