TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Automobilius apžiūrės virtualiais "Audi" šalmais

2015 01 17 6:00
Užsidėję šalmą potencialūs "Audi" pirkėjai turės galimybę norimą markės automobilį apžiūrėti virtualiu būdu.   Gamintojos nuotrauka

Vokietijos gamintoja "Audi" pranešė, kad jos įgaliotosiose atstovybėse jau greitais bus pradėti naudoti kompiuterinių konfigūratorių darbą papildantys specialūs virtualios realybės šalmai. Jie papildys vokiečių nuolat tobulinamų išmaniųjų įrenginių šeimyną, kuriai priskiriami "Audi" robotai, supermoderni elektroninė stovėjimo aikštelių įranga, „kalbantys” kelio ženklai.

"Audi" pirkėjų išmanūs šalmai lauks automobilių salonuose. Užsidėjęs vieną jų potencialus pirkėjas galės „apeiti” konfigūratoriaus suformuotą automobilį, žvilgtelėti į bagažinę, "pasukinėti" visus galimus vairaračius, „atsisėsti“ į vairuotojo arba keleivio vietas, pamatyti, kaip pasikeistų prietaisų skydelis įdėjus arba išėmus kurią nors valdymo sistemą.

Virtualios realybės šalmas atpažįsta jį užsidėjusio žmogaus galvos judesius ir rodo žvilgsnio kryptimi atsiveriantį vaizdą.

Tikrovišką erdvinį garsą užtikrina ir pagal žmogaus galvos padėtį pritaikytos aukštos klasės "Bang & Olufsen" ausinės, suteikiančios galimybę girdėti durelių varstymo garsą arba palyginti, kaip salone skamba skirtingą garso kanalų skaičių turinčios garsiakalbių sistemos.

Numatyta galimybė virtualias automobilių demonstracijas naudoti ne tik "Audi" autosalonuose, bet ir mobiliomis lauko sąlygomis – visa įranga lengvai telpa lagamine.

Sistema pirmą kartą pademonstruota šio metu vykstančiame Detroito (JAV) tarptautinėje automobilių parodoje. gamintoja žada, kad dalis "Audi" atstovybių virtualius šalmus ir vaizdams demonstruoti reikalingą įrangą gaus jau šių metų pabaigoje.

Tai ne pirmas gamintojos iš Ingolštato (Vokietija) projektas, kuris buvo įdiegtas ar diegiamas "Audi" atstovybėse.

Pavyzdžiui, nuo 2012 metų yra plėtojamas "Audi City" projektas, pagal kurį kai kuriose stambiose atstovybėse įrengiami dideli ekranai, atvaizduojantys realaus dydžio automobilio vaizdą 1:1 masteliu, todėl klientas su pardavimo atstovo pagalba gali stebėti automobilio komplektavimo procesą, iš visų pusių apžvelgti automobilį 360 laipsnių kampu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"