TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Automobilių parodoje netrūko staigmenų

2014 09 24 6:00

Kas dveji metai automobilių, motociklų ir kitos ratuotos technikos gerbėjus sukviečia paroda „Kauno automobilių dienos“. Čia galima išvysti ne tik lietuviškas naujų modelių premjeras, bet ir retų istorinių automobilių ar netikėtų auksarankių meistrų perdirbinių.

Sukūrė „Bugatti“ kopiją

Šiemet “Kauno automobilių dienų" lankytojus labiausiai nustebino į „Bugatti Veyron“ bolidą perdarytas „Audi A6”. Mašiną, vertą dviejų milijonų, Kaune buvo galima įsigyti už 100 tūkst. litų. Tokį provokuojantį pasiūlymą pateikė šalia Vilniaus įsikūrusio automobilių serviso mechanikų komanda.

Iš pirmo žvilgsnio iš tiesų galėjai pamanyti, kad matai greičiausiu serijinės gamybos automobiliu tituluojamą „Veyron“, kurio galingiausias „Super Sport“ modelis pasiekia 1200 AG ir 431 km/val. greitį. Tačiau akyli automobilių mėgėjai tuoj suprato, jog tai tik triukas akims, mat esminės mašinos detalės - ne tos. Tikrojo „Bugatti” ratai yra net 24 colių skersmens, tuo metu parodoje pristatomas automobilis buvo "apautas" 19 colių ratais.

Mašiną demonstravę prie sostinės Gariūnų turgavietės įsikūrusio serviso mechanikai pasakojo, kad „Bugatti Veyron“ kopiją iš “Audi A6” nusprendė sukurti klientų iš Rusijos pageidavimu. Pirmąjį kardinalų automobilio tobulinimo projektą jie įgyvendino anksčiau - „Toyota MR2” perdarė į „Ferrari 355”.

„Šį automobilį parduotume už 100 tūkst. litų – dvigubai brangiau, nei pardavėme į „Ferrari“ perdarytą „Toyota“. Jį nupirko klientai iš Rusijos. Šiai patobulintai „Audi“ taip pat buvome radę pirkėjus, tačiau jų planai pasikeitė. Automobilį vis tiek tikimės parduoti, nes mūsų servisas nedidelis, todėl negalime sau leisti išlaidauti tik dėl įdomumo”, - kalbėjo vienas projekto autorių Justas Žvinys. Jis paaiškino, kad parodoje eksponuotame „Bugatti“ liko senasis „Audi“ 2,8 litro variklis, pasiekiantis ne 1200 AG, o tik apie 200 „arklių”.

Gamintojai domino naujienomis

Bene reikšmingiausia parodos premjera tapo visiškai naujas mažylis iš Prancūzijos „Renault Twingo“, kurio variklis pirmąkart sumontuotas ten, kur turėtų būti bagažinė. Užpakalinius jo ratus suka 70 AG benzininis arba 90 AG turbobenzininis variklis. Kartu su „Daimler“ koncernu sukurtas automobilis turi visiškai naują platformą, todėl mažiausias „Renault“ yra lengvesnis, erdvesnis ir ekonomiškesnis.

Tas pats prancūzų gamintojas Kaune pristatė ir komercinį automobilį „Traffic“, kurio kėbulas gali būti kelių skirtingų tipų - pavyzdžiui, keleivinis iki 9 vietų, pailgintas iki 5,4 metro arba paaukštintas krovininis. "Traffic" pirkėjams siūloma 10 kėbulo spalvų, keturi skirtingo galingumo varikliai ir gausybė gamyklinių pritaikymų.

Gamintojo „Škoda“ pagrindine stendo naujiena tapo praktiškumą ir pravažumą vertinantiems vairuotojams skirtas „Octavia Scout“. Įdomi naujojo modelio ypatybė: automobilyje įdiegta išmanioji pagalbinė sistema užtikrina, kad tuomet, kai davikliai užfiksuoja pablogėjusį padangų sukibimą su kelio danga, įsijungia visų keturių varomųjų ratų sistema.

Parodos lankytojai išvydo net keturias iš aštuonių šiemet pasaulyje debiutuojančių kompanijos "Nissan" naujienų. Iš jų įdomiausia – miesto eismui pritaikytas kompaktiškas hečbekas „Pulsar“. Automobilis pasižymi išskirtine - ilgiausia savo klasėje - ratų baze. Kaune pristatyti dar trys „Nissan“ modeliai - "X-Trail", sulaukęs ne vien automobilių mėgėjų dėmesio, taip pat puikiai visiems žinomi atnaujinti miesto visureigiai „Qashqai“ ir „Juke“.

Žvelgiant į naująjį „X-Trail“ pirmiausia į akis krinta pakitusi jo išvaizda. Šis japonų visureigis visada priminė klasikinį džipą, nes buvo kampuotas. Tačiau kurdamas naująjį modelį gamintojas, regis, nėrė į platesnius vandenis – dailus, aptakus ir jokiu būdu ne kampuotas automobilis akivaizdžiai trauks daugelio, ne vien klasikines džipo formas vertinančių vairuotojų dėmesį.

Rinko geriausią vairuotoją

„Vien per pirmąjį šių metų pusmetį naujų mašinų registravimas Lietuvoje išaugo daugiau kaip penktadaliu - 22 procentais. Atsigavusi automobilių rinka atsispindi ir mūsų rengiamoje parodoje – joje naujienas pristatė pagrindiniai šios rinkos dalyviai Lietuvoje“, - pažymėjo parodos organizatoriaus Ekspozicijų centro generalinis direktorius Erikas Piskunovas.

Centrinėje parodos salėje įsikūrė ir Kauno kelių policijos bei valstybės įmonės „Regitra“ paviljonai. Čia lankytojai buvo konsultuojami pastaruoju metu labai aktualiais transporto priemonių registravimo, vairuotojų egzaminavimo ir vairuotojo pažymėjimų išdavimo klausimais.

Dėl šiemet įsigaliojusių naujų Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatų atsirado itin daug naujovių transporto priemonių registravimo srityje. Lankytojai turėjo galimybę iškart gauti kvalifikuotą konsultaciją apie jas ir patarimų.

Parodoje taip pat buvo eksponuojamas būsimus vairuotojus ir jų vairavimo mokytojus dominantis „Regitros“ naudojamas B kategorijos egzaminų automobilis „Ford Focus“.

Šalia „Žalgirio“ arenos, kur ir vyko „Kauno automobilių dienos 2014”, savaitgalį taip pat surengtos bendrovės „Sound Service“ kuruojamos automobilių garso varžybos, Kauno teritorinės muitinės technikos demonstravimas ir kinologų su tarnybiniais šunimis pasirodymai, radijo bangomis valdomų modelių šonaslydžio parodomieji važiavimai bei varžybos.

Parodą vainikavo konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014“ finalas. Lietuvos susisiekimo ministro įsteigtą taurę ir kelialapį į kitais metais vyksiančią Ženevos automobilių parodą iškovojo 25 metų vilnietis, tarptautinės verslo mokyklos informacinių technologijų specialistas Dominykas Danys, kurio vairavimo stažas – aštuoneri metai. Danių šeimą pagrįstai galima vadinti geriausiais Lietuvos vairuotojais, mat Dominyko mama Jovita Danienė pernai taip pat pelnė geriausios vairuotojos titulą. Moterų grupėje šiemet pergalę šventė Vilniaus universiteto vyresnioji specialistė Inga Blaževičienė. Jai šis konkursas buvo pirmas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"