TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Atostogauti lietuvius skraidins atnaujintais lėktuvais

2016 04 04 6:00
Kauno oro uoste įsikūrusiose „FL Technics“ dirbtuvėse šiemet iš viso bus atnaujinta 12 SPA aviakompanijos orlaivių. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Šiemet dar daugiau šalies gyventojų nei pernai atostogų ketina vykti svetur. Į augančius Lietuvos turizmo agentūrų poreikius reaguoja ir aviakompanijos.

Savo lėktuvų parką modernizuojanti Lietuvos atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ (SPA) įvertinusi padidėjusią paklausą, šią vasarą Vilniaus oro uoste pirmą kartą bazuos tris „Airbus 320“ orlaivius.

„Orientuojamės į turistinius skrydžius, aptarnaujame kelionių agentūrų klientus, todėl matydami poreikį, ramesnį žiemos periodą skyrėme lėktuvų parko atnaujinimui. Taip pat pristatysime keleiviams naujų paslaugų, kaip registracija į skrydžius internetu. Esame viena pirmųjų užsakomųjų skrydžių bendrovių rinkoje, pasiūlę savo keleiviams tokį platų paslaugų spektrą“, – teigė įmonės rinkodaros vadovas Simonas Bartkus.

Dar daugiau lėktuvų

Į turistų gabenimą savo veiklą nuo pat pradžių orientavusią SPA bendrovę galima pagrįstai laikyti pavyzdžiu, kaip specializuojantis tam tikroje nišoje, įmanoma pelningai veikti net itin konkurencingame ir mažesnėms kompanijoms dažnai nepalankiame oro vežėjų versle.

Per praėjusius metus daugiau nei dvigubai ikimokestinį pelną – iki 19,2 mln. eurų – išauginusi Lietuvos bendrovė šiemet savo valdomą lėktuvų parką išplėtė dar trimis orlaiviais – jų iš viso dabar valdo 21. Pernai bendrovė atsisakė paskutinio „Boeing“ lėktuvo ir nuo šių metų klientus skraidina 17 „Airbus 320“ ir keturiais dičkiais „Airbus 321“.

12 lėktuvų bendrovė prieš artėjantį sezoną nutarė iš esmės atnaujinti Kauno oro uosto teritorijoje įsikūrusiame „FL Technics“ orlaivių techninio aptarnavimo bei remonto centre, ir į šiuos atnaujinimus investavo 6 mln. eurų.

„Lėktuvų atnaujinimo darbas yra itin atsakinga užduotis, reikalingi aukščiausios klasės specialistai, sertifikatai. Džiaugiamės, jog partnerius radome čia, Lietuvoje“, – aprodydamas „FL Technics“ angare naujai įrengiamus lėktuvus pažymėjo S. Bartkus.

Mažiau vargins apšvietimas

Vieno „Airbus 320“ lėktuvo salono atnaujinimas „FL Technics“ centre vidutiniškai trunka 2–3 savaites ir skrydžių bendrovei kainuoja apie 500 tūkst. eurų. Vienas pagrindinių naujoviško salono akcentų – itin plonos „Recaro“ kėdės, kurios yra ne tik patogesnės keleiviams, bet ir 40 proc. lengvesnės nei įprastos „Airbus“ sėdynės. Žinia – sutaupyti kilogramai ore atsiperka vežėjams. Mažesnį kėdžių svorį gamintojui pavyko gauti pirmiausia dėl inovatyvios tinklinės medžiagos, pakeitusios anksčiau kėdėse naudotą poroloną.

Dėl suplonėjusių sėdynių atsiradusius papildomus centimetrus salone, interjero dizaineriai sėkmingai išnaudojo, palikdami daugiau vietos kojoms 1–3 eilėse bei 2 kėdžių eilėse virš sparnų. Šias „Premium“ vietas, kaip ir papildomas paslaugas – greitąją patikrą oro uoste, gardesnius patiekalus – atostogautojai iš anksto galės užsisakyti internetu. Anot S.Bartkaus, papildomą erdvę itin vertina su kūdikiais ir mažesniais vaikais skrendantys turistai. Atostogauti skrendančios šeimos SPA reisuose sudaro didelę klientų dalį.

„Lėktuvuose taip pat įrengėme modernų ir mažesnį nuovargį keliantį LED apšvietimą, kuris padėjo sutaupyti trečdalį apšvietimo sistemos svorio, be to, vartos trečdaliu mažiau energijos. Toks apšvietimas ne tik saugo gamtą, bet ir šviečia ryškiau, priklausomai nuo skrydžio fazės, paros laiko, gali būti reguliuojamas pagal intensyvumą ir saloną nuspalvinti skirtingomis spalvomis. Taip keleiviams suteiksime dar daugiau komforto, mažiau vargs akys ir smegenys“, – sakė SPA rinkodaros vadovas.

Beje, panašų sprendimą, kaip pasaulinio lygio inovaciją, kiek anksčiau pristatė Suomijos avialinijos „Finnair“. Tuomet kalbėta, jog skirtingi apšvietimo scenarijai itin svarbūs ilgesniuose skrydžiuose, mat gali pagelbėti žmogaus organizmui bei jo vidiniam biologiniam laikrodžiui lengviau prisitaikyti prie kintančių laiko juostų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"