TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Atnaujins lėktuvų kilimo taką

2015 09 09 11:54
Nusidėvėjusį Kyviškių (Panevėžio r.) skrydžių praktikos bazės lėktuvų kilimo ir tūpimo taką bendrovė "Panevėžio keliai" žada atnaujinti per keturis mėnesius. LŽ archyvo nuotrauka

Viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių projektavimo bei statybos bendrovė „Panevėžio keliai“ pasirašė neeilinę sutartį su Vilniaus Gedimino technikos universitetu (VGTU), sakoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Anot jo, sutartis apima VGTU Antano Gustaičio aviacijos instituto Kyviškių skrydžių praktikų bazės lėktuvų kilimo ir tūpimo tako kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimo, jo vykdymo priežiūros paslaugas bei kapitalinio remonto darbus.

„Tai, manau, pirmoji sutartis Lietuvos aviacijos srityje, kai darbai bus atliekami vadovaujantis Tarptautinės inžinierių konsultantų federacijos patvirtintos FIDIC Geltonosios knygos reikalavimais, apimančiais sutarties vykdymą, kai projektavimo ir rangos darbus atlieka tas pats rangovas. Toks darbo principas leidžia surasti optimaliausius sprendinius užsakovo keliamiems tikslams pasiekti bei įgalina tai atlikti per trumpiausią laiką“, – pranešime cituojamas bendrovės „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas.

Parašus po sutartimi dėl Kyviškių aerodromo dalinės rekonstrukcijos padėjo VGTU rektorius Alfonsas Daniūnas ir "Panevėžio kelių" generalinis direktorius Virmantas Puidokas./LŽ archyvo nuotrauka

Sutartyje numatytas darbų atlikimo terminas – 4 mėnesiai. „Panevėžio kelių“ specialistai darbus pradeda nedelsdami. Pirmiausia, atlikus reikalingus inžinerinius tyrinėjimus, bus parengti preliminarūs projektiniai pasiūlymai dėl kilimo ir tūpimo tako dangos konstrukcijos remonto būdų ir technologijų.

Esamas kilimo ir tūpimo takas, kurio ilgis siekia 540 metrų, o plotis – 23 metrus, yra susidėvėjęs, asfaltbetonio danga pažeista bei deformuota, išvagota 7–9 centimetrų storio plyšiais, susidariusiais dėl aplinkos poveikio ir eksploatacijos, o danga paklota ant nesurišto pagrindo sluoksnio.

Po remonto tako ilgis ir plotis nesikeis, tačiau bus visiškai naujai įrengta dangos konstrukcija. Numatoma nuimti susidėvėjusią dangą ir pakloti naują asfaltbetonio dangą.

Kapitališkai remontuojamas kilimo ir tūpimo takas pagal ilgį ir plotį yra priskiriamas 1A kategorijai, pritaikytas skrydžių praktikų bazės Kyviškėse reikmėms. VGTU Antano Gustaičio aviacijos institutas rengia orlaivių pilotus, skrydžių valdymo, aviacinės elektronikos inžinerijos, aviacinių elektros įrenginių bei aviacinės mechanikos inžinerijos specialistus. Už šių studijų programų glūdi sudėtinga profesinio praktinio mokymo sistema, apimanti specialiąją aviacinę techniką bei specializuotas praktinio mokymo bazes.

V.Puidoko nuomone, Lietuvoje yra daug aviacijos bazių, kurioms būtina atnaujinti infrastruktūrą. Projektavimo ir rangos darbų sutelkimas vienose rankose būtų vienas iš ekonomiškai naudingiausių problemos sprendimų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"