Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Automobilių parodos išeina iš mados?

 
2017 08 21 18:24
Rugsėjo pradžioje Vokietijoje vyksiančios Frankfurto automobilių parodos dalyviai neišvys įspūdingo itališkų "Fiat" stendo, kurio pagrindinis akcentas šalia automobilių paprastai būna gražios merginos /  "Scanpix" nuotrauka

Net devyni garsūs automobilių prekiniai ženklai nedalyvaus rugsėjo 12 dieną duris atversiančioje tarptautinėje Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje. Pasak leidinio „Automotives News“, gamintojai siekia sutaupyti.

Frankfurte nepamatysime po dvi prancūziškų („Peugeot“ ir DS), itališkų („Fiat“ ir „Alfa Romeo“), japoniškų („Mitsubishi“ ir „Nissan“) ir amerikietiškų („Jeep“ ir „Infiniti“) , taip pat – kinų gamintojo „Geely“ valdomos amerikietiškos „Jeep“ markių automobilių. Minėti automobiliai užima apie 20 proc. rinkos Europoje.

Kodėl garsūs gamintojai atsisakė dalyvauti vienoje didžiausių tarptautinių automobilių parodų pasaulyje, leidiniui „Automotives News“ aiškino tarptautinės tyrimų bendrovės „IHS Market“ atstovas. Anot jo, gamintojai už teisė dalyvauti tokiuose renginiuose, koks yra tarptautinė Frankfurto paroda, kainuoja didžiulius pinigus. Dėl to šiais technologijų laikais firmos savo karščiausias naujienas ar premjeras stengiasi pristatyti tiesioginio eterio metu per internetą ar pačios suorganizuodamos kokį savo renginį.

Tarptautinės Frankfurto automobilių parodos rengėjai patvirtino informaciją, kad yra gamintojų, pareiškusių norą nedalyvauti renginyje, tačiau konkrečių prekinių ženklų neįvardijo. Anot rengėjų, parodoje savo naujienas pristatys apie 50 automobilių markių iš Europos, Amerikos ir Azijos. Paroda Frankfurte vyksta kas dveji metai nelyginiais metais – lyginiais ją keičia Paryžiaus (Prancūzija) autosalonas.

Prancūziškus „Peugeot“ gaminančio koncerno PAS atstovai sakė, kad šis prekinis ženklas tarptautinėje Frankfurto parodoje nedalyvaus tik kartą – šiemet. Japoniško prekinio ženklo „Nissan“ atstovai pareiškė, kad nevykti į Vokietiją yra kompanijos strategijos dalis.

2016 metais vykusiame tarptautinėje Paryžiaus parodoje irgi buvo pasigesta garsių dalyvių. Tarkim, amerikiečių „Ford“ teisinosi, jog į Prancūzijos sostinę nevyko dėl to, kad buvo parinkta nepalanki Amerikos gamintojui renginio data. Esą tą dieną, kai vyko autosalonas Paryžiuje, „Ford“ savo gaminius demonstravo kitose parodose. Prancūzijos sostinėje savo naujienų nepristatė ir prabangių „Volvo“, „Lamborghini“, „Rolls-Royce“, „Bentley“ gamintojai. Atrodo, dėl savo nedalyvavimo priežasčių tuomet nemelavo tik „Lamborghini“ ir „Bentley“ prekinius ženklus valdantis Vokietijos koncernas „Volkswagen Group“, kuris teigė, kad šitaip siekė sutaupyti pinigų su „dyzelgeito“ skandalu susijusioms išlaidoms padengti.

DALINTIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"