TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Autoservisai mašinas remontuos tik pasirašę sutartis

2016 05 21 8:00
Įsigaliojus naujam Transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugų standartui, net padangos keitimas privalės būti įformintas raštu.  Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Lietuvos Standartizacijos departamentas skelbia inicijavęs naują Transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugų standartą. Esą specialios darbo grupės pagal Europos Sąjungos reikalavimus parengtas dokumentas turėtų užtikrinti autoservisų teikiamų paslaugų kokybę bei suteikti daugiau aiškumo ir vairuotojams, ir patiems paslaugų teikėjams.

Kuo vairuotojams gyvenimą galėtų pagerinti naujas standartas? Per penktadienį Lietuvos autoverslininkų asociacijos (LAA) inicijuotą aptarimą šiuo klausimu buvo sakoma, kad naujame standarte numatomi tikslesni atsakomybių aprašymai, kurie įpareigoja autoservisus sudaryti aiškius susitarimus su klientais, kad, jei paslauga būtų atlikta nekokybiškai ar atsirastų kitų nesklandumų, būtų aišku, kieno tai atsakomybė.

„Tai sudarys sąlygas išvengti nesusipratimų, klientams bendraujant su servisų atstovais. Naujasis standartas turėtų palengvinti visą paslaugų teikimo procesą ir leisti išvengti skirtingų interpretacijų ir nesusikalbėjimų“, – LAA pranešime žiniasklaidai cituojamas standarto kūrimo darbo grupės vadovas, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakulteto prodekanas doc. dr. Giedrius Garbinčius.

Pasak LAA generalinio direktoriaus Roko Knyvos, šis standartas yra orientuotas būtent į tuos automobilių servisus, kurių atliekamų paslaugų kokybė iki šiol „šlubavo“.

„Tai juos paskatins savo atliekamus darbus kilstelėti į aukštesnį lygį. Vartotojams daugiausiai naudos duos paslaugų formato sunorminimas, kuris užtikrina, kad bet kuriame autoservise būtų suteikiamos tinkamos kokybės paslaugos. Taip pat šis dokumentas suteiks daugiau garantijų ir patiems paslaugų teikėjams. Taip siekiama, kad abi dalyvaujančios šalys būtų patenkintos“, – tikino R. Knyva.

Vis dėlto, anot LAA vadovo, servisų klientams taip pat padaugės įsipareigojimų. „Tai liečia ir vartotojus, nes, kai sudaromas susitarimas raštiška forma, atsakomybės yra aiškiai išdėstomos abiem šalims“, – sakė R. Knyva.

„Tarkim, transporto priemonei atliekamas remontas ir savininkui rekomenduojama pasikeisti netinkamas padangas, tačiau šis atsisako tą daryti. Tuomet servisas turi teisę užsakymo paraiškoje parašyti, kad transporto priemonė yra nesaugi. Paslaugų gavėjas pasirašo, kad prisiima atsakomybę dėl to. Jei įvyktų nelaimė, atsakomybė tektų klientui, o ne autoservisui“, – vairuotojų atsakomybės ribas atskleidė Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) technikos skyriaus patarėjas Olegas Pauliukovas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"