TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Automobiliuose įrengs pagalbos iškvietimo sistemą

2013 06 14 14:57
Didelės avarijos atveju eCall sistema automatiškai skambins Europos bendruoju pagalbos telefono numeriu 112. blog.sme.sk nuotrauka

Norima, kad nuo 2015 metų visuose naujų modelių automobiliuose privaloma tvarka būtų įrengiama automatinė pagalbos iškvietimo sistema. Tokį siekį pareiškė Europos Komisija (EK). EK skaičiavimais, tokia sistema per metus galėtų išgelbėti iki 2,5 tūkst. gyvybių.

Didelės avarijos atveju sistema „eCall“ automatiškai skambintų Europos bendruoju pagalbos telefono numeriu 112. Ji praneštų pagalbos tarnyboms transporto priemonės vietą net tada, jei vairuotojas yra netekęs sąmonės arba pats negali paskambinti.

Už transportą atsakingas Komisijos pirmininko pavaduotojas estas Siimas Kallas sakė, kad tokios technologijos įdiegimas žymėtų naują erą užtikrinant didesnį saugumą ES keliuose. „Pernai ES keliuose žuvo 28 tūkst. asmenų, o 1,5 mln. buvo sužeista. Įvykus avarijai kiekviena minutė yra gyvybiškai svarbi norint išgelbėti sužeistus asmenis. Technologija „eCall“ suteikia daug galimybių išgelbėti žmonių gyvybes, nes visoje ES gerokai sumažėja pagalbos tarnybų atvykimo laikas“, - kalbėjo S.Kallas.

Per sistemą „eCall“ gauti duomenys leis skubios pagalbos tarnyboms greičiau suteikti pagalbą transporto priemonių vairuotojams ir keleiviams. Prognozuojama, kad sistema „eCall“ leis 40 proc. sutrumpinti reagavimo į nelaimę laiką miesto vietovėse ir 50 proc. kaimo vietovėse, ir per metus bus išgelbėta iki 2,5 tūkst. gyvybių.

EK teigimu, sistema „eCall“ bus naudinga ne tik kelių eismo saugai – ji leis gerokai sumažinti po eismo įvykių susidarančias spūstis ir antrinių eismo įvykių skaičių, kurie kyla dėl neapsaugotų eismo įvykių vietų. Pramonė irgi turės naudos: yra daug bendrovių, kurios susijusios su įvairių sistemai „eCall“ reikalingų technologijų bei komponentų tiekimu ir paslaugų teikimu, įskaitant transporto priemonėse montuojamas sistemas, belaidį duomenų perdavimą ir bendrųjų pagalbos centrų sistemas. Be to, transporto priemonėse montuoti skirta „eCall“ įranga galėtų būti naudojama teikiant papildomą pridėtinę vertę sukuriančias paslaugas (kaip antai vogtų automobilių atsekimas).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"