TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Autsaiderės pavėlavo į bandymus

2012 03 07 8:57

Kol kitos "Formulės-1" (F-1) ekipos intensyviai bandė savo naujuosius bolidus Barselonos trasoje, autsaiderės HRT ir "Marussia" vis dar konstravo savuosius lyg paskutinę naktį darbus baigti įpratę studentai.

HRT ir "Marussia", kurios pernai vadinosi "Virgin", pernykštį sezoną baigė rikiuotės gale, nesurinkusios nė vieno taško. Pagal tai, kaip šios ekipos pasiruošusios šiam sezonui, galima įtarti, kad joms seksis ne ką geriau.

Bando kapstytis

Paskutinė F-1 žiemos bandymų sesija baigėsi sekmadienį, o HRT savo bolidą, ne itin originaliai pavadintą F112, atsigabeno tik pirmadienį. Ekipa automobilį pristatė visuomenei. Taigi juo įveikti keli ratai likus mažiau nei dviem savaitėms iki pirmųjų šio sezono lenktynių.

Ispanijoje įsikūrusi komanda pasinaudojo reklaminiams pasirodymams skirta diena: kol kolegos filmavo reklaminius klipus bei rodė bolidus rėmėjams, HRT stengėsi apsukti nors keletą ratų.

Pirmuosius ratus nauju bolidu apvažiavo indas Narainas Karthikeyanas. Jis suspėjo tai padaryti tik vėlyvą popietę, kai komanda paskubomis paruošė automobilį važiavimui.

Bolidas ir šįmet bus varomas "Cosworth" varikliu. Iš išorės mašina atrodo gana gražiai: pernai naudota dažymo schema pakeista į baltos, auksinės ir vyšninės spalvų kombinaciją, o priekyje suformuotas tik nedidelis laiptelis, neprilygstantis ekipų-lyderių bolidų išvaizdą darkantiems ryškiems įlinkimams. Tačiau tikriausiai bolido grožis bus vienintelis dalykas, kuriuo HRT galės pasigirti. Laikas, per kurį automobilis įveikė vieną trasos ratą, neskelbiamas, o per sezoną komanda gali dar labiau atsilikti nuo varžovų, nes į akis krinta rėmėjų logotipų stoka. HRT kamuoja finansiniai sunkumai nuo pat pirmojo starto prieš trejus metus ir iki šiol ji nerado jokio bent kiek tvirtesnio finansinio pagrindo.

HRT nuotrauka/HRT ekipa bolidą baigė konstruoti likus mažiau nei dviem savaitėms iki pirmųjų lenktynių, o sunkumus išduoda rėmėjų logotipų stygius.

Stiprina užnugarį

Tą pačią dieną savo bolidą į dienos šviesą ištraukė ir britų-rusų komanda "Marussia", tik ši ekipa nevyko į Barseloną. Ji MR01 bolidą pristatė Didžiojoje Britanijoje, Silverstouno trasoje ir čia pat jį trumpai išbandė. Tiesa, neaišku, ar jai nereikės bolido patobulinti, nes jo laukia dar vienas smūgio testas.

"Marussia" dar prieš prasidedant trečiajai žiemos bandymų sesijai Barselonoje ketino vykti pasitreniruoti su kolegomis, tačiau po pirmųjų smūgio testų ekipai neleista eksploatuoti bolido ir liepta jį patobulinti, kad atitiktų visus saugumo reikalavimus.

Komandos vadovas Johnas Boothas neslėpė džiaugsmo ir susijaudinimo, kad jo ekipa pagaliau gavo progą padirbėti realiomis sąlygomis trasoje, o ne prie brėžinių gamykloje. Komanda prieš pirmasis sezono lenktynes Australijoje turės progą dalyvauti dar viename reklaminiame renginyje, taigi ekipos lentynininkai Timo Glockas ir Charlesas Picas galės nors šiek tiek išbandyti bolidą.

"Cosworth" varikliu varomą modelį sukūrė Pato Symondso vadovaujama inžinierių komanda. Tiesa, skandalingasis inžinierius vadovavo neoficialiai - buvusiam "Renault" technikos direktoriui buvo uždrausta penkerius metus dirbti su bet kuria F-1 ekipa po skandalo, kilusio paaiškėjus, kad 2008 metų Singapūro "Grand Prix" jis liepė Nelsonui Piquet tyčia sukelti avariją.

P.Symondsas - ne vienintelis žinomas specialistas, prisidėjęs prie "Marussia" bolido kūrimo. Ekipa taip pat bendradarbiauja su "McLaren" taikomųjų technologijų centru. Šių dviejų ekipų automobiliai turės net vizualių panašumų - tik jų dviejų mašinų priekis tiesus, be ančiasnapį primenančio laiptelio. Jei ši ekipa sugebės užsitikrinti Rusijos paramą pinigais bei "McLaren" pagalbą technologijomis, ji įgis galimybių pakovoti ir dėl aukštesnių pozicijų, rikiuotės uodegoje palikdama vienišą HRT.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"