TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Dėl vairuotojų dėmesio grumiasi "Škoda" ir "Passat"

2015 07 14 6:00
Rugsėjį Lietuvoje debiutuosianti trečios laidos „Škoda Superb“ neabejotinai nusitaikys į naujų automobilių rinkos lyderius. Gamintojo nuotrauka

Naujų automobilių pardavimas Lietuvoje pirmąjį šių metų pusmetį šoktelėjo 15 procentų. Nors statistikos lentelėse pirmas minimas "Fiat", iš tiesų dėl rinkos ir vairuotojų dėmesio grumiasi du vokiečių savininkui „Volkswagen“ priklausantys modeliai.

Birželį populiariausias buvo „Fiat 500” mažylis (265 vnt.). Tiesa, didelė dalis jų į Lietuvos kelius neišvažiuoja, nes yra reeksportuojami. Jei ne šis modelis, drąsiai būtų galima teigti, jog daugelis naują automobilį asmeninėms reikmėms įsigijusių Lietuvos vairuotojų pastarąjį pusmetį svyravo, ar pirkti naująjį „Volkswagen Passat“ (birželį parduota 100 vnt.), ar jam lyderio poziciją pavasarį užleidusią, o iki tol pirmavusią „Škoda Octavia“ (72 vnt.).

„Kol kas pardavimo planas klostosi taip, kaip prognozavome. Žvelgdami į rezultatus ir trumpalaikės ateities perspektyvą, antrąjį pusmetį taip pat nematome jokių priežasčių, kodėl galėtume nepasiekti suplanuotų rezultatų“, - džiaugėsi automobilius „Škoda“ į Lietuvą importuojančios įmonės ARX vadovas Česlovas Antonovičius.

Žada konkurencingas kainas

Nors pagal pardavimo lentelės rezultatus „Octavia“ ir „Passat“ žengia koja kojon, pašnekovo teigimu, šie du modeliai nėra tiesioginiai konkurentai. Į dvikovą „Passat“ greičiausiai iškvies rugsėjį Lietuvoje debiutuosianti naujoji, trečios laidos „Škoda Superb“, tuo metu „Octavia“ lygoje žaidžia „Volkswagen Jetta“, „Toyota Corolla“.

„Pirmieji „Superb“ pasieks Lietuvą jau rugpjūčio mėnesį, o pardavimą pradėsime rugsėjį. Kaip seksis naujajam modeliui – matysime. Šiuo metu su gamintoju dar deriname kainas, tačiau jau dabar galiu pasakyti, kad jos bus išties konkurencingos. Mes, gamintojo atstovai, dabar koncentruojamės į asmeninėms reikmėms skirtų modelių rinką. Komercinių automobilių pardavimo, be kelių pavienių atvejų, šiemet nebeliko“, - kalbėjo Č. Antonovičius.

Naujos modulinės „Volkswagen“ koncerno platformos MQB pagrindu gaminama trečioji „Superb“, kuri oficialiai buvo pristatyta šių metų Ženevos automobilių parodoje, bus kiek didesnė ir erdvesnė nei ankstesnis modelis. Vienas pagrindinių skirtumų tarp antrosios ir trečiosios laidos „Superb“ - EURO 6 standarto tiesioginio įpurškimo, turbiną turinčių variklių serija: 5 benzininiai (nuo 1,4 l iki 2 l) ir trys dyzeliniai (nuo 1,6 l iki 2 l). Galingiausias benzininis keturių cilindrų TSI technologijos variklis disponuos 206 kW galia ir leis naujajam „Superb” 100 km/h greitį pasiekti per 5,8 sekundės.

Įsigaliojus EURO 6 aplinkosaugos standartui nauji automobiliai pabrango. Jei palygintume EURO 5 standartą atitinkančių paskutinių mašinų, kurias dabar išparduoda atstovai, ir atkeliaujančių naujų modelių kainas, skirtumą nesunkiai pastebėtume.

Peržengė milijono ribą

„Volkswagen“ koncernui priklausančių automobilių "Škoda“ pardavimas sėkmingai klostosi ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos Sąjungos šalyse. Nors didžiosios sesės „Volkswagen“ markės mašinos pirmus penkis mėnesius lenkė „Škodą“ ES šalyse kone trigubai (735 tūkst. ir 259 tūkst.), didėjantis jos apetitas, sprendžiant iš Vokietijos koncerno vadovų kalbų, ne tik džiugina, bet ir verčia nerimauti „Volkswagen“ bosus. Pernai „Škodos“ pardavimas Europoje šoktelėjo 13 proc. ir pirmą kartą istorijoje viršijo simbolinį milijoną automobilių.

„Škoda“ neabejotinai meta iššūkį ne tik tiesioginiams konkurentams, bet ir pagrindiniam savininkui „Volkswagen“. Šiam tenka vis rimčiau atsižvelgti į antrinės įmonės užmojus. O kalbama ne vien apie automobilius "Škoda", kurie yra „tiesiog protingai pagaminti“ („Simple clever“ – pagrindinis „Škodos“ reklaminis šūkis – aut.). "Čekų bendrovės vadovai ir inžinieriai paprasčiausiai greičiau mąsto ir sparčiau veikia nei „Volkswagen“ koncerno Volfsburge žmonės, linkę į tradicinį požiūrį“, - leidiniui „Automotive News“ sakė vienas pavardės nenorėjęs atskleisti garsios tarptautinės automobilių rinkos tyrimų bendrovės konsultantas.

Itin lanksti MQB modulinė platforma leis tiek „Škodos“, tiek „Volkswagen“ inžinieriams ir dizaineriams kur kas greičiau - iki 6 mėnesių - atnaujinti rinkai rengiamus modelius. Tai labai svarbu dabartinei automobilių pramonei, perėmusiai iš IT sektoriaus nuolatinio atsinaujinimo gamybos procesus.

Pasak „Volkswagen Group“ vykdomojo direktoriaus Martino Winterkorno, bendrovei „Škoda“ labai puikiai pavyko įdiegti į gamybą „Volkswagen“ finansuotą naująją MQB platformą. Kur kas sėkmingiau, nei milijardines investicijas jai skyrusiai pagrindinei kompanijai.

„Sparta, kuria mūsų koncernui priklausantys gamintojai įdiegia į gamybą MQB platformą, smarkiai skiriasi. Šiuo metu tik apie 20 proc. nuo konvejerio nuriedančių „Volkswagen“ mašinų yra gaminamos naujosios platformos pagrindu. O „Škodos“ gamykloje šis rezultatas viršijamas dvigubai“, - atskleidė M. Winterkornas.

Automobilių „Škoda“ pardavimą turėtų didinti ne tik naujasis „Superb“, pasiūlysiantis BMW 5 klasės erdvumą už mažesnę nei "VW Passat“ kainą. Gamintojas nemažai tikisi ir iš kitąmet debiutuosiančio 7 vietų miesto visureigio, kurio projektinis pavadinimas „A-Plus SUV“. Tačiau vien geriausios kokybės už prieinamą kainą faktoriaus jau nebeužteks norint toliau sėkmingai kopti į pardavimo aukštumas. Europos pirkėjus vis labiau domina ne tik automobilio praktiškumas, bet ir gamintojo idėjos, vizija, perteikiamos vertybės. Bendrovės "Škoda" ateities vizija – koncepcinis modelis „Vision C“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"