TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Automobilininkų Meka - peiliukų ir šokolado šalyje

2007 03 08 0:00
Gamintojų nuotraukos

Šiandien Šveicarijoje iškilmingai atidaroma 77-oji tarptautinė Ženevos automobilių paroda. Jos lankytojams pristatoma daugiau kaip tūkstantis eksponatų, atvežtų iš trisdešimt penkių valstybių.

Kiekvieną pavasarį Ženevoje rengiama automobilių paroda diktuoja sezono madas. Tradicinį neutralumą sauganti Šveicarija tapo ta vieta, kurioje automobilių gamybos gigantai - vokiečiai, prancūzai, italai, amerikiečiai, japonai - neturi galimybių dominuoti, nustelbti ar užgožti vieni kitų, kaip atsitinka per ekspozicijas Frankfurte arba Paryžiuje. Tačiau Ženevos paroda - anaiptol ne rami, apmirusi mugė. Per spaudos dienas, vykusias jau nuo savaitės pradžios, žiniasklaidos atstovams surengta kone pusšimtis konferencijų. Informacijos pateikimo srautas išdėstytas per dešimtis valandų. Vien tai atskleidžia, kokia intensyvi ir konkurencinga yra Europos naujų automobilių rinka.

Išsiskiria kompaktiškumu

Šveicarija mums žinoma kaip bankų, laikrodžių ir prabangių slidinėjimo kurortų Alpėse šalis. Dar ją galima vadinti peiliukų, šokolado ir sūrio valstybe. Tačiau Šveicarijos sąsajos su automobiliais labai asociatyvios, nes šiame kalnų krašte jie negaminami. Būtent dėl šios priežasties didžiosios automobilių kompanijos pasirinko Šveicariją savo metų pradžios debiutams. Ženevos mugė išsiskiria kompaktiškumu. Naujovių čia pateikiama ne mažiau negu per rudeninę Frankfurto parodą. Ten dvigubai didesnėse erdvėse Vokietijos automobilių kompanijos, be naujausių pavyzdžių, pristato ir visus turimus modelius. Ženevos tarptautinio salono rengėjai skelbia visiems parodos dalyviams suteikiantys vienodas sąlygas. Šįkart 244 bendrovių iš 35 valstybių eksponatai užims apie 77 tūkst. kvadratinių metrų. Taigi kompaktiška paroda vadinama vertinant pasauliniu mastu.

Nelemta įsikūnyti

Į Ženevą suplūsta lankytojų iš viso pasaulio. Numatoma, kad per dešimt dienų, iki kovo 18-osios, parodą apžiūrės maždaug milijonas žmonių. Salone eksponuojama daugiau kaip tūkstantis transporto priemonių. Pristatomi serijinei gamybai parengti arba ką tik pradėti gaminti įvairių klasių ir paskirties modeliai bei koncepciniai automobiliai. Pastarieji atskleidžia dizainerių fantazijas, tik, deja, ne visoms jų lemta įsikūnyti. Neįprasti, naujų formų modeliai, demonstruojantys firmų ateities stilių ir konstruktorių pajėgumą, pusmetį klajoja po parodas. Sėkmingesni konvejerius pasiekia įgavę gerokai žemiškesnį vaizdą. Kiti amžiams įsikuria gamyklų muziejuose arba būna sunaikinami. Atskiruose parodos paviljonuose pristatomos reikmenų ir įrangos naujovės, eksponuojamos eismo saugumo, navigacijos ir ryšio priemonės.

Prizas - kabrioletas

Ženevoje madinga ką tik dienos šviesą išvydusį modelį įsigyti tiesiog per parodą. Todėl čia ne tik pristatomos naujovės, bet ir aktyviai jomis prekiaujama. Tradiciškai kiekvienais metais Ženevos salone rengiami ir geriausio kabrioleto rinkimai. Visi parodos lankytojų bilietai, kainuojantys 14 frankų suaugusiajam ir 8 frankus vaikams, dalyvauja loterijoje. Šiemet per ją bus lošiamas naujas "Peugeot 207 CC" modelis.

Grasina pigiais automobiliais

Ženevoje debiutuos maždaug 100 serijinei gamybai parengtų ir koncepcinių modelių. Nemažai dėmesio per parodą turėtų pelnyti Kinijos atstovai, grasinantys užversti rinkas pigiais automobiliais. Įdomiausias jų eksponatas - sportinis kupė "Brilliance BC3", turintis 1,8 litro (170 AG) variklį. Tačiau kol kas Ženevoje dominuoja europietiški automobiliai. Tarp "žemiškesnių" naujovių derėtų paminėti C klasės "Mercedes" ir "Audi A5" kupė, "Audi TT" kabrioletą, 3 serijos BMW, trejų durų 1 serijos BMW, taip pat atnaujintus sedanus ir 5 serijos universalus.

Pakeitė pavadinimą

"Volvo" pristato universalą V70, naujos kartos XC70. Italijos "Fiat" Ženevoje demonstruoja naują golfo klasės automobilį "Bravo". Kompanijos atstovų teigimu, šis modelis turėtų pakartoti "Grande Punto" hečbeko sėkmę ir galutiniai ištraukti "Fiat" iš finansinės krizės. "Renault" parengė serijinę "Twingo GT", turinčio 1,2 litro (100 AG) variklį, versiją, "Ford" - naują "Mondeo" ir atnaujintą "C-Max" vienatūrį. Kompanijos "Mazda" atstovai pristato kompaktišką B klasės automobilį "Mazda2" ir koncepcinį "Hakaze" visureigį. "Hyundai" ir KIA puoselėja viltis išpopuliarinti kompaktinės klasės automobilius, sukurtus specialiai Europai ir gaminamus Čekijoje bei Slovakijoje. Tai - serijinis hečbekas "Hyundai", kuris, laikantis naujos kompanijos koncepcijos, pavadintas i30, taip pat KIA "Ceed" pagrindu sukurtas universalas ir koncepcinis kabrioletas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"