TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Brangs traukinių bilietai

2006 09 28 0:00
Net pabrangus bilietams traukiniai bus pigiausia transporto rūšis.
LŽ archyvo nuotrauka

Nuo šių metų spalio 1 dienos šiek tiek didėja vietinio susisiekimo traukinių bilietų kainos

Dėl nuolat brangstančių energijos išteklių, detalių, medžiagų, darbo jėgos ir kitų sąnaudų 2006 metų gegužės 23 dieną Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK) po septynerių metų pertraukos patvirtino naujus keleivių vežimo vietinio susisiekimo traukiniais tarifų maksimalius dydžius.

Nauji tarifai

VKEKK leido "Lietuvos geležinkeliams" tarifus padidinti dvigubai, tačiau, pasak Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Dalijaus Žebrausko, bendrovė tarifus didina nedaug: bilietai populiariausiuose 3 klasės sėdimuose vagonuose brangs iki 50 centų trumpiesiems maršrutams ir iki 3 Lt ilgiesiems maršrutams. Be to, kai kuriais maršrutais bilietai atpigs: pavyzdžiui, 20 dienų per mėnesį kelionės bilietas iš Vilniaus į Kauną atpigs 4 Lt, tarp Vilniaus ir Turmanto - 47 Lt.

Nuostoliai

AB "Lietuvos geležinkeliai" keleivių vežimo veikla yra nuostolinga. Pajamos iš keleivių vežimo dengia tik apie 15 proc. visų išlaidų. Kita dalis patiriamų šios veiklos išlaidų finansuojama pelningos krovinių vežimo veiklos pajamomis. Keleivių vežimas traukiniais - viešoji paslauga, todėl Vakarų Europos šalyse šios veiklos nuostolius dotuoja valstybė. Atsižvelgdama į būtinybę įsigyti naujų keleivinių riedmenų, modernizuoti turimus, investuoti į šiuolaikines su keleivių aptarnavimu susijusias informacines technologijas AB "Lietuvos geležinkeliai" taip pat sieks sudaryti viešųjų paslaugų sutartį, pagal kurią nuostoliai būtų dengiami iš valstybės ar savivaldybių biudžeto.

Perspektyvos

Pasak Žebrausko, bendrovė jau artimiausiu metu ketina įsigyti dviaukščių elektrinių traukinių, kursuosiančių tarp Vilniaus ir Kauno. Šie traukiniai bus trumpesni, talpesni, patogesni, lengvesni ir greitesni už turimus. Tai pat planuojama įsigyti naujų dyzelinių traukinių ir keleiviniams vagonams traukti skirtų lokomotyvų.

Netrukus bendrovė planuoja įdiegti modernią bilietų rezervavimo sistemą - keleiviai galės nusipirkti bilietus naudodamiesi stotyse ir traukiniuose įrengtais automatais, bus galimybė bilietus įsigyti internetu. Ši sistema leis keleiviams pasiūlyti lankstesnes nuolaidas, ji turės ryšį su kitų transporto rūšių informacinėmis sistemomis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"