TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Detroite jau aptariami įdomiausi modeliai

2014 01 12 6:00
Naujojo BMW M4 – nepigus malonumas, nes automobilis turėtų kainuoti daugiau nei 200 tūkst. litų. Gamintojų nuotraukos

Rytoj Amerikoje duris atvers tarptautinis Detroito autosalonas (NAIA). Automobilių specialistai jau kuris laikais gyvai aptarinėja, kokios parodos naujienos turėtų sulaukti didžiausio lankytojų dėmesio.

Siaus vokiečių ir japonų uraganai

Tarp svarbiausių sezono premjerų minimas Bavarijos motorų gamyklos kūrinys BMW M3/M4. Jo ratus varys 425 AG pajėgumo V6 3.0 TwinTurbo variklis. Įvairios sportiško automobilio versijos iki šimto kilometrų per valandą, sugebančios pagreitėti vidutiniškai vos per 4 sekundes. Didžiausias sukimo momentas – net 7600 aps./min., o tai labai padidina vairavimo malonumą.

Tiesa, vokiško komforto mėgėjams naujiena kainuos tikrai nepigiai. Nors bavarų koncernas oficialių kainų dar nepaskelbė, tačiau amerikiečių žiniasklaidoje jau pasirodė pranešimų, kad 2014-ųjų vasarą rinką pasieksiantis BMW M3 kainuos nuo 65 tūkst. JAV dolerių (195 tūkst. litų), o už M4 modelį teks pridėti dar apie 5000 JAV dolerių (12 650 litų).

„Lexus RC F“ viesulu pavers V8 motoras.

Nemiega ir japonai „Toyota“ kompanijoje. Detroite jie žada pristatyti tiesioginį BMW M4 konkurentą – kompaktiško sedano „Lexus IS“ bazėje pagamintą kupė RC F. Jame bus montuojamas 5 l darbinio tūrio V8 variklis, dėl kurio sportiška mašina niekuo, anot gamintojos, nebus blogesnė už uraganišką greitį galėsiančio pasiekti vokiečių BMW M4, „Audi RS5“ ar „Mercedes-Benz C63 AMG“.

Didybė korėjietiškai

Tarp neabejotinai didžiųjų tarptautinio Detroito autosalono naujienų apžvalgininkai mini ir C klasės „Mercedes-Benz“ bei prabangųjį „Hyundai Genesis“.

Ko gero, lietuviams įdomesnis mūsų šalyje gana populiarus vokiškas automobilis. Jo ratus suks du benzininiai – 1,6 l ir 156 AG, 2 l ir 184 AG motorai su turbo įpūtimu, taip pat – 2,2 l ir 170 AG dyzelis. Kovą arba balandį automobilių rinkoje pasirodysiantis automobilis dėl jame naudojamų daugybės aliumininių konstrukcijų yra apie 50 kilogramų lengvesnis nei jo pirmtakas. Tai bene svarbiausias dalykas, kodėl naujasis C klasės „Mercedes-Benz“ bus dar ekonomiškesnis, dinamiškesnis,greitesnis nei ankstesnių laidų modeliai.

„Hyundai Genesis“ koziris – 425 AG benzininė jėgainė.

Tačiau prabangiems „vokiečiams“ ir „britams“ (pavyzdžiui, „Rolls-Royce“) vis didesnę konkurenciją sudaro prabangios klasės kitų šalių automobilių modeliais. Tarp jų yra ir korėjietiškas „Hyundai Genesis“, kurio pasaulinė premjera įvyks Detroite. Galingiausia benzininė jo versija bus varoma 5 l, galinčio pasiekti net 425 AG, benzininio variklio, net ir standartinę įrangą turinčiuose modeliuose bus visų keturių varančiųjų ratų sistema, o vairuotojams padės visos madingiausios elektroninės sistemos, kurios tiktai prieinamos Korėjos koncernui „Hyundai-Kia“.

Žinoma, didžiausias vasarą masinėje prekyboje pasirodysiančio „Hyundai Genesis“ koziris bus žymiai mažesnė nei konkurentų limuzino kaina, kurios gamintoja kol kas oficialiai nepaskelbusi.

Neprabangių modelių lyderiai

Naujasis vienatūris „Honda Fit“ („Jazz“) tradiciškai bus nusitaikęs į šeimas.

Iš prabangiai klasei nepriskiriamų automobilių, kurie bus pristatyti Detroite, dėmesį turėtų patraukti kompaktiškasis trečios laidos „Honda Fit“ (Europoje - „Jazz“) automobilis. Jis į kelius išriedės ateinantį pavasarį. Po automobilio variklio dangčiu gaus „Earth Dreams“ motoras, kuris bus naujosios „Honda“ motorų šeimos atstovas. Japonai kol kas nepaskelbė naujosios jėgainės techninių galimybių, tačiau užsimenama, jog į „Honda Fit“ („Jazz“) montuojamas motoras bus nepaprastai taupus. Automobilis sukonstruotas ant visiškai naujos platformos, atnaujinta ir jo išorė.

Kruoščiai slepiami ir naujojo „Chrysler 200“ (Europoje - „Lancia Flavia“) techniniai duomenys. Mašiną, kurios premjera įvyks Detroite, kartu sukūrė Italijos „Fiat“ ir Amerikos „Chrysler“ kompanijų inžinieriai. Toks bendradarbiavimas tapo įmanomas po to, kai per krizę italai nusipirko ant bankroto ribos atsidūrusią amerikiečių kompaniją. Šiuo metu paviešinta tik tiek, kad mašina bus gaminama gracingojo itališko „Alfa Romeo Giulietta“ bazėje, o jos standartinę versiją varys 2,4 l darbinio tūrio keturių cilindrų motoras.

Naujasis „Chrysler 200“ Europoje bus parduodamas kaip „Lancia Flavia“.
DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"