TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Atnaujintas korėjiečių mažylis vėl tikisi sėkmės Europoje

2014 10 02 12:42
Naujojo "Kia Venga" dyzelinis 1,4 l U2 motoras į atmosferą išmes vos 114 gr./km anglies dvideginio.  Gamintojo nuotrauka

Paryžiaus automobilių parodoje pristatomas atnaujintas kompaktinės klasės vienatūris "Kia Venga", kurio pirmoji laida debiutavo prieš penkerius metus. Gamintojai atnaujino ir automobilio išorės, ir vidaus dizainą, pirkėjams yra siūlomi nauji ratlankiai, gerokai pailgėjęs papildomos įrangos sąrašas.

„Kai „Venga“ debiutavo 2009 metais, tai buvo vienas stilingiausių tuo metu rinkoje buvusių mažųjų vienatūrių. „Venga“ tuo metu laimėjo nemažai apdovanojimų už dizainą ir tuo pat metu buvo malonus vairuoti automobilis tiems vairuotojams, kurių gyvenimo būdas reikalavo šeimyniško automobilio", - sako „Kia Motors Europe“ pardavimų vadovas Michaelis Cole.

Pasak jo, naujasis 2015 metų „Kia Venga“ ir toliau bus toks pat praktiškas, universalus ir patikimas automobilis, kokio tikisi Europos pirkėjai, o atnaujinta išvaizda užtikrins moderniai atrodančio kompaktinio vienatūrio ateitį dar kelerius metus.

„Kia“ Europos dizainerių komanda, įsikūrusi Frankfurte, suteikė naujajam „Venga“ didesnes „tigro nosies“ formos radiatoriaus aušinimo groteles su atskirai pritvirtinta „Kia“ emblema, naujos formos apatinėmis grotelėmis su kitokios formos priešrūkiniais ir LED dienos šviesų žibintais. Taip pat pakeista galinių žibintų forma, dabar jie yra LED tipo. Be to, pirkėjams bus pasiūlyti naujo dizaino 16 ir 17 colių dydžio ratai.

„Venga“ viduje pirkėjai ras naują tamsaus metalo spalvos apdailą su šviesiais akcentais ir galės pasirinkti iš dviejų naujų sėdynių apmušalų raštų, kurie interjerą padaro kur kas solidesniu. Be to, pasikeitė centrinės konsolės dizainas. Pirkėjams bus pasiūlytas gerokai gausesnis papildomos įrangos sąrašas, kuriame bus šildomas vairas, naujos kartos „Kia“ AVN (audio-video navigacija) su didesniu 7 colių skersmens lietimui jautriu ekranu su galinio vaizdo kamera bei greita veika pasižyminčiu procesoriumi (papildomos įrangos sąrašas skirtingose rinkose gali skirtis).

Naujoji 4 metrų ilgio „Venga“ išlaikė neįprastai ilgą nebūdingą tokios klasės automobiliams ratų bazę (2615 mm) ir pasižymi didele vidaus erdve bei aukštomis lubomis (automobilio aukštis 1600 mm). Išmaniai sukonstruotas interjeras pasižymi didesniojo C segmento automobiliams būdinga erdve. „Venga“ galinės sėdynės gali būti atitraukiamos iki 130 mm atgal ir atverčiamos santykiu 60/40 – tokiu atveju bagažinė tampa didžiulė, o jos grindys paguldžius sėdynes – lygios.

Priklausomai nuo rinkos, „Venga“ bus parduodama su vienu iš šešių variklų: 1,4 l ir 1,6 l benzininiais ir dyzeliniais, kurių galia – nuo 77 iki 128 AG. Automobilis bus varomas priekiniais ratais per penkių arba šešių pavarų mechaninę, taip pat - per keturių pavarų automatinę greičių dėžę.

Kiekvienas variklis bus komplektuojamas su degalus taupančia „Start/Stop“ (ISG) sistema ir atitiks "Euro5" standarto ekologinius reikalavimus. Pats draugiškiausias gamtai 1,4 l dyzelinis U2 variklis į atmosferą anglies dvideginio išmeta vos 114 gr./km.

„Kia Venga“ išvaizda ir konstrukcija sukurta Europoje, jis gaminamas taip pat Europoje ir sukurtas taip, kad atitiktų europiečių lūkesčius, todėl yra mėgiamas šio žemyno pirkėjų – nuo 2009 m. po Europą jau važinėja daugiau kaip 150 000 ankstesnės kartos automobilių. Pernai Europoje parduota 29 000 „Venga“ modelių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"