TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Bėga tarsi iš skęstančio laivo

2015 04 01 6:00
Prabangūs, daugiausia naujiesiems rusams skirti visureigiai "Chevrolet Tahoe" kol kas nesitrauks iš Rusijos rinkos.  LŽ archyvo nuotrauka

JAV automobilių gamybos milžinui „General Motors“ (GM) paskelbus, kad jis stabdo "Opel“ ir „Chevrolet“ gamybą Rusijoje, šios šalies žiniasklaida svarsto, kokių dar mašinų markių kompanijos paliks rusus.

GM apie sprendimą nutraukti gamybą Rusijoje pranešė kovo viduryje. Jau stabdomos „GM Motors Avto Šušery“ ir „GM Motors AvtoVAZ“ įmonės Šušarų vietovėje netoli Sankt Peterburgo. „GM Motors AvtoVAZ“ gamino visureigius „Chevrolet Niva“, „GM Motors Avto“ - „Chevrolet Cruze“, „Chevrolet Captiva“, „Opel Antara“, „Opel Astra“ ir kitus. Iš viso į gamyklas šalia antro pagal dydį Rusijos miesto rusai investavo, įvairiais duomenimis, iki 1 mlrd. JAV dolerių. Teigiama, jog darbo neteks nuo 2,5 tūkst. iki 4 tūkst. darbuotojų.

Tiesa, iš minėto milijardo 350 mln. JAV dolerių buvo investuota į Rusijos bendrovei „Avtotor“ priklausančią gamyklą Lietuvos kaimynystėje, Kaliningrado srityje. Pagal amerikiečių licenciją „Avtotor“ nuo konvejerių ridena prabangiuosius „Chevrolet Tahoe“. Įdomu, kad jų gamybos Rusijoje neketinama stabdyti, kaip ir nutraukti kitų brangių GM modelių - „Corvette“ ir „Camaro“ - pardavimo.

Amerikiečiai savo apsisprendimą aiškina blogais pastarojo meto prekybos Rusijoje rezultatais. Vien vasarį naujų automobilių rinka čia susitraukė 37,9 procento. Europos verslo asociacijos (AEB) duomenimis, tą patį mėnesį Rusijoje „Opel“ buvo parduota, palyginti su 2014 metų vasariu, 86,2 proc., „Chevrolet“ - 73,9 proc. mažiau.

„Chevrolet Tahoe“, „Chevrolet Corvette“, „Chevrolet Camaro“ amerikiečiai Rusijoje palieka, nes prabangūs modeliai čia ir toliau yra populiarūs. Tarkime, „Porsche“ pardavimas vasarį padidėjo 119 proc., „Mercedes-Benz“ - 18 proc., „Lexus“ - 11 proc., BMW – 6 procentais. Ir tai – visišką krachą pranašaujančio visuotinio Rusijos naujų automobilių rinkos nuosmukio fone!

GM pėdomis jau pasekė ir Pietų Korėjos visureigių gamintoja „SsangYong“, ispanų „Seat“, amerikiečių „Dodge“. Tiesa, šių markių automobilių pardavimas Rusijoje ir taip nedarė įspūdžio. O rusų žiniasklaida jau stengiasi atspėti, kurios kompanijos dar paliks Rusiją. Tarp kandidatų minimos „Peugeot“ ir „Citroen“ (vasarį jų pardavimas, AEB duomenimis, krito atitinkamai 84 ir 83 proc.), „Ford“ (- 78 proc.), „Chery“ (- 76 proc.). „Peugeot“ ir „Citroen“ gaminami Kalugoje, „Ford“ - Vsevoložske (Leningrado sritis), „Chery“ - Taganroge.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"