TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Atnaujintą „Mazda6“ pirmieji išbandė „Uber“ naudotojai

2016 11 11 17:11
Bendrovės nuotraukos

Atnaujintą 2017-ųjų „Mazda6“ atstovai Lietuvoje pristatė netradiciniu ir žaismingu būdu – pasitelkę japoniškus personažus. Linksmasis ekipažas – geiša ir samurajus – naujaisiais automobiliais vyko paimti „Uber“ keleivių. Linksmasis „Mazda6“ ekipažas lankėsi sostinės gyvenamuosiuose rajonuose, prie didžiųjų prekybos centrų, japoniškų vyšnių – sakurų – sode.

„Mazda6“ laikoma ne tik vienu gražiausių, bet ir vienu geriausiai valdomų ir maloniausiai vairuojamų savo klasės automobilių. Ne veltui šio tekančios saulės šalyje sukurto automobilio šūkis – „Sukurta vairuoti“. Būtent į unikalų vairavimo malonumą ir norime atkreipti „Mazda6“ gerbėjų dėmesį. „Uber“ keleiviai bendravo su japoniškais personažais, fotografavosi, klausinėjo apie naująjį automobilį. Tikimės, kad taip praskaidrinome lapkričio dieną ir į Vilnių atnešėme šiek tiek japoniškos dvasios“, – pasakojo gamintoją Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė. „Mazda6“ variklių pasiūla nepasikeitė, tačiau juose bus naujovių. Kaip ir anksčiau, siūlomi trys benzininiai SKYACTIV šeimos varikliai (145 ir 165 AG galios 2 litrų darbinio tūrio ir 192 AG galios 2,5 litro darbinio tūrio) ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 150 arba 175 AG.

Linksmasis ekipažas – geiša ir samurajus – su atnaujintais „Mazda6“ automobiliais vyko paimti „Uber“ keleivių.

Didžiausia „Mazda6“ naujiena, kuria siekiama stiprina Jinba-Ittai pojūtį, nėra nei matoma, nei girdima. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą.

Tobulindami automobilį, koncerno inžinieriai remiasi prielaida, kad Jinba-Ittai pojūtis visų pirma susijęs su tuo, kad vairuotojas turi pasitikėti savo „arkliu“. Visos technologijos turi padėti vairuotojui kuo greičiau atpažinti potencialų pavojų.

Tad 2017 metų „Mazda6“ gavo visą puokštę „i-ACITVESENSE“ saugumo technologijų. Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos kartos susidūrimo prevencijos sistema „Advanced Smart City Brake Support“, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis.

Turėdamas penkias „Euro NCAP“ žvaigždutes, „Mazda6“ išlieka vienu saugiausių automobilių savo klasėje.

Parengė Tomas Fedaravičius

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"