TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Bendradarbiavimo galimybių mato ir Lietuva, ir Kinija

2015 07 01 16:53
Kinijos valdžios vykdomoje „One Belt, One Road“ strategijoje nurodyta, kad ekonominio bendradarbiavimo ir transporto keliai į Europą ateityje turėtų eiti per Baltijos šalis. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Trečiadienį Klaipėdoje vyko konferencija „One Belt, One Road – Visions and Opportunities“, kurioje Kinijos Sindzianio (Xinjiang) provincijos vadovybei ir didžiausių šios šalies transporto, logistikos, statybos bei riedmenų gamybos bendrovių atstovams pristatytos Lietuvos transporto ir logistikos galimybės, bendradarbiavimo perspektyvos, investicinė verslo aplinka.

„Kinijos delegacijos vizitas mums yra labai svarbus ir mes turėtume sugebėti įtikinti šiuos mūsų partnerius spręsti bendras užduotis formuojant konteinerinius traukinius iš Kinijos per Klaipėdą ir atvirkščiai“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Chenas Dayongas, bendrovės CRRC Corporation Tarptautinio verslo sistemų prezidentas, taip pat teigia matantis bendradarbiavimo galimybių Lietuvoje.

„Aš matau galimybių bendradarbiauti gaminant lokomotyvus kartu su vietine kompanija čia Lietuvoje (UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depu“ – aut. past.). Mes vadiname tai „vietine produkcijos linija“. Lietuvoje galėtų būti vykdomas galutinis riedmenų surinkimas. Tokios dabar tendencijos visame pasaulyje“, – teigė Ch. Dayongas.

Kinija siekia atkurti Šilko kelius, kurie sausuma ir jūra jungtų ją su Europa. Kinijos valdžios vykdomoje „One Belt, One Road“ strategijoje nurodyta, kad ekonominio bendradarbiavimo ir transporto keliai į Europą eina per Baltijos šalis. Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovybės Kinijoje vadovo Rolando Bražinsko, verslininkų vizito metu svarbu dar labiau įtvirtinti Lietuvą ir jos transporto infrastruktūrą, kaip patikimą Naujojo šilko kelio maršruto tašką.

Į konferenciją Klaipėdoje atvyko ir Baltarusijos geležinkelių vadovybė. Kinijos kroviniai yra jūra atplukdomi į Klaipėdos uostą ir geležinkeliais tranzitu per Lietuvą gabenami į Baltarusiją. Tiek Kiniją, tiek savo prieigos prie Baltijos jūros neturinčią bei tinkamų sandėliavimo plotų poreikį jaučiančią Baltarusiją domina Lietuvoje pastatytas Vilniaus intermodalinis terminalas ir aplink jį kuriamas logistikos centras. Prognozuojama, kad Baltarusijai pasirašius naujas krovinių gabenimo sutartis su Kinija, dalis šių krovinių taip pat bus atgabenama jūra per Klaipėdos uostą.

Iš Kinijos atvykusią 35 žmonių delegaciją sudaro Sindzianio provincijos vicegubernatoriaus vadovaujama grupė, taip pat bendrovių "China Merchants Group Company", "Kerry East Logistics", SINOTRANS, "CRRC Corporation Limited", "China Communications Construction Company Limited" („CCCC“), "CAMC Transportation", "Xinjiang Continental Bridge Group" ir kitų atstovai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"