Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Amerikiečiai meta pirštinę vokiškam superbolidui

 
2017 06 21 16:14
"Hennessey Venom F5" pirmtakas "Venom GT" yra gaminamas nuo 2013 metų. 
"Hennessey Venom F5" pirmtakas "Venom GT" yra gaminamas nuo 2013 metų.  Gamintojo nuotrauka

Amerikos sportinių automobilių gamintojas „Hennessey“ pranešė jau greitu laiku pasauliui pristatysiąs savo naujausią bolidą „Venom F5“, kuris esą turėti tapti konkurentu greičiausiai pasaulyje serijinei lengvajai mašinai „Bugatti Chiron“.

Tam, kad įgyvendintų sumanymą, amerikiečiai netgi specialiai įkūrė naują kompaniją „Hennessey Special Vehicle“ (HSV). Ji yra atsakinga už visa, kas susiję su naujuoju „Venom F5“ – nuo superautomobilio kūrimo ir gamybos iki jo pristatymo klientui.

Pasak Amerikos žiniasklaidos, HSV kol kas slepia naujojo „Hennessey Venom F5“ technines galimybes. Remiamasi tik neoficialia informacija, anot kurios, amerikietiško bolido ratus suks dviejų turbinų 7 l darbinio tūrio V8 benzininis motoras, kuris buvo montuojamas į F5 pirmtaką „Hennessey Venom GTI“. Didžiausias variklio pajėgumas – 1400 AG.

2017 metų kovo mėnesį Ženevoje (Šveicarija) vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje pristatyto vokiško „Bugatti Chiron“ techninės specifikacijos bent jau popieriuje yra kur kas įspūdingesnės. Bolido ratus suka W16 1500 AG benzininis agregatas su turbina, kurio maksimalus sukimo momentas siekia 1600 Nm. Superautomobilis 100 km/h greitį pasiekia per 2,2 sek., o iki 300 km/h gali įsibėgėti vos per 13,6 sek. Vidutinės „Bugatti Chiron“ degalų sąnaudos yra 35 l/100 km mieste, 15,2 l/100 km/h užmiestyje ir 22,5 l/100 kilometrų.

Neseniai superbolido gamintojai pranešė, kad iš planuojamų surinkti 500 superbolidų ribotos serijos jau pardavė 250. 37 proc. užsakymų buvo gauti iš Europos, 30 proc. – iš Šiaurės Amerikos ir 26 proc. – iš Artimųjų Rytų. Įdomu, kad nė vienas klientas, prieš įsigydamas „Bugatti Chiron“ mašiną, nepageidavo jos išbandyti. Tai leido gamintojo „Bugatti Automobiles“ prezidentui Wolfgangui Durheimeriui teigti, jog superbolidas yra įgijęs iki šiol neregėtą ypač brangių sportinių superautomobilių pasaulyje klientų pasitikėjimą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"