TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

BMW bolide – naujoviškas vandens įpurškimas ir OLED galiniai žibintai

2015 10 12 6:00
„BMW M4 GTS“. Gamintojo nuotrauka

Vokietijos automobilių gamintojas BMW spalio pabaigoje Tokijuje prasidėsiančioje automobilių parodoje pristatys naują, itin greitą „M“ serijos automobilį – „BMW M4 GTS“. Šis galingas lenktynėms skirtas dvivietis modelis, kuris tuo pačiu pritaikytas ir įprastiems keliams, turės naujas, serijiniuose automobiliuose dar nematytas technologijas ir bus išleistas ribotu 700 vnt. tiražu.

„Su „BMW M4 GTS“ debiutuos dvi technologinės inovacijos – viena automobilio priekyje, ir viena – gale. Priekyje, po kapotu bus montuojamas variklis su naujoviška vandens įpurškimo technologija. Ji serijiniame modelyje bus panaudota pirmą kartą. Su „BMW M4 GTS“ pasirodys ir dar viena automobilių pasaulyje nematyta naujovė – organinių šviesos diodų (OLED) technologijos galiniai žibintai. Ši technologija atveria neįtikėtinų efektų galimybes“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

Į „BMW M4 GTS“ montuojama daugybe apdovanojimų įvertintas šešių cilindrų „in-line“ tipo 3,0 litro darbinio tūrio variklis, kuriame papildomai bus integruota vandens įpurškimo sistema. Ji padeda dar labiau padidinti motoro galią – ši sieks 500 AG (368 kW) – ir sukimo momentą, iki 600 Nm. Nepaisant galingumo, automobilio degalų sąnaudos išlieka mažos – 8,3 l/100 kilometrų. Pagal šiuos parametrus „M4 GTS“ yra veržliausias, radikaliausias ir dinamiškiausias BMW „M“ serijos modelis. Nuo 0 iki 100 km/val. kupė įsibėgėja per 3,8 sekundės, o garsųjį Niurburgringo lenktynių trasos Šiaurinį žiedą įveikia vos per 7:28 minutės.

Tokių įspūdingų rezultatų inžinieriams pavyko pasiekti ne tik padidinus variklio efektyvumą ir galią, bet ir palengvinus automobilio kėbulą. Tam pasitelktas sustiprinto anglies pluošto ir plastiko lydinys (CFRP), kuris naudojamas ir automobilio kėbului, ir interjere. Šis lydinys naudojamas kapotui, stogui, sėdynėse, duryse, kėbulo sutvirtinimui, salono elementuose ir pan. Iš viso automobilis sveria 1510 kg, arba 3 kg/1 AG – tai atskleidžia modelio dinamiškumo potencialą.

Pirmąkart panaudojo OLED

Aukščiausių rezultatų lenktynių trasose „BMW M4 GTS“ vairuotojams padės siekti bazinėje komplektacijoje esanti septynių laipsnių dvigubos sankabos M DCT pavarų dėžė, pavaras perjungianti neprarandant automobilio traukos. Jas keisti vairuotojai galės ir mechaniškai, ant vairo esančiomis svirtimis.

Automobilio priekyje montuojami BMW vizitine kortele tapę dvigubi apvalūs žibintai, kuriuose naudojamos ryškų matomumą tamsiu paros metu užtikrinančios LED lempos su „BMW Selected Beam“ technologija, neleidžiančia akinti priešpriešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų.

Automobilio gale esančiuose „L“ formos žibintuose pritaikyta OLED technologija, kuri naudojama įvairiems ekranams – nuo mobiliųjų telefonų iki televizorių. Pirmą kartą istorijoje ši technologija panaudota ir galinėms lempoms bei posūkio signalams serijinės gamybos automobiliuose. OLED technologija yra išskirtinė tuo, kad yra plona (1,4 mm storio) ir gali kurti šviesą visame paviršiuje arba tiksliai aktyvuoti tik dalyje jo ir tokiu būdu sukurti įspūdingai atrodančius vizualinius efektus.

BMW numato, kad 300 iš 700 „BMW M4 GTS“ automobilių bus skirta tik JAV rinkai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"