TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Amerikiečiai gausins AWD modelių kariauną

2016 01 18 6:00
„Ford Edge“ Gamintojo nuotraukos

2016 metais koncernas „Ford“ ketina Europoje parduoti 139 tūkst. visais ratais varomų automobilių – 120 proc. daugiau nei pardavė 2014-aisiais. Net aštuonios iš septyniolikos gaminamų „Ford“ modelių šeimų nuo šiol turės visais ratais varomas versijas, o 2012 metais jas turėjo vos 3 modeliai.

Siekdama įgyvendinti ambicingus planus, keturis varančiuosius ratus siūlys miesto visureigiams „Edge“ ir „Kuga, pikapui „Ranger“, vienatūriams „Galaxy“ ir S-MAX, vidutinės klasės „Mondeo“, prabangiai linijai „Vignale“, komerciniam automobiliui „Transit“ ir naujajam labai karštam hečbekui „Focus RS“.

„Ford“ taip pat planuoja šiemet Europoje parduoti 200 tūkst. miesto visureigių – tris kartus daugiau nei pardavė 2013 metais. Tokiomis prognozėmis gamintojas su žiniasklaida pasidalijo Detroito automobilių parodoje.

Koncerno garbę miesto visureigių klasėje gins net trys atstovai – kompaktiškasis „EcoSport“, vidutinės klasės „Kuga“ ir aukštesnės vidutinės klasės „Edge“. Neseniai atnaujintas „EcoSport“ šiemet jau bus komplektuojamas ir daugybės apdovanojimų nusipelniusiu vieno litro darbinio tūrio trijų cilindrų turbininiu varikliu, generuojančiu 140 AG.

Tuo tarpu „Kuga“ šiemet praturtės naujos kartos „Ford“ balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC2.

„Ford Focus RS“

Unikali traukos paskirstymo sistema

Vienas įdomiausių ir labiausiai laukiamų automobilių šiemet – „Ford Performance“ padalinio sukurtas „Ford Focus RS“. 350 AG galios hečbekui „Ford“ sportinio padalinio inžinieriai sukūrė unikalią visų varančių ratų sistemą „Ford Performance All Wheel Drive“ su traukos paskirstymo sistema „Dynamic Torque Vectoring“.

Abu galiniai ratai turi elektronikos valdomą sankabų paketą, reguliuojantį traukos paskirstymą ašims ir kiekvienam ratui atskirai. Priklausomai nuo važiavimo sąlygų, automobilis gali būti varomas visais ratais po lygiai, galiniais ratais, ar vienu galiniu ratu. Traukos paskirstymą užtikrina sistemos procesorius, per vieną sekundę apdorojantis 100 skirtingų jutiklių siunčiamą informaciją ir paskirstantis galią sankabų sistemos ir priekyje esančio reduktoriaus pagalba. Pavyzdžiui, atliekant kairįjį posūkį 70 proc. traukos atitektų galinei ašiai, tačiau kairysis galinis ratas gautų vos 10 proc. – mat 90 proc. galinei ašiai perduodamos traukos atitektų išorinėje posūkio dalyje esančiam dešiniajam ratui.

„Tai yra proveržis kuriant tokias sistemas. Tai sistema, kuri leidžia pasiekti naujas ribas įveikiant posūkius ir valdant automobilį. Galima sakyti, kad mes tiesiog suplėšėme taisykles, kurios bylojo, kad visais ratais varomas hečbekas negali būti smagus vairuojant. „Focus RS“ jus ir nustebins, ir apdovanos naujais potyriais“, – pažymėjo „Global Ford Performance“ padalinio direktorius Dave“as Pericakas.

„Ford Galaxy“

Prireikus įjungia galinę ašį

Vienatūriams, miesto visureigiams ir „Mondeo“ „Ford“ pritaikė kiek kitokią sistemą – „Ford Intelligent All Wheel Drive“. Sistema nejuntamai keičia traukos perdavimo proporcijas priekinei ir galinei ašiai, reaguodama į važiavimo sąlygas. Nors įprastu važiavimo režimu šie automobiliai yra varomi priekinių ratų, elektromagnetinė sankaba gali per 20 milisekundžių įjungti galinę ašį ir paskirstyti trauką po lygiai abiem ašims arba, jei to reikia, 100 proc. traukos perduoti galiniams ratams.

Šiek tiek kitokia „Intelligent All Wheel Drive“ diegiama į komercinį „Ford Transit“. Čia daugiausia dėmesio skiriama degalų taupymui, todėl didžiąją laiko dalį sistema daugiausia darbo duoda galinei ašiai. Tiesa, vairuotojas pats gali įjungti nuolatinę keturių ratų pavarą jei važiavimo sąlygos atrodo tam tinkamos.

„Ford Kuga“
„Ford Mondeo“
„Ford S-Max“

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"