TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Daugiau nei milijonas „Škodų“ automobilių – irgi suklastoti

2015 09 30 8:41
Tarp klastojusių taršos rezultatus "Volkswagen" grupėi priklausančių markių jau minima ir "Škoda".  Gamintojo nuotrauka

Vokietijos koncerno „Volkswagen“ valdoma Čekijos „Škoda“ irgi pripažino, kad net 1,2 mln. šios markės dyzelinių automobilių turi taršos bandymų rezultatus klastojančią įrangą.

Tikslų suklastotų "Škoda" skaičių atskleidė įmonės atstovas Jozefas Balazas. „Turime omenyje anksčiau gamintus „EA 189“ variklius, kurie dabar naudojami“, – patikslino čekas.

Kita vertus, anot V. Balazo, visi nauji „Škoda“ automobiliai, kuriais prekiaujama Europos Sąjungoje, turi „Euro 6“ taršos normas atitinkančiu dyzelius. "Tai visiškai saugūs automobiliai", - sakė Čekijos automobilių gamintojo atstovas.

Apie tai, kad jų dyzeliniuose varikliuose yra ar gali būti įmontuota išmanioji kompiuterinė programa, per privalomąsias technines apžiūras klastojanti taršos duomenis, jau pranešė ir dar viena "Volkswagen" grupėi priklausanti automobilių markė „Audi“. Jos atstovų pripažinimu, šiuo metu pasaulio keliais važinėja 2,1 mln. dyzelinių automobilių su duomenis klastojančia programine įranga. Pati „Volkswagen“ praėjusią savaitę sakė, jog yra 11 mln. tokio paties pavadinimo automobilių, kurie klastoja apžiūrų rezultatus. Kol kas iš didžiųjų Vokietijos grupei priklausančių markių tyli tiktai Ispanijoje veikiantis "Seat".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"