TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Britas atkeršijo automobilių pardavėjams

2009 06 10 0:00
Nepatenkintas klientas sugalvojo originalų būdą atkeršyti prekybos salonui.
Eastnews nuotrauka

Nuolatos gendančiu "Range Rover" visureigiu nusivylęs Didžiosios Britanijos gyventojas savo automobilį pavertė originaliu antireklamos stendu.

50 tūkst. svarų (beveik 200 tūkst. litų) kainavusį "Range Rover Sport HSE" automobilį įpykęs jo savininkas pastatė ir paliko šalia vietinio prekybos salono Esekse, kuriame buvo įsigijęs mašiną. Tačiau prieš tai jis apklijavo savo "roverį" spalvingais užrašais, skelbiančiais apie visus jo gedimus.

Iš tolo automobilis atrodo lyg salono reklama, skelbianti apie specialius pasiūlymus ir nuolaidas, tačiau pažvelgus iš arčiau galima suprasti, kad jis "reklamuoja" mašinos savybes, kurios tikrai negali būti laikomos patraukliomis.

Geltonomis raidėmis ant visureigio durelių parašytas tekstas skelbia: "Jei norite problemų nekeliančios transporto priemonės, nepirkite vienos iš šių", o ant langų paskelbtas sugedusių dalių sąrašas: "šeši pusašio lankstai, keturios priekinių pusašių gumos, naujas sėdynės pagrindas, priekinės ir užpakalinės pakabos svirtys, užpakalinė važiuoklė, stabilizatoriaus gumos, oro kondicionierius".

Spalvingas automobilis greitai patraukė gyventojų dėmesį. "Ji (reklama) atrodo labai tikroviškai, kol iš tikrųjų neperskaitai žodžių. Tada tampa akivaizdu, kad kažkas ją ten pastatė norėdamas sumenkinti saloną. Tai nuostabi mintis", - tvirtino vienas praeivis.

Automobilių salono darbuotojai neturi teisės pašalinti išmargintos mašinos, nes ji pastatyta šalia viešo naudojimo kelio. Jie atsisakė atskleisti nepatenkinto kliento asmenybę ir tvirtino, kad automobiliu buvo gerai rūpinamasi. "Land Rover" vykdo įvairiapusę garantinės priežiūros programą ir stengiasi palaikyti gerus santykius su klientais. Visi šiam automobiliui atlikti remonto darbai, jam nuvažiavus daugiau nei 42 tūkst. mylių, buvo vykdomi pagal garantinės priežiūros sąlygas. Mes apgailestaujame, kad šio kliento patirtis buvo neigiama, ir esame pasirengę padėti jam įsigyti naują automobilį", - teigė "Jaguar Land Rover" atstovas Markas Fosteris.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"