TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Atnaujintas „Kia cee’d“ prekybos salonus pasieks jau kitą mėnesį

2015 06 09 11:08
Atnaujintas "Kia c'eed" bus varomas ir labai taupiu 1 l darbinio tūrio trijų cilindrų benzininiu motoru. Gamintojo nuotrauka

„Kia“ atskleidė daugiau informacijos apie atnaujinto kompaktinio „ KIa cee‘d“ modelio detales. Pietų Korėjos kompanijos Europos padalinio dizaineriai žymiai patobulino modelio interjerą ir suteikė pikantiškesnę išvaizdą jo eksterjerui. Be to, modelį tobulinusi komanda pasirūpino plačia variklių gama ir pažangesnėmis transmisijomis.

Naujovių sąrašą pradeda visiškai naujas „Kia“ trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio T-GDI variklis, nauja saugumo ir komforto įranga. Korėjiečių tvirtinimu, pokyčių neišvengė nė vienas atnaujintas „cee‘d“ šeimos, kuriai šiuo metu priklauso penkerių durų hečbekas, universalas „Sportswagon“ ir trejų durų „pro_cee‘d“, narys.

Korėjiečių staigmena - trijų cilindrų motoras

Subtilius pokyčius ir geresnę dinamiką savo šeimininkams galės pasiūlyti ir „cee‘d GT“ bei „pro_cee‘d GT“ modeliai. Karšto kraujo vairuotojus viliojanti sportiškoji „GT Line“ pasižymi ne tik dinamiškumu, bet ir tradiciniams „cee‘d“ modeliams būdingu universalumu.

1.0 l T-GDI variklio su turbina ir tiesioginiu degalų įpurškimu yra pirmasis „Kia“ planuojamos mažų variklių gamos Europoje narys. Pirkėjai galės rinktis iš dviejų variantų – bazinio, pasižyminčio 98,6 AG galia ir 172 Nm sukimo momentu bei 1,0 l T-GDI variklio, pasiekiančio 118 AG galią ir tokį pat (172 Nm) sukimo momentą.

Didžiausias variklio sukimo momentas pasiekiamas esant 1500 - 4000 aps/min, taigi vairuotojai gali tikėtis didelio variklio elastingumo bet kokiomis sąlygomis. Po homologacijos tikimasi, kad abu varikliai galės pasiūlyti mažiausias kokiomis tik pasižymėjo visi „cee‘d“ benzininiai varikliai anglies dvideginio emisijas.

Gamintojai žada, kad ir dyzelinis „cee‘d“ variklis išlaikys užtarnautą Europos pirkėjų pagarbą ir populiarumą. Ir ne veltui - 1,6 l CRDi dyzelinis variklis taip pat buvo atnaujintas, jo anglies dvideginio emisija sumažėjo iki 102 g/km, o automobilių versijose su ISG automatinio variklio išjungimo sankryžose sistema – iki 94 g/km.

Bus galingesni ir sportiški hečbekai

Didesne galia pasižymintys „cee‘d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ modeliai atnaujintame kompaktiniame modelyje irgi vilios geresnėmis dinaminėmis charakteristikomis. Pasak gamintojo, naujų patobulinimų dėka GT modeliai atrodo įspūdingiausiai visame „karštųjų hečbekų“ C segmente.

1,6 litrų T-GDI variklį turintys „cee’d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ modeliai gali pasigirti ir nauja turbokompresoriaus sistema. Dėl jos automobilių įsibėgėjimo savybes pavyko pagerinti 0,1 sek. Dabar automobiliai iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 sek. T-GDI 1,6 litrų variklis pasižymi 201 AG galia ir 265 Nm sukimo momentu. Po patobulinimų jo anglies dvideginio emisijos sumažėjo iki 170 g/km.

Kompanijos atstovai žada, kad atnaujintieji modeliai prekybos salonus Europoje pasieks jau kitą mėnesį. Drauge su automobiliu pirkėjai gaus ir unikalią 7 metų arba 150 tūkst. km ridos garantiją.

2006 metų gruodį pasirodžiusi „Kia cee‘d“ modelių šeima gaminama kompanijai priklausančioje Žilinų gamykloje Slovakijoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"