TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Automobilį suremontuoja tarpininkai

2014 10 21 6:00
LŽ archyvo nuotrauka

Neturite laiko ar noro užsiimti automobilio remontu ar jo paruošimu privalomajai techninei apžiūrai? Atsiradus gedimui, nežinote kur ieškoti patikimo meistro? Tuomet pagalbos ieškokite internete - ten skelbiasi automobilių remonto tarpininkai.

Rinkos ekonomika žavi tuo, kad savo arkliuką pakinkyti ir iš jo uždirbti leidžia kiekvienam, kuris turi pakankamai motyvacijos ir randa klientų savo prekei ar paslaugai. Ne pačias būtiniausias, bet gyvenimą daliai vairuotojų palengvinančias paslaugas siūlo pastaruoju metu dygstantys automobilių remonto tarpininkai.

Kreipiasi net dėl padangų

Vieni tarpininkai siūlo iš jūsų kiemo paimti sugedusį automobilį ir atgal pristatyti suremontuotą, kiti – suvesti su geriausią kainą ir kokybišką paslaugą siūlančiais meistrais.

LŽ pakalbino du paslaugas teikiančius remonto tarpininkus ir paprašė paaiškinti, kuo jie galėtų pagelbėti vairuotojams, priverstiems sukti galvą dėl automobilio priežiūros.

Automobilio meistru prisistatantis Linas Grigaliūnas paaiškino tokią paslaugą teikiantis jau pusantrų metų ir per tą laiką spėjęs suburti nuolatinių klientų būrį. „Daug intensyviai dirbančių žmonių sunkiai randa laiko rūpintis automobilio remontu, o servisai ar garažuose dirbantys meistrai menkai pasikausčiusiam šioje srityje vairuotojui visai pagrįstai kelia didelį nepasitikėjimą. Dalis automobilių šeimininkų neturi laiko ne tik paruošti mašiną techninei apžiūrai, ieškoti meistrų, atsiradus gedimui ar po eismo įvykio, bet ir pasirūpinti nuolatine automobilio priežiūra – pavyzdžiui, pakeisti vasarines padangas žieminėmis. Mano tikslas – padėti išspręsti įvairias problemas, susijusias su automobiliu“, - sakė L. Grigaliūnas.

Patiki žmonos automobilį

Pašnekovo manymu, nėra vieno serviso, kuris bet kurį remonto darbą atliktų kokybiškai ir už optimalią kainą. Viename dirba geras automobilių elektrikas, kitame – sumanus variklių specialistas, trečiame – kruopštus dažytojas. Automobilių entuziastu save laikantis L. Grigaliūnas teigė per kelerius metus skirtinguose autoservisuose atradęs savo srities auksarankių, pas kuriuos, atsižvelgdamas į reikalingų darbų pobūdį, gabena klientų automobilius.

„Nors mano klientai nėra tie, kurių svarbiausias tikslas – kiek įmanoma labiau sutaupyti, stengiuosi visada jiems pasiūlyti variantus, kuriuos pasirinkus kokybė atitiktų kainą. Siūlau rinktis kokybiškiausią variantą, taip maksimaliai užtikrindamas, kad gedimas po kelių mėnesių neatsinaujins. Galima protingai pinigus išleisti ne tik renkantis meistro paslaugas, bet ir perkant reikalingas detales. Nesiūlau iškart pulti pirkti jų iš Lietuvoje veikiančių stambiųjų tiekėjų, ypač jeigu yra tik vienintelis variantas – specifinė originali detalė, kuriai pakaitalų nėra. Buvo atvejų, kai užsakius tą pačią originalią detalę iš užsienio tiekėjų jos kaina nuo Lietuvoje prašomų 1600 litų sumenko visu tūkstančiu. Žinoma, tenka palaukti kelias dienas ar savaitę, kol detalė pristatoma, bet dėl tokio skirtumo kelios papildomos dienos neprailgsta“, - pasakojo automobilių remonto asistentas.

Jis nesutiko su teiginiu, kad jo siūlomos remonto tarpininko paslaugos reikalingos tik tiems, kurie visiškai nesigaudo „po kapotu“. Pašnekovas teigė, kad laiko remontui neturi ne tik automobilių pasaulio geltonsnapiai. Į L. Grigaliūną dažnai kreipiasi ir vyrai, neturintys laiko taisyti žmonos automobilį, arba pačios damos. Pagrindinis kriterijus, kuris apibūdintų jo klientus, – tai intensyviai dirbantys specialistai, kurių darbo valanda brangesnė nei paslaugas siūlančio tarpininko. L. Grigaliūnas paaiškino, kad pirmosios dvi jo paslaugos valandos klientui atsieina 50 litų, toliau – 20-30 litų už valandą. Jis teigė skaičiuojantis tik tą laiką, kai paima ir pristato automobilį, ieško jam detalių ir serviso, derasi su meistrais, bet ne tas valandas, kai automobilis yra remontuojamas servise.

„Žinoma, tai mano ir kliento pasitikėjimo klausimas. Tačiau kiekvieno kliento poreikiais rūpinuosi nuoširdžiai ir kartą pasinaudojus mano paslaugomis automobilio šeimininkui dažniausiai nebekyla klausimų, ar sąžiningai savo suteiktas paslaugas vertinu. Jei klientas nuolatinis, jis ras pas mane visus sukauptus duomenis apie automobilio remontą, einamuosius priežiūros darbus. Stengiuosi automobilį prižiūrėti taip, kad klientas savo mašina galėtų pasitikėti. Pirmąkart susitikęs su klientu, užduodu klausimą, ar jis pasitiki savo automobiliu. O jei reikėtų dabar juo nuvažiuoti tūkstantį kilometrų iki Berlyno, ar išdrįstumėte? Deja, labai dažnai atsakymas būna "ne" arba "nežinau“, - sakė pašnekovas.

Autoservisai siūlosi patys

Trečdalis automobilius vairuojančių didmiesčių gyventojų nėra lojalūs autoservisų klientai ir meistrus keičia dažnai, atsižvelgami į jų siūlomas paslaugas, kainą, galimą remonto laiką ir vietą. Išvaduoti transporto priemonių savininkus nuo amžinų galvosūkių renkantis autoservisą pasišovė sistemos Autodaktaras.lt komanda, šį projektą internete paskelbusi prieš mėnesį. Ji serviso paiešką apgręžia kita kryptimi. Internetinėje svetainėje apsilankęs automobilio šeimininkas nemokamai pateikia užklausą, joje trumpai aprašydamas automobilio gedimą. Prie sistemos prisijungusios automobilių remonto dirbtuvės mato pateiktą užklausą ir siūlo savo paslaugas. Šiuo metu projektas vienija apie 50 Vilniuje veikiančių servisų, tačiau greitu laiku ketina prie sistemos prisijungusių remonto dirbtuvių skaičių padvigubinti.

„Darbo dieną užklausą pateikęs lankytojas per pusdienį sulaukia vidutiniškai 4-5 pasiūlymų, iš kurių gali rinktis. Pusė besikreipiančių vairuotojų jau būna diagnozavę galimą gedimą, tad servisai gali jiems pateikti preliminarią kainą. Kita pusė parašo, kad, pavyzdžiui, "barška važiuoklė", tuomet gauna siūlymų, kokiu laiku galėtų atvykti į servisą ir kiek atsieitų pati diagnostika. Vairuotojams mūsų paslaugos yra ir visada liks nemokamos“, - pažymėjo vadybininkas Karolis Ščerbauskas.

Pasak jo, meistrus ateityje svetainės lankytojai galės rinktis ne tik pagal jų pasiūlymus. Servisai jų klientų bus reitinguojami pagal suteiktą paslaugų kokybę, vairuotojai galės palikti savo atsiliepimus.

„Minimalūs reikalavimai servisams, kurie nori prisijungti prie mūsų sistemos, – veikianti interneto svetainė ir el. pašto dėžutė, 4-5 keltuvai, mechanikų komanda. Taigi su garažuose po vieną automobilį remontuojančiais meistrais nedirbame. Pats turiu patirties įvairių paslaugų pardavimo srityje. Įgyvendinant šį projektą, mane asmeniškai nustebino, kad autoservisai, kurie iš pažiūros turėtų būti ne pats kompiuterinėms technologijoms imliausias paslaugų sektorius, pavyzdingai greitai atsako į klientų užklausas. Todėl laukti pasiūlymų keletą dienų tikrai neteks“, - patikino projekto sumanytojas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"