TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Depresijai Rusijoje nematyti pabaigos

2016 03 16 6:00
Nors modeliai "Lada" nuolat atnaujinami ir pristatomi Rusijos rinkoje, šiai rusų markei niekaip nepavyksta atgauti pirkėjų pasitikėjimo.  Gamintojo nuotrauka

Rusijos naujų automobilių rinka vasarį susitraukė 13,4 proc., per du pirmus 2016 metų mėnesius – 20,8 procento.

Europos verslo asociacijos (AEB) duomenimis, praėjusį mėnesį rusai nupirko vos 111 145 naujas lengvąsias mašinas, arba net 17 232 mažiau negu katastrofiškai blogą 2015-ųjų vasarį. Tai rodo, kad Rusijos rinka nemažindama greičio toliau ritasi žemyn – iki galutinio žlugimo.

Tiesa, praėjusį mėnesį, skirtingai nei daugumą ankstesnių, kai kurios automobilių markės jau fiksavo augimą, ir net labai didelį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pavyzdžiui, italų „Alfa Romeo“ pardavimas buvo net 300 proc. didesnis. Kita vertus, vasarį Rusijos fiziniai ir juridiniai asmenys įsigijo vos 4 automobilius „Alfa Romeo“, pernai tą patį mėnesį – 1.

Iš dešimties populiariausių Rusijoje markių 2016 metų vasarį augimą fiksavo tik dvi – „Ford“ (+144 proc.) ir „Toyota“ (+11 proc.).

Tačiau Joergas Schreiberis, AEB automobilių gamintojų komiteto pirmininkas, vasario pardavimo rezultatus komentavo gana optimistiškai. „Rinkos nuosmukis aiškiai lėtėja – vasarį jis buvo mažiausias per 14 pastarųjų mėnesių. Tokia įvykių eiga labai laukiama ir prognozuota, nes šių metų rezultatas skaičiuojamas nuo labai žemos praėjusių metų lyginamosios bazės. Artėja pavasario sezonas, kuris paprastai pažeria gerų naujienų rinkos dalyviams. Jau artimiausios savaitės parodys, koks iš tiesų Rusijoje yra naujų automobilių poreikis“, – kalbėjo vienas AEB vadovų.

Populiariausios naujų automobilių markės Rusijoje 2016 metų vasarį

VietaMarkėPardavimo rezultatasPokytis (proc.)*
1.„Lada“19 035 (23 639)**–19
2.„Kia“11 492 (12 563)–9
3.„Hyundai“10 510 (13 233)–21
4.„Renault“8823 (9100)–3
5.„Toyota“7953 (7143)+11
6..„Nissan“7319 (9447)–23
7.„Volkswagen“5399 (5804)–7
8.„Škoda“4076 (5618)–27
9.„Ford“3418 (1399)+144
10.„Mercedes-Benz“3333 (4151)–20

* Palyginti su 2015 metų vasario mėnesiu.

**2015 metų vasario mėnesio pardavimo rezultatas.

Šaltinis: AEB

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"