TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Antrasis „Peugeot 5008“ bandymas

2016 09 09 6:00
Naujojo "Peugeot 5008" išorė agresyvi, bet elegantiška.  Gamintojo nuotrauka

Prancūzijos automobilių gamintojas „Peugeot“ pristatė naujos laidos krosoverį 5008, kurio pirmtakas buvo minivenas.

Pasaulinė naujojo „Peugeot 5008“ premjera vyks Paryžiaus (Prancūzija) parodoje ateinantį rudenį, o automobilių salonus naujasis krosoveris pasieks 2017-ųjų pradžioje. Savo išorės dizainu jis smarkiai primena naujausią hečbeką „Peugeot 308“, yra pagamintas šiuo metu pačios moderniausios „Peugeot“ platformos EMP2 pagrindu ir gerokai erdvesnis už pirmos laidos „Peugeot 5008“. Daug pasako jau vien tai, kad krosoveris 5008 net 16,5 cm ilgesnis už pirmtaką. Įdomu, kad šis buvo vadinamas minivenu.

Naujajame „Peugeot 5008“ įgyvendinta daug sprendimų, būdingų visureigiams. Pavyzdžiui, krosoverio priekis uždengtas apsaugine plokšte, saugančia variklio skyrių. Naujos laidos „Peugeot 5008“ pasižymi ir visureigiams įprastu aukštu įsėdimu.

Automobilio salono priekiniame skyde montuojami du jutikliniai ekranai – 12,3 colio ir 8 colių. Pirmajame matyti mašinos važiavimo rodmenys, antruoju valdoma daugiafunkcė „Peugeot 5008“ elektronika. Vairuotojas gali naudotis 3D navigacija, kurią galima valdyti ir balsu. Elektronika operatyviai informuoja apie spūstis keliuose ir gatvėse.

Naujos laidos krosoverio ratus suka THP serijos benzininiai jėgos agregatai „Pure Tech“, kurių galia svyruoja nuo 130 iki 215 AG, ir „Blue HDi“ 120–180 AG dyzeliniai varikliai. Kiek vėliau nuo konvejerių turėtų pradėti riedėti ir papildomai įkraunami „Peugeot 5008“, turintys hibridinę pavarą. Jie, varomi vien elektra, galės įveikti 50 kilometrų atstumą.

Prancūzijos žiniasklaida jau aptarė, kodėl buvo nutraukta minivenų „Peugeot 5008“ gamyba. Pagrindinė priežastis – menka tokio kėbulo automobilių paklausa. Nuo 2009 metų, kai buvo pradėti gaminti pirmos laidos minivenai, jų sugebėta parduoti vos 130 tūkstančių, arba septyniskart mažiau nei „Peugeot 3008“.

Pasak prancūzų žiniasklaidos, artimiausiais metais „Peugeot“ žada iš pasaulinės rinkos atšaukti ir kitus nuostolingus savo modelius. Iki 2022-ųjų jų turėtų likti tik 13, ir dauguma bus krosoveriai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"