Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Baltijos šalyse „Toyota“ – nepralenkiama

 
2017 02 14 16:20
Iš Baltijos šalių vairuotojų tradiciškai japoniškus "Toyota" automobilius labiausiai mėgsta estai.   Gamintojo nuotrauka

Japonijos automobilių gamintojas „Toyota“ pernai ir vėl buvo populiariausias automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse. – 2016-iaisiais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje buvo parduoti šios markės 8397 automobiliai.

Palyginti su 2015 metais, lietuviai,estai ir latviai nupirko 1452 automobiliais „Toytota“ daugiau, taigi penktadaliu daugiau nei 2014-aisiais. Vis dėlto Lietuvos vairuotojai tradiciškai liko ištikimesni vokiškai „Volkswagen“ markei. Šių mašinų lietuviai pernai nupirko 2588, tuo pat metu „Toyota“ – 2407.

Pasak „Toyota“ pranešimo, praėjusiais metais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje metais labai išaugo prekyba japoniškais hibridiniais automobiliais. Jei 2015 metais „Toyota“ Baltijos šalių vairuotojams pardavė 652 hibridinius modelius, tai 2016-aisiais – 1684, o šios kategorijos mašinų augimas sudarė arba 260 proc. Tai reiškia, jog kas penktas pernai lietuvių, latvių ir estų nupirktas „Toyota“ buvo hibridas. 2016 metais populiariausi hibridiniai „Toyota“ modeliai Baltijos šalyse buvo visureigis „RAV4 Hybrid“, mažasis „Yaris Hybrid“ ir kompaktinis „Auris Hybrid“. Neseniai japoniškų hibridinių automobilių šeimą papildė naujausias „Toyota C-HR“ modelis. Dabar „Toyota“ siūlo iš viso 7 skirtingus hibridinius automobilius, kurių populiarumas, prognozuojama, sparčiai augs ir ateityje.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"