TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Autonaujienos

2012 09 26 8:11
"Rolls-Royce Phantom"/sacramentolimousineservice.net nuotrauka

"Trasos" aktualijos

"Rolls-Royce" pirkėjai - konservatyvūs

Prestižinių automobilių gamintojos "Rolls-Royce" klientai atsisakė pirkti limuzinus, kurių ratus varo dyzeliniai varikliai. Šis faktas paaiškėjo apklausus visus dabartinius limuzinų savininkus.

Dyzeliai pasižymi dideliu sukimo momentu, tai leidžia jų varomiems automobiliams kelyje būti žvaliems. Tačiau, kaip tvirtino kompanijos "Rolls-Royce" atstovai, jų klientai "nėra nusiteikę dėl to aukoti ilgametes tradicijas". Esą paprasčiausiai jie atsisakytų pirkti limuzinus, po kurių variklio gaubtu gaustų ne benzininis variklis.

Per anksčiau atliktą apklausą "Rolls-Royce" klientai jau buvo pasisakę prieš šios markės elektromobilius. Gamintojai buvo pasiūlę išbandyti potencialiems pirkėjams "Rolls-Royce Phantom", kurio ratus suko du 389 AG galios elektriniai varikliai. Kartą įkrovus baterijas, anot gamintojų, buvo galima nuvažiuoti net 200 kilometrų - tai yra vienas geriausių rezultatų tarp elektromobilių. Tačiau net ir jis benzininius "Rolls-Royce" pamėgusiems klientams įspūdžio nepadarė.

LŽ, "Autocar"

"Mini" bus ir sedanas

Savitu stiliumi vairuotojų širdis užkariavusio anglų mažylio "Mini" kūrėjai rengia savo gerbėjams dar dvi staigmenas - sportinę automobilio versiją ir automobiliuką sedano kėbulu. Kitas klausimas, ar atsinaujinusią "Mini" toliau galėsime vadinti mažybiniu vardu, nes gamintojai žada, kad bent jau versija sedano kėbulu bus daug didesnė nei dabar kelius raižantis mažylis.

"Mini" direktorių tarybos narys Haraldas Krugeris atkreipė žiniasklaidos dėmesį į tai, jog kiekvienam prekės ženklui ateina laikas, kai jis turi "išaugti į naują lygį". "Dauguma klientų nori ir toliau būti ištikimi pasirinktam prekės ženklui, tačiau jiems reikia pasiūlyti kažką naujo, erdvesnio. O "Volvo" ir BMW negali pasiūlyti to, ką savo klientams siūlo "Mini", - sakė H.Krugeris.

Įdomu, kad "Mini" sedanas pirmiausia bus skirtas sparčiai besivystančioms Rusijos ir Kinijos rinkoms. Priežastis paprasta - šių valstybių labiau nei kitų šalių vairuotojai yra pamėgę sedanus, nes jie kinams ir rusams dar nuo komunizmo laikų reiškia prestižą bei prabangą.

LŽ, Kolesa.ru

Kinams nepatinka "Mercedes"

Koncernas "Daimler" planuoja mažinti automobilių "Mercedes-Benz" gamybą dėl smarkiai kritusios paklausos, bus atleista apie 250 darbuotojų. Nors pagal oficialią versiją  "Mercedes-Benz" pardavimas krito dėl ekonominės krizės Europoje ir sulėtėjusio ekonominio augimo Kinijoje, tikroji priežastis - daug proziškesnė. "Daimler" vadovai svaidosi žaibais dėl blogai organizuoto Kinijos padalinio darbo, kuris konkurentams esą atiduoda rinką be kovos. Pavyzdžiui, rugpjūtį "Mercedes-Benz" pardavimas Kinijoje išaugo vos 3 proc., tuo tarpu BMW ir "Audi" - atitinkamai 38 proc. ir 24 procentais.

LŽ, "Reuters".

Achilo kulnas - žiedinės sankryžos

Lietuvos kelių policijos tarnyba šiemet per pirmus aštuonis mėnesius Lietuvoje užregistravo daugiau kaip 2 tūkst. avarijų. Palyginti su praėjusiais metais, jų skaičius labiausiai išaugo Vilniuje.

Pasak draudikų, didžiuosiuose miestuose ypač didelė dalis susidūrimų įvyksta žiedinėse sankryžose, kadangi vairuotojai nežino, kaip taisyklingai jose važiuoti arba taisykles įžūliai pažeidžia norėdami aplenkti grūstį. Be to, daugiausia, net 90 proc., neteisingai užpildytų deklaracijų draudikams įteikiama po avarijų žiedinėse sankryžose.

Draudimo bendrovės "Ergo Lietuva" ekspertai atkreipė dėmesį, kad  braižydami žiedines sankryžas vairuotojai nenurodo visų eismo juostų, tad kartais eismo įvykio aplinkybės tampa itin neaiškios. Pagrindinė avarijų priežastis - vairuotojai nežino, kaip į žiedines sankryžas reikia taisyklingai įvažiuoti ir iš jų išvažiuoti. Vairuotojai įpratę į žiedinės sankryžos antrą juostą važiuoti rikiuodamiesi iš pirmos eismo juostos, o išvažiuodami iš antros juostos kerta pirmąją. Po to neretai iš savo eismo juostos išstumiami pagal Kelių eismo taisykles važiuojantys vairuotojai arba automobiliai susiduria.

Kauno dienos buvo pilkos

Rugsėjo 21-23 dienomis laikinosios sostinės "Žalgirio" arenoje vykusi paroda "Kauno automobilių dienos 2012" nuvylė lankytojus savo pilkumu. Jos dalyviai, matyt, neskyrė daug lėšų, kad įrengtų bent truputį įspūdingesnius stendus, o demonstravo tas mašinas, kurias nemokamai gali išvysti ir salonuose. Daugelį "Kauno automobilių dienų 2012" lankytojų nustebino, kad parodoje nebuvo matyti Prancūzijos gamintojų "Peugeot", "Renault", "Citroen", taip pat vokiečių BMW ir japonų "Mazda" modelių.     

Šiemet buvo eksponuojami "Lexus", "Toyota", "Mercedes-Benz", "Audi" VW, "Nissan", "Seat", "Subaru", "Mitsubishi", "Kia", "Dacia", "Volvo", "Ford", "Hyundai", MAZ automobiliai, daugiau dėmesio skiriama elektromobiliams.

Vienas įdomesnių parodos renginių - naujojo universalo "Dacia Lodgy" pristatymas. Per jį į automobilį buvo susodinta, tiksliau - sukišta,  visa "Žalgirio" krepšinio klubo šokėjų palaikymo komanda ir jos talismanas Žalgirinis. Taip kompanijos "Dacia" atstovai norėjo atkreipti dėmesį, koks yra talpus jų universalas.

Mažės skrydžių

Skrydžių į Airiją lietuviams reikia vis mažiau - taip nusprendė "Ryanair" ir "Aer Lingus". Šių linijų lėktuvai žiemą į Airiją skraidys rečiau negu pernai. Anksčiau bendrovių orlaiviai iš Vilniaus į emigrantų pamėgtą Dubliną kildavo tris kartus per savaitę, tačiau nuo artėjančio žiemos sezono skrydžių bus sumažinta iki dviejų per savaitę.

Iš Vilniaus su "Wizz Air" lėktuvais galima pasiekti dar vieną Airijos miestą Korką. Nuo lapkričio šia kryptimi planuoja skraidinti ir "Ryanair".

BNS, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"