TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Aleutų pėdsakas Pietų Amerikoje

2016 07 12 16:36
Naujasis "Renault Alaskan" gali vežti toną sveriantį krovinį. Gamintojo nuotrauka

Prancūzijos gamintojas „Renault“ nutarė įsiteikti amerikiečiams – praėjusiais metais Pietų Amerikoje pristatė 0,5 tonos keliamosios galios pikapą „Renault Duster Oroch“, o šiemet šiai rinkai pasiūlė tokios pačios kategorijos „Alaskan“, kuris jau galės vežti toną sveriantį krovinį.

Tarptautinės automobilių gamintojų organizacijos (OICA) duomenimis, praėjusiais metais Šiaurės ir Pietų Amerikose buvo parduota 12,7 mln. lengvųjų automobilių, iš kurių labai didelė dalis buvo pikapai. Pavyzdžiui, šios kategorijos mašinos JAV yra tokios populiarios, kad jos netgi nėra priskiriamos prie komercinių mašinų, nors kitaip elgiamasi, pavyzdžiui, Lietuvoje. Prancūzų koncerno „Groupe Renault“ duomenimis, kaip komercinės transporto priemonės visame pasaulyje yra per metus nuperkama apie 5 mln. pikapų, dėl to šis segmentas yra viliojantis kąsnis bet kuriam gamintojui.

Pasak koncerno pranešimo žiniasklaidai, naujasis „Renault Alaskan“ yra gaminamas trijose Prancūzijos gamintojo gamyklose Pietų Amerikoje, o pardavinėti pradėtas Kolumbijoje.

Suteikti naujajam „Alaskan“ tokį pavadinimą prancūzus iš „Renault“, anot jų pačių, įkvėpė mažos šiaurės tautelės aleutų tautos žodis „Alaska“, reiškiantis „didžioji žemė“. Jis asocijuojasi su laukiniais, atšiauriais peizažais ir yra atviras kvietimas, žadinantis nuotykių troškimą, teigiama pranešime.

Naujasis „Renault Alaskan“ turi daugybę modifikacijų, tačiau manoma, kad populiariausias modelis bus su vienguba kabina, kadangi jis pigiausias.

Daugumos pikapų "Renault Alaskan" ratus varo laiko patikrintas 2,3 l darbinio tūrio dyzelis.Gamintojo nuotrauka

Teigiama, kad naujasis pikapas pasižymi ne tik įspūdinga keliamąja galia, bet ir pritrenkiančiomis kito krovinio, kurio svoris gali siekti 3,5 tonos, tempimo galimybėmis. Didesniam pravažumui užtikrinti „Renault Alaskan“ gali pasigirti 23 cm prošvaisa. Galima bus pasirinkti ne tik dviem priekiniais, bet ir visais keturiais ratais varomą padidinto pravažumo prancūziško pikapo versiją. Variklio kuriamą sukimo momentą ratams perduos šešių laipsnių mechaninė arba septynių laipsnių automatinės transmisijos.

Daugumos pikapų „Renault Alaskan“ ratus varys laiko patikrintas 2,3 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų „dCi“ dyzelis su dviem turbinomis. Toks pat montuojamas ir daugelyje furgonų „Renault Master“. Pikapuose montuojamas „dCi“ yra dviejų versijų – 160 AG ir 190 AG. Pasak „Group Renault“ pranešimo žiniasklaidai, kai kurioms rinkoms dar bus siūlomi 2,5 litro darbinio tūrio benzininis (160 AG) ir 2,5 litro turbodyzelinis (160 ir 190 AG) varikliai.

FAKTAI

– 2015 metais Lotynų Amerikos rinkoje parduotas vienas milijonas lengvųjų komercinių automobilių (17,4 procentų rinkos).

– Per pastaruosius 10 metų regione „Renault“ apimtis lengvųjų komercinių automobilių rinkoje padidėjo beveik tris kartus (2005 metais parduota 14 200 automobilių ir 2015 metais – 38 400. Dabar „Renault“ užima 5,1 proc. Pietų Amerikos lengųjų komercinių automobilių rinkos).

– Vienos tonos keliamosios galios pikapų segmentas užima 45 proc. pasaulio lengvųjų komercinių automobilių rinkos. Šiam segmentui per artimiausius 3 metus yra prognozuojamas 15 proc. augimas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"