TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Aludariai investuoja į ekologiją

2015 07 01 15:24
Rolandas Virsilas: "Tikiu, kad artimoje ateityje ekologiškos transporto priemonės taps kiekvienos socialiai atsakingos įmonės prioritetu“. LŽ archyvo nuotraukos

Atsinaujinusį bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ automobilių parką ką tik papildė 32 ekologiški automobiliai, teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Anot jo, pakeitę iki šiol bendrovėje naudotas dyzelines transporto priemones, naujieji hibridiniai automobiliai padės sumažinti eksploatacijos sąnaudas ir prisidės prie švaresnės aplinkos. Pažymima, kad tai yra viena didžiausių šalyje verslo investicijų į ekologiškų automobilių parko plėtrą, kurio vertė sudaro per 0,5 mln. eurų.

Ateities investicija

„Vieni pirmųjų šalyje investuodami į tokį skaičių ekologiškų transporto priemonių norime pasirūpinti tuo, kokioje aplinkoje mes gyvensime netolimoje ateityje. Šie draugiški gamtai automobiliai leis gerokai sumažinti aplinkos taršą ir prisidės prie mūsų siekio elgtis atsakingai visose veiklos srityse. Tikiu, kad artimoje ateityje ekologiškos transporto priemonės taps kiekvienos socialiai atsakingos įmonės prioritetu“, – teigia bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas.

Pasak bendrovės „Mototoja“ automobilių „Toyota“ pardavimų vadovo Gedimino Jekentos, japoniškos markės hibridų pardavėjai džiaugiasi „Švyturio-Utenos alaus“ sprendimu rinktis ekologiškus hibridinius automobilius nepaisant fakto, kad tokių transporto priemonių įsigijimas Lietuvoje, skirtingai negu kitos Europos šalyse, nėra papildomai skatinamas. „“Toyota“ yra hibridinių technologijų lyderis automobilių pramonėje, o „Švyturys-Utenos alaus“ šiandien tampa lyderiu tarp didelius autoparkus valdančių šalies įmonių, nes pasirinko taupias, ekologiškas ir novatoriškas transporto priemones“, – sako „Toyota“ atstovas.

Hibridiniai "Toyota Yaris" ir "Toyota Auris" Klaipėdos aludariams kainavo apie 0,5 mln. eurų.

Pasirinkimą lėmė ekologija

„Švyturio-Utenos alaus“ įsigyti hibridiniai „Toyota Yaris“ ir „Toyota Auris“ modeliai sudarys maždaug penktadalį viso bendrovės autoparko ir bus skirti pardavimo vadybininkams. Skaičiuojama, kad hibridiniai automobiliai padės nuo 11 iki 26 proc. sumažinti degalų sąnaudas, mažiau lėšų reikės skirti ir jų priežiūrai bei remontui. Dėl iki 40 proc. mažesnės anglies dvideginio emisijos per metus į aplinką bus išskirta iki 49 tonų mažiau šių teršalų. Bendrovė teigia ir ateityje, įsigydama transporto priemones, teiksianti pirmenybę ekologiškiems automobiliams.

„Toyota“ markės automobiliai pasirinkti atsižvelgus ne vien į jų technines charakteristikas, bet ir papildomas naudas, tokias, kaip ekologiško vairavimo sprendimai ar nuotolinė degalų suvartojimo stebėsena.

Hibridas – lyg moderni darbo vieta

„Bendrovės vadybininkas per metus vidutiniškai nuvažiuoja apie 33 tūkst. kilometrų. Toks atstumas leis sutaupyti apčiuopiamą dalį lėšų, skiriamų kurui. Kadangi hibridiniai automobiliai išsiskiria kur kas mažesne anglies dvideginio emisija už įprastas transporto priemones, teigiamas poveikis aplinkai dar labiau juntamas. Kitas svarbus aspektas yra jų patogumas. Natūralu, kad daug važinėjančiam vadybininkui automobilis prilygsta kone nuolatinei darbo vietai. Todėl hibridinį automobilį galima palyginti su modernia ir patogia darbo vieta“, – sako R. Viršilas.

„Regitros“ duomenimis, šalies keliais šiuo metu rieda apie 3 tūkst. hibridinių automobilių. Šio tipo transporto priemonės išsiskiria tuo, kad juose kartu su įprastu benzininiu varikliu naudojama ir elektrinė pavara. Toks sprendimas leidžia gerokai padidinti benzininio variklio darbo efektyvumą, išsaugoti dalį stabdymo metu prarandamos energijos, taip galop pastebimai sumažinamas kuro suvartojimas ir anglies dvideginio emisija.

Naujieji „Švyturio-Utenos alaus“ hibridiniai automobiliai jau šiandien atitinka nuo 2021 m. įsigaliosiančias griežtas ES taisykles dėl maksimalios leistinos naujų automobilių taršos.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"