TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Čekai kuria masiniam pirkėjui skirtą elektromobilį

2016 03 19 6:00
Būsimas Čekijos "Škoda" elektromobilis turėtų perimti daugumą 2016 metų Ženevos automobilių parodoje pristatyto koncepcinio elektrinio "Volkswagen Budd-e" savybių.  Gamintojo nuotrauka

Čekijos automobilių gamintojas „Škoda“ skelbia kuriantis savo elektromobilį. Tiesa, jame bus montuojama viskas, ką pastaraisiais metais geriausio rinkai pristatė didžiausia čekų įmonės akcininkė „Volkswagen“ iš Vokietijos.

Žadama, kad elektra varoma „Škoda“ rinkoje pasirodys ne anksčiau 2020 metų. Duodamas interviu leidiniui „Autocar“, Čekijos gamyklos vadovas Bernchardas Mayeris pažymėjo, kad pasiryžusiems sukurti savo elektromobilį čekams aktyviai padeda visi „Volkswagen“ padaliniai. „Škodos“ tikslas, pasak B.Mayerio, yra sukurti serijinį elektromobilį, kuris vienąkart įkrovus jo baterijas nuvažiuotų iki 500 kilometrų, o įkrovimas vyktų ne ilgiau 15 minučių. Dar daugiau, čekų elektromobilis turės kainuoti maždaug tiek pat, kiek ir tradicinės mašinos. „Elektrifikacijai alternatyvos nėra. Dėl to privalome išspręsti šią problemą“, – pažymėjo „Škodos“ vadovas.

Čekų elektromobilis yra kuriamas ant modulinės platformos MEB (Modular Electric Toolkit). Ją naudoja ir visos kitos „Volkswagen“ elektrinės ir hibridinės mašinos. Platforma buvo parodyta kartu su šiemet tarptautinėje Ženevos parodoje pristatytu koncepciniu vokiečių elektromobilio modeliu „Volkswagen Budd-e“. Pastarasis yra Vokietijos koncerno serijinio elektromobilio prototipas. Tikinama, kad pats serijinė elektrinė „Volkswagen“ mašina bus pristatyta 2018 metais.

Kompanijos „Škoda“ elektromobilyje žadama akumuliatorius montuoti ant mašinos dugno tarp jo ašių. Panašiai, kaip ir Ženevoje pristatytame koncepciniame hibridiniame padidinto pravažumo universale „Škoda VisionS“. Čekų inžinierių teigimu, toks akumuliatorių išdėstymas leidžia mašinoje sumontuoti trečią sėdynių eilę. Dabar elektromobiliuose ir hibriduose daugiausia akumuliatoriai montuojami po bagažinės grindimis.

Anot B.Meyerio, čekų gamintojas dar neapsisprendė, kokį kėbulą turės numatomas elektromobilis. Tai gali būti universalas arba hečbekas, nors galimi ir kiti variantai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"