Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Atskleidė naujojo krosoverio „Peugeot 5008“ paslaptis

 
2017 01 27 16:49
"Peugeot 5008" antroji laida jau yra krosoveriai, nors pirmoji laida buvo vienatūriai. 
"Peugeot 5008" antroji laida jau yra krosoveriai, nors pirmoji laida buvo vienatūriai.  Gamintojo nuotrauka

Ketvirtadienį Lietuvoje pirmą kartą pristatytas naujasis 7 vietų krosoveris „Peugeot 5008“, kuris Lietuvos prekybos salonus pasieks kovo mėnesį.

„Peugeot 5008“ pirmtakas buvo lengvasis keleivinis automobilis, priklausęs vienatūrių klasei, o naujasis modelis taikosi į krosoverių segmentą, tad vienintelis modelius siejantis dalykas liko jų pavadinimas – 5008. Naujasis „Peugeot 5008“ yra siūlomas su 2 skirtingais turbobenzininiais varikliais (130 AG ir 165 AG), 4 skirtingais (nuo 100 AG iki 180 AG) dyzeliniais varikliais ir 6 pavarų mechanine arba automatine pavarų dėže, rašoma „Peugeot“ atstovės Baltijos šalyse Estijos bendrovės „KW Bruun Baltic“ pranešime žiniasklaidai.

Anot jo, vidutinės degalų sąnaudos prasideda nuo 4 litrų šimtui kilometrų, o anglies dvideginio emisijos yra mažos – benzininis variklis į atmosferą išmeta 115 g/km, dyzelinis – 105 g/km smalkių.

Gamintojo teigimu, pasiekti mažas degalų sąnaudas padėjo nauja efektyvi EMP2 platforma, leidusi naujojo krosoverio „Peugeot 5008“ svorį, palyginti su jo pirmtaku, sumažinti vidutiniškai 95 kilogramais. Naujoji mašina be krovinio, priklausomai nuo versijos, sveria 1511–1701 kilogramus.

Visiškai atnaujintas „Peugeot 5008“ yra gana kompaktiško 4,64 m ilgio ir turi ilgiausią savo segmente ratų bazę – 2,84 m, kuri užtikrina lengvesnį automobilio valdymą ir didesnį važiavimo komfortą. Pravažumą sudėtingais keliais pagerina ilgiausia krosoverių klasėje 236 mm prošvaisa ir tokiems keliams pritaikyta „Grip Control“ sukibimo kontrolės sistema.

Dar viena naujovė – sėdynes naujojo „Peugeot 5008“ salone galima naudoti pagal poreikį. Antroje eilėje yra trys atskirtos sėdynės, kurių kiekvienos atlošo kampą galima reguliuoti atskirai, o pačias sėdynes stumdyti išilgai 150 mm intervalu. Atlenkus antros eilės sėdynes, susiformuoja lygi erdvė kroviniams. Visų versijų automobilius galima užsisakyti ir su trečia sėdynių eile, kurioje montuojamos dvi išimamos ir nulenkiamos sėdynės. 5 vietų automobilio bagažinės talpa siekia 780 litrus, o nulenkus sėdynes – 1940 litrus.

Naujasis „Peugeot 5008“ turi modernią „i-Cockpit“ vairuotojo aplinką. Standartinės įrangos sąraše yra naujųjų „Peugeot“ simboliu tampantis kompaktiškas vairas ir 12,3 colių skersmens didelės raiškos skaitmeninis prietaisų skydelis, o nuo „Active“ įrangos lygio jau siūlomas ir 8 colių jutiklinis ekranas centrinėje konsolėje, užtikrinantis patogų pagalbinių vairavimo sistemų valdymą.

Naujojo „Peugeot 5008“ kainos Lietuvoje prasideda nuo 20,9 tūkst. eurų už automobilį su „Access“ lygio įranga ir 130 AG benzininiu arba 100 AG dyzeliniu varikliu. Brangiausias variantas bus siūlomas nuo 35,9 tūkst. eurų vertės sportiškesnis GT versijos automobilis su 180 AG „BlueHDi“ dyzeliniu varikliu ir 6 pavarų automatine pavarų dėže. Visiems „Peugeot“ lengviesiems automobiliams suteikiama 5 metų pratęsta gamyklos garantija. Už specialias kainas yra siūlomi atskirai sukomplektuoti „Active Plus“, „Allure Plus“ ir „GT-Line Plus“ specialių versijų automobiliai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"