TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Bandymas aistrą pažadinti iš naujo

2016 04 06 6:00
Naujoji „Renault Megane“, palyginti su modelio pirmtakais, kur kas įspūdingesnė. Tomo Fedaravičiaus nuotrauka

Kurdami naują ekonominės klasės modelį gamintojai toli gražu ne visuomet randa tinkamą grožio, praktiškumo ir naujų technologijų balansą. Įvertinę savo klientų prioritetus kartais jo nė neieško.

Jei pageidauji patikimos kasdienės transporto priemonės, kuri kišenės smarkiai netuštintų nei degalinėje, nei servise, nenorėk, kad ši dar būtų ir graži. Tokį mąstymą, švelniai tariant, galima laikyti ribotu. Kaip ir panašiai skambančius patarimus, kaip rasti gerą vyrą ar žmoną.

Bagažui vietos pakaks

Bandant ketvirtos laidos „Renault Megane“, šio modelio kūrėjų noras nesitenkinti vidutinybėmis juntamas tiek išoriškai, tiek ir viduje, sėdus prie Europoje neabejotinai populiarumo sulauksiančio nedidelių šeimos automobilių segmentui priskiriamo hečbeko vairo.

Šeimos automobiliu šį modelį galima laikyti tik iš dalies. Dėl paprastos priežasties ir, mūsų akimis, vieno didžiausių jo trūkumų – jei priekyje sėdi vidutinio sudėjimo suaugę asmenys, vietos ant užpakalinių automobilio sėdynių komfortiškai sėdėti pakaks tik mažamečiams.

„Megane“ niekada negalėjo pasigirti erdve už vairuotojo sėdintiems keleiviams. Projektuodami šį modelį „Renault“ gamintojai dar kartą atliko savo pirkėjų apklausą ir įsitikinę, jog dauguma hečbeko vairuotojų didžiąją laiko dalį važiuoja vieni arba dviese, nusprendė, kad praktiškesnis sprendimas yra didelė bagažinė ir išraiškingesnės kėbulo formos. Bagažinės tūris yra vienas didžiausių šioje klasėje: siekia 434 litrus, o nulenkus užpakalines sėdynes erdvė bagažui išauga iki 1247 litrų. Vis dėlto tie, kurie pageidauja ne tik daugiau erdvės bagažui, bet ir keleiviams ant užpakalinių sėdynių, turėtų palaukti po poros mėnesių į Lietuvą atkeliausiančio „Megane Grandtour“ universalo.

Surinktas kokybiškai

Tiek išorės, tiek vidaus dizainu naująją „Megane“ sunku lyginti su ankstesniąja laida, mat išorė pasikeitė smarkiai. Naujoviškas gamintojo dizainas, kuriuo pasižymėjo „Kadjar“ visureigis, „Talisman“ sedanas ir kiti šio gamintojo modeliai, pagaliau pasiekė ir „Megane“.

Šis automobilis iš tiesų išsiskiria iš daugybės kitų, pradedant efektingais C formos žibintais ir baigiant žemu automobilio siluetu bei plačiu tarpuvėžiu, kuris sukuria šiai klasei nebūdingo solidumo įspūdį. Tiesa, dėl pastarosios priežasties „Megane“ yra plačiausias automobilis iš visų konkurentų, o tai gali nepatikti mažesnių gabaritų privalumus kartais jau gebantiems įvertinti didmiesčių gyventojams (tikrai ne tiems, kuriems geriausias miesto automobilis yra visureigis).

Salone panaudoti sprendimai, medžiagos ir surinkimo kokybė taip pat labai mielai glosto akį. Įvairius automobilio sistemų nustatymus bei multimediją paprasta valdyti dideliame vertikaliame ekrane, o „R-Link 2“ sistema, nors ir teikia daug galimybių, bet lengvai perprantama.

Priekinės sėdynės komfortiškos, o į mūsų bandytą „Bose“ komplektaciją įeina ir masažuojanti vairuotojo sėdynė – tai gali padėti išvengti stuburo surambėjimo ilgame kelyje. Tiesa, įveikiant ilgas distancijas, ne prasčiau veikia ir kelių minučių mankšta poilsio aikštelėje prie autostrados. Beje, už tokį mums, šiauriečiams, vertingą malonumą kaip šildomos sėdynes ar vairas teks susimokėti papildomai net ir renkantis geresnę komplektaciją. Tačiau kur kas labiau nei masažai gyvenimą ilgose kelionėse palengvina adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema.

Paskutiniai kilometrai nežinioje

Mūsų pasirinktas „Megane“ modelis, turintis 1,6 litro, 96 kW/130 AG dyzelinį motorą ir 6 laipsnių mechaninę greičių dėžę, išbandymus atlaikė be didesnių priekaištų. Esant 1750 aps./min generuojamas 320 Nm sukimo momentas leidžia 5 pavarą jungti nuo 60 kilometrų per valandą. Prie degalų ekonomijos prisideda be priekaištų veikianti „Start/Stop“ sistema.

Važiuojant didesniu greičiu, automobilis net ir staigesniuose posūkiuose stabiliai laikosi numatytos trajektorijos. Nors negalėtume teigti, jog naujoji „Megane“ yra minkštumu išsiskiriantis automobilis – dunksėjimas per stambesnes duobes juntamas, tačiau garso izoliacija iš tiesų gera. Teko net pajuokauti, jog „Renault“ nuo išorinės aplinkos užhermetizuotas pernelyg kokybiškai. Mat, sėdint automobilyje išjungtu varikliu ir klimato kontrolės sistema, rasoja stiklai.

Vidutinę „Megane“ degalų ekonomiją, važiuojant protingai, mišriu režimu gali pavykti išlaikyti maždaug prie 5 l/100 kilometrų. Dar vienas įdomi detalė, kurią kol kas teko aptikti tik „Renault“ automobiliuose: bakui artėjant prie ištuštėjimo – degalų likus maždaug paskutiniam pusšimčiui kilometrų, vietoj kompiuterio apskaičiuojamos galimos nuvažiuoti distancijos išvysite nieko gero nežadančius brūkšnelius. Todėl, įsižiebus raudonai degalų papildymo lemputei, geriau iškart sukti į artimiausią degalinę.

„Renault“ pavyko sukurti visais atžvilgiais iš pilkos masės išsiskiriantį hečbeką, galintį rasti savo vairuotoją „Volkswagen Golf“ dominuojamoje, bet su tokiais modeliais kaip „Opel Astra“, „Ford focus“ ar „Hyundai i30“ konkurencijos nestokojančioje klasėje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"