Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

A.Zuokas pristatė Vilniaus viešojo transporto viziją

 
2013 04 04 14:29
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Jei privatūs vežėjai nebus įtraukti į Vilniaus viešojo transporto sistemą, nuo rugsėjo gali kilti problemų, sako sostinės meras Artūras Zuokas. Pasak jo, be privatininkų neužteks transporto priemonių vadinamiems privežamiesiems maršrutams prie greitųjų linijų, kurias numatoma įdiegti nuo liepos.

"Šiandien transportų priemonių skaičius, kurį mes turime, kad užtikrintų greitųjų maršrutų įvedimą, yra pakankamas. Mums iškyla vienintelė problema po vakar tarybos sprendimo, būtent pagal kurį buvo planuota įtraukti privačius vežėjus, – tai yra privežamieji maršrutai. Tie 20 maršrutų mums šiandien yra galvos skausmas, kaip reikės įvesti", - ketvirtadienį spaudos konferencijoje kalbėjo A.Zuokas.

Anot mero, jei taryba vėliau visgi pritars privatininkų įtraukimui, jų įtraukti į viešojo transporto sistemą iki liepos nepavyks.

"Bet jeigu tarybos nariai pagal išreikštą paramą tarybos posėdžio pabaigoje pritartų konkursui, spėtume, manau, iki rugsėjo mėnesio konkursus pravesti", - vylėsi jis.

Numatoma, kad nuo šių metų liepos 1-os dienos, įgyvendinus optimizavimo planus, Vilniuje keleivių vežimo paslaugas teiks autobusai, troleibusai ir mažos talpos autobusai. Mieste pradės veikti šešių greitųjų maršrutų tinklas, galios visoms transporto priemonėms bendra bilietų sistema, bilieto kainos keisti neketinama. Iki greitųjų maršrutų stotelių keleiviams padės nukakti vadinamosios privežamosios linijos.

Norima į naują sistemą įtraukti privatininkus, bet trečiadienį sostinės taryba nepritarė konkurso tvarkai dėl privačių vežėjų atrankos po Vilniaus viešojo transporto reorganizacijos. Šį klausimą ketinama svarstyti dar kartą.

Kai kuriose gatvių atkarpose, kur susidaro spūstys, - Kalvarijų, Ozo, Žirmūnų gatvėse - ketinama įvesti atskiras juostas viešajam transportui, kai kur tam teks paplatinti gatves.

Taip pat perkami nauji dujiniai autobusai. Mero teigimu, naujų troleibusų pirkti neplanuojama, mat ateityje orientuojamasi į elektrinius autobusus: "Nauji troleibusai būtų investavimas į vakar dieną".

Anot A.Zuoko, transporto pertvarka leistų sutaupyti 10 mln. litų kasmet.

BNS

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"