TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Automobilio ateitis: būrimas iš... dūmų

Iš dūmų spalvos galima diagnozuoti gedimą.
LŽ archyvo nuotrauka

Automobiliui važiuojant iš jo išmetimo vamzdžio rūksta dūmelis. Jo spalva būna įvairi, kaip ir dūmų išsiskyrimo intensyvumas.

Pavojus!

Kaip chiromantas iš rankos nuspėja žmogaus ateitį, taip ir specialistas, pamatęs dūmų spalvą, jų "intensyvumą" ir pan. gali daug pasakyti apie tą mašiną, jos variklį, degimo, išmetimo sistemas, kitus mazgus. Netgi nuspėti artimiausią ateitį...

Dūmų be ugnies nebūna. Kaip ir ugnies be dūmų. Kaip dega automobilio variklyje degalai, tokius jis ir dūmus išmeta. Daugelis įsitikinę, kad pavojingiausi - juodi dūmai. Anaiptol.

Pavojingiausias variantas - kai iš išmetimo vamzdžio nusidriekė baltų dūmų juosta. Tai signalas, kad pramušta tarpinė tarp variklio galvutės ir cilindro bloko, į degimo kamerą patenka aušinimo skystis, kuris gali sugadinti variklį. Tokiu atveju toliau važiuoti negalima, automobilį remontui būtina pristatyti į dirbtuvę.

Kondensatas

Bet tai palyginti retas atvejis, kur kas dažniau, ypač šaltu metų laiku, pastebime iš vamzdžio besiraitančius garo debesėlius. Tai nepavojinga, nes paprasčiausiai degant degalams, kol variklis šaltas, kondensuojasi ir išmetami vandens garai. Varikliui įšilus iki darbinės temperatūros, garų debesėlis išnyksta.

Melsvi dūmai

Melsvi dūmai - tai cilindruose degančios variklio alyvos požymis. Dauguma atvejų melsvi dūmai ir juntamas aštrus degančios alyvos kvapas rodo, kad susidėvėjo variklis. Tiesa, ir čia yra tam tikri niuansai - jei dūmų daugėja spaudžiant akseleratorių, t. y. didinant greitį, greičiausiai sudilo arba "prikepė" stūmoklių žiedai. Jie nebenubraukia alyvos nuo cilindro sienučių, ji patenka į degimo kamerą ir čia sudega. Jei dūmai plūsteli variklio sūkiams mažėjant, greičiausia teks remontuoti paskirstymo sistemą - vožtuvus ir jų kreipiamąsias, keisti sandarinimo tarpines.

Juodi dūmai

Kai paskui dyzelinį automobilį nutįsta juodų dūmų šleifas, tai leidžia daryti prielaidą, kad į cilindrus paduodama pernelyg daug dyzelino, jis nespėja sudegti. Būtent nesudegusios dalelės ir yra tie juodi suodžiai.

Kodėl taip yra, gali būti keletas priežasčių - netinkamai sureguliuotas ar sugedęs aukšto slėgio siurblys, užsikišo oro filtras, ir į cilindrus patenka pernelyg mažai oro, blogai veikia vienas ar visi purkštukai, galimas ir turbokompresoriaus gedimas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"