Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Ar „Tesla“ automobiliai dažnai lankosi automobilių servisuose?

 
2017 07 06 18:59
 commons.wikimedia.org nuotrauka

Ne paslaptis, kad „Tesla“ gamina įspūdingai greitus ir kokybiškus elektromobilius. Tačiau tai – gan jauna kompanija, vos spėjusi įkelti koją į automobilių pramonę. Bet ar tai reiškia, kad „Tesla“ automobiliai nepatikimi? Kiek laiko užtrunka jų remontas avarijos atveju? Variklio alyvos keisti nereikia, tai kodėl reikia lankytis autoservisuose?

„Tesla“ nėra vienintelė automobilių pramonės naujokė. Tačiau ji kelia daugiausiai bangų ir turi daugiausiai gerbėjų. Tačiau naujokė yra naujokė ir dažniausiai tai reiškia, kad automobiliai nebus labai patikimi. Tam tikros pamokos išmokstamos tik su patirtimi. Tačiau „Tesla“ reitingai yra išties žemi – „Consumer Reports“ šią kompaniją reitingavo tik 25-oje vietoje iš 29. Priežastis nėra „Model S“, tai – „Model X“.

Prisimenate tas įspūdingas „Falcon-wing“ dureles automobilio gale? Jos genda tiesiog katastrofiškais tempais. Kompiuteriai nuolat rodo klaidas, durelės tinkamai neužsidaro, nesuveikia automatinė užrakto sistema ir taip toliau. „Tesla Model X“ savo nepatikimumu išsiskiria iš savo artimiausių konkurentų ne tik gendančiomis durelėmis, bet ir kitomis elektroninėmis sistemomis. Tuo tarpu „Model S“ šiuo požiūriu yra visai geras automobilis – nors nedemonstruoja ypatingų patikimumo pasiekimų, tikrai nėra blogesnis už konkurentus.

„Tesla“ teigia, kad „Model X“ durelių problemos artimiausiu metu bus išspręstos, tuomet markė turėtų šoktelti šiame reitinge, tačiau dar neaišku, kaip pasirodys „Model 3“ ir „Model Y“, kurie pasirodys artimiausioje ateityje. Buvo svarstymų, kad „Falcon-wing“ dureles turės ir mažesni markės krosoveriai, tačiau dabar tuo abejojama – technologija per daug nepatikima.

Ar „Tesla“ automobiliams reikia reguliariai lankytis autoservisuose?

Kaip žinote, automobiliams reikia keisti tepalus, kuro filtrus, atlikti kitus priežiūros darbus. „Tesla“ taip pat turi lankytis autoservisuose, tačiau ne taip dažnai. Iš esmės, kas porą metų keičiamas stabdžių skystis, salono oro filtras, patikrinama baterijų būklė. Tenka keisti ir baterijų aušinimo skystį bei pačius stabdžius, kai jie susidėvi. Teigiama, kad dėl pakankamai didelio automobilio svorio tiek „Model S“, tiek „Model X“ greitai sudėvi padangas, tačiau tai nėra specifinė šios markės problema.

Kas nutinka automobilį apgadinus?

„Tesla“ automobilių po avarijos neremontuoja – šį darbą patiki autorizuotiems automobilių servisams. Čia ir prasideda didžiosios bėdos.

Evan Niu, „Model S“ savininkas, teigia, kad jau aštuonis mėnesius negali atgauti savo automobilio. Jis pateko į avariją – sustojus prie šviesoforo į elektromobilio galą įsirėžė nepatyręs vairuotojas. „Tesla“ automobiliai yra neįtikėtinai saugūs, tačiau tai reiškia, kad avarijos metu jie dažnai stipriai apgadinami – susilanksto smūgius sugeriančios zonos. Visgi, iš pažiūros Niu automobiliui tereikėjo keisti galinį bamperį, bagažinės dangtį ir galines šonines kėbulo dalis. Kiek turėtų užtrukti tokie darbai? Mėnesį, du?

Niu savo automobilio neatgauna jau aštuonis mėnesius ir tik dėl „Tesla“ kaltės. Įmonė remonto dirbtuvėms niekaip neišsiuntė reikiamų dalių. Teigiama, kad tai – beveik visų apdaužytų „Tesla“ automobilių problema. Net ir paprastas remontas užtrunka ilgai dėl to, kad gamyklos nespėja paruošti detalių.

Taigi, ar „Tesla“ automobiliai yra nepatikimi, sunkiai sutaisomi ir tiesiog prasti? Ne visai taip. „Model S“ savininkai yra vieni labiausiai savo automobiliais patenkintų vairuotojų. Net jei problemų ir pasitaiko, vairavimo malonumas, patogumas ir technologijos jas atperka. Visgi, įspėjama, kad dėvėtus „Model S“ automobilius reikėtų rinktis atsargiai – dar visai neseniai ir jie „Consumer Reports“ reitinge buvo laikomi labai nepatikimais. Dabar šios problemos yra išspręstos programinės įrangos atnaujinimais, bet į naudotų automobilių markę besižvalgantiems pirkėjams vis tiek reikėtų būti atsargiems.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"