TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Detroito atgaiva: karaliavo ne miesto visureigiai

2016 01 19 6:00
„Chevrolet Bolt“. „Scanpix“ nuotraukos

Nors pernai smarkiai kritusios degalų kainos vėl skatina amerikiečius grįžti prie didelių ir galingus variklius turinčių mašinų, Detroite vykstančioje tradicinėje Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje gamintojai visus tikino, kad ateitis priklauso elektra varomam transportui ir be žmogaus pagalbos galintiems važiuoti automobiliams.

„Elektrifikacija ir autonomiškumas – tai dvi didžiausios transporto revoliucijos ir inovacijos, kai buvo sukurtas judantis konvejeris. Ir jos vyksta vienu metu. Manau, ypač svarbus yra autonomiškumas. Ateityje niekas nepirks automobilio, kuris negalės važiuoti pats“, – pabrėžė kompanijos „Tesla“ įkūrėjas Elonas Muskas.

Detroito parodoje – didžiausiame automobilių šou Šiaurės Amerikoje – daugiausia naujienų stengiasi pažerti būtent JAV gamintojai. Tačiau po „Volkswagen“ skandalo turtingoje JAV rinkoje vykstančios rokiruotės ir kitoms kompanijoms neleidžia abejingai žvelgti į kovą dėl vairuotojų simpatijų. Juo labiau kad naujasis „Volkswagen“ bosas Matthiasas Mulleris Detroite duodamas interviu vėl prisišnekėjo. Jis pareiškė, jog triukšmas dėl teršalų išmetimo rodmenų klastojimo buvo ne melas, o greičiau prie gero neprivedęs techninis nesusipratimas. Tokį išsisukinėjimą netrukus išjuokė daugelis JAV žiniasklaidos priemonių, o JAV aplinkosaugos biuras pranešė, kad nepatvirtins šiuo metu gamintojo siūlomo kompiuterinės įrangos atnaujinimo sprendimo į „dyzelgeito“ juodąjį sąrašą patekusiam 2 litrų dyzeliniam varikliui.

„Honda Ridgeline“.

„Buick Avista“

Šiapus Atlanto retai matoma amerikiečių bendrovė pristatė sportinio kupė viziją, kurioje susilieja prabangaus džentelmeno ir testosteronu trykštančio atleto bruožai. 2+2 konfigūracijos sportinio automobilio V6 variklis su dviem turbinomis generuoja net 400 AG, ir jos visos keliauja į užpakalinius varomuosius ratus. Kai ką naujasis koncepcinis automobilis paveldėjo iš pernai parodoje lankytojų dėmesį prikausčiusio „Avenir“ modelio. Amerikietiškas mašinas galima keiksnoti dėl ne visuomet kokybiškų techninių sprendimų, o žavėtis – unikalumu. Juo pasižymi ir „Buick“ gražuolis.

Korporacijos „Toyota“ prezidentas Akio Toyoda ir „Lexus LC 500“.

„Chevrolet Bolt“

Amerikos automobilių gamintoja „Chevrolet“ atvežė į parodą savo naujausią elektromobilį „Bolt“. Dar pažangesniame, patrauklesniame ir efektyvesniame naujajame modelyje įmontuotas elektrinis variklis, kurio pajėgumas – 200 AG. Kaip teigia gamintoja, nuo nulio iki 100 kilometrų per valandą greitį jis pasiekia per maždaug 7 sekundes. Pabrėžiama, kad visiškai įkrautu šiuo elektromobiliu galima nuvažiuoti daugiau kaip 322 kilometrus, o maksimalus „Bolt“ greitis – 147 kilometrai per valandą. Pradinė modelio kaina turėtų siekti 37,5 tūkst. dolerių.

„Lincoln Continental“.

„Volvo S90“

Švediškas „Volvo S90“ kėsinasi supurtyti prabangių sedanų segmentą, kuris pagal klientų dėmesį ir išleidžiamus pinigus įnirtingai kaunasi su miesto visureigiais. Į „Volvo“ diegiamos saugumo naujovės leidžia kinų valdomam Švedijos gamintojui išlikti automobilių saugumo lyderiu. Siekiamybė – dar iki 2020-ųjų pagaminti tokią mašiną, kuria važiuojant žūti ar sunkiai susižaloti būtų neįmanoma. Kaip įprasta visiems „Volvo“ automobiliams, naujausias modelis pasižymi saugumo technologijų gausa ir naujovėmis. Į jį bus montuojamas 2 litrų 4 cilindrų 240 AG variklis, turintis dvigubą turbiną, arba superturbo modifikacijos jėgainė, kurios pajėgumas – 316 AG. Kompanija taip pat siūlys pirkėjams hibridinį automobilį – jo bendra benzininio ir elektrinio variklio galia sieks 410 AG. Visais atvejais į šiuos modelius bus montuojama tik aštuonių pavarų automatinė dėžė. Kalbama, kad „Volvo S90“ turėtų pasirodyti prekyboje jau šią vasarą.

„Lincoln Continental“.

BMW M2

Vokietijos prabangių automobilių gamintojo BMW M2 – klasikinis agresyvaus ir sportiško dizaino kupė automobilis. Jo ratus suka 3 litrų 6 cilindrų 365 AG variklis, turintis dvigubą turbiną. Į BMW M2 montuojamos dvejopos pavarų dėžės: standartinė šešių pavarų mechaninė ir septynių pavarų dvigubos sankabos automatinė. Pirmuoju atveju nuo nulio iki 100 kilometrų per valandą greitis pasiekiamas per 4,4 sekundės, antruoju – per 4,2 sekundės. Maksimalus šio modelio greitis – 250 kilometrų per valandą, o bazinės komplektacijos mažiausia kaina – 53 tūkst. JAV dolerių. Prekyboje M2 kupė pasirodys šių metų pavasarį.

BMW M2.

„Lexus LC 500“

Neabejotinai karščiausias parodos dalyvis – „Lexus LC 500“. Tai prabangus kupė, sukurtas 2012-aisiais Detroite pristatyto koncepcinio superautomobilio LF-LC pagrindu. Šis modelis – naujas prekės ženklo flagmanas, demonstruojantis, ko iš „Lexus“ galima tikėtis ateityje. Kompanija žada, kad automobilis pasižymės nepaprastai ryškiais refleksais, išskirtiniu valdymo balansu ir solidžiu stabilumu. Jame bus montuojamas 5 litrų V8 variklis, kurio pajėgumas – 467 AG, ir nauja net dešimties pavarų automatinė dėžė. Nuo nulio iki 100 kilometrų per valandą greitį „Lexus LC 500“ pasieks per 4,5 sekundės. Šiais modeliais žadama pradėti prekiauti 2017 metų pavasarį. Kol kas pradinė automobilio kaina neskelbiama, tačiau spėjama, kad ji turėtų būti apie 100 tūkst. JAV dolerių.

„Infiniti Q60“.

„Lincoln Continental“

JAV automobilių gamintoja „Lincoln“ Detroite pristatė savo naująjį „Continental“. Tai prabangus sedanas, kuris kaip koncepcinis modelis pirmą kartą debiutavo praėjusioje Niujorko automobilių parodoje. Jo dizainas iš esmės liko nepakitęs. Kaip sakė „Lincoln“ prezidentas Kumaras Galhotra, naujojo „Continenetal“ premjera – reikšmingiausias bendrovės, kuri dėl nepopuliarių modelių anksčiau ne kartą buvo paslydusi, žingsnis pastaraisiais dešimtmečiais. Šiame automobilyje įmontuotas naujas 3 litrų 400 AG dvigubą turbiną turintis V6 variklis. Vėliau ketinama pasiūlyti dar du jo variantus – 2,7 litro V6 ir 3,7 litro V6. Visais atvejais į sedaną bus montuojama šešių pavarų automatinė dėžė. Prekyboje šis modelis greičiausiai pasirodys jau šį rudenį. Pradinė „Lincoln Continental“ kaina kol kas neskelbiama, tačiau ji turėtų siekti apie 40 tūkst. JAV dolerių.

„Buick Avista“.

„Mercedes-Benz“ E klasė

Į Detroito tarptautinę automobilių parodą „Mercedes-Benz“ atvežė savo pažangiausią kūrinį, t. y. dešimtos laidos „E-Class“. Tai kiek didesnis ir ilgesnis už ankstesnius modelius automobilis, tačiau kartu ir lengvesnis. Prabangiame sedane įmontuotas naujas 2 litrų 4 cilindrų 241 AG turbomotoras. Ateityje kompanija žada pasiūlyti „E-Class“ automobilių, turinčių dar galingesnius variklius. Be to, dešimtajame modelyje įdiegta automatinė devynių pavarų dėžė. Prekybos salonuose šis E klasės automobilis turėtų pasirodyti jau šią vasarą.

„Mercedes-Benz“ kompanijos „E-Class“ modelis.

„Chrysler Pacifica“

Minivenai dažniausiai nėra tie automobiliai, kurie sulaukia daugiausia spaudos dėmesio. Juk jie sukurti praktiškoms šeimoms, o ne tam, kad žavėtų ir skleistų aplink save debesis feromono. Tačiau šįkart naujasis „Chrysler“ minivenas, gal ir ne pats dailiausias parodos automobilis, gavo labai daug dėmesio. Ir pirmiausia dėl įkraunamos hibridinės jėgainės. Baterijų įkrova trunka apie dvi valandas, tad vien elektriniu režimu apie 50 kilometrų galintis įveikti minivenas šeimos kelionėms mieste – vienas praktiškiausių sprendimų. Net ir tuomet, kai degalų kainos laikinai mažiau kandžiojasi, pigesnio eksploatacijos varianto nerasime – elektros už porą eurų pakaks maždaug šimtui kilometrų įveikti.

„Fiat Chrysler“ lengvųjų automobilių padalinio direktorius lietuvių kilmės Timas Kuniskis pristatė miniveną „Chrysler Pacifica“.

„Honda Ridgeline“

Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ šių metų Detroito parodoje po tam tikros pertraukos pristatė visiškai naują pikapą „Ridgeline“. Šis modelis, palyginti su pirmtaku, yra šiek tiek platesnis, ilgesnis ir, žinoma, modernesnis. Naujajame „Ridgeline“ įmontuotas 3,5 litro V6 variklis, kurio pajėgumas – apie 280 AG, taip pat įdiegta nauja automatinė šešių pavarų dėžė. Senoji buvo penkių pavarų.

"Volvo S90".

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"