TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Aukšto vadovo vizitas

2006 08 24 0:00
"Ford of Europe" prezidentą Džoną Flemingą nustebino senų ir naujų automobilių pardavimo proporcijos.
Algimanto Brazaičio nuotrauka

Vilniuje surengtame kasmetiniame Baltijos valstybių "Ford" atstovybių vadovų susitikime dalyvavo itin aukštas hierarchas - "Ford of Europe" prezidentas Džonas Flemingas

Į šalies sostinę pusdieniui užsukęs "Ford of Europe" prezidentas Džonas Flemingas - aukščiausias mūsų šalį aplankęs pasaulinės automobilių gamybos pramonės vadovas. Vilniuje surengtame kasmetiniame Baltijos valstybių "Ford" atstovybių vadovų susitikime svečias atkreipė dėmesį į pastaruosius svarbiausius "Ford of Europe" žingsnius - naują Europos ilgalaikę "Ford" prekinio ženklo strategiją ir unifikuotą šūkį "Feel the Difference" (angl. - "Pajusk skirtumą"), pirmųjų naujosios kinetinio dizaino kartos modelių S-MAX ir "Galaxy" premjeras Europos ir Baltijos šalių rinkose bei numatomus pristatyti naujus produktus. Flemingas pasidžiaugė "Ford of Europe" kompanijos pelnu, gautu iš veiklos, susijusios su automobilių gamyba ir prekyba. Jis antrąjį šių metų ketvirtį siekė 105 mln. JAV dolerių ir, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šoktelėjo net 60 procentų. Šį rezultatą, "Ford of Europe" prezidento teigimu, lėmė kasmet pastebimas automobilių kokybės gerėjimas, prasidėjęs nuo pat 2000-ųjų. Dalydamasis įspūdžiais svečias išreiškė pasitenkinimą gerais mūsų šalyje veikiančių "Ford" prekybos agentų tarpusavio santykiais, tačiau prisipažino buvęs nustebintas senų ir naujų automobilių pardavimo proporcijų. Flemingas patvirtino, kad "Ford of Europe" Baltijos šalyse neketina pradėti kokių nors agregatų automobiliams gamybos ar atidaryti surinkimo linijų.

"Ford of Europe" - pasaulinio automobilių pramonės lyderio "Ford Motor Company" antrinė įmonė. Jai priklauso tokie prekiniai ženklai kaip "Mazda", "Volvo", "Jaguar", "Land Rover", "Aston Martin", "Lincoln", "Mercury". "Ford of Europe" atsakinga už 42 rinkas, tarp jų Rusiją ir Turkiją. Pernai "Ford" Europoje pardavė 1,492 mln. naujų automobilių ir užėmė ketvirtąją pagal populiarumą markės poziciją.

Po susitikimo Flemingas išvyko į Suomiją ir ten savaitgalį stebėjo WRC (Pasaulio ralio čempionato) varžybų "Neste Oil Rally Finland" etapą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"