TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Didysis brolis siekia pranokti mažąjį

2009 04 29 0:00
"Nissan Qashqai +2" patiks tiems, kurie ieško tradiciniam vienatūriui būdingo erdvumo, tačiau pageidauja patrauklaus dizaino ir komfortiško vairavimo.
Gamintojo nuotrauka

Lietuvoje nemenką pasisekimą pelniusiam pirmajam "Nissan Qashqai" modeliui ant kulnų lipa jo didysis brolis "Qashqai +2".

Praėjusiais metais nuo konvejerio nuriedėjęs "Nissan Qashqai" vyresnysis brolis "Qashqai +2" Lietuvoje greitai sulaukė dėmesio. Jis už savo pirmtaką ne tik ilgesnis ir aptakesnis, bet ir erdvesnis, skirtas tiek gausiai šeimai, tiek įvairaus dydžio daiktams vežti. Kompanija "Nissan" deklaruoja, kad šis automobilis tinka tiems, kurie ieško tradiciniam vienatūriui būdingo erdvumo, tačiau pageidauja ir patrauklaus dizaino.

"Qashqai +2" nepatiks vairuotojams, kuriems svarbiausi kriterijai - galia ir greitis. Nors šiame automobilyje montuojami kelių rūšių varikliai (galingiausias - 150 arklio galių, AG), pasivažinėti su vėjeliu jis nelabai tinkamas. Užtat komfortas miesto gatvėse ar ilgesnėse kelionėse - garantuotas. Automobilis itin pravers šeimai, mėgstančiai dažnai keliauti ir kartu vežtis daug daiktų.

Antrasis "Qashqai" modelis, palyginti su pirmtaku, yra 21 centimetru ilgesnis ir 40 centimetrų aukštesnis. Automobilio galinė stogo linija pailginta, todėl šioje vietoje sėdintiems keleiviams atsirado daugiau vietos. "Qashqai +2" bagažinėje sumontuotos dvi papildomos atlenkiamos sėdynės. Tiesa, sėdėti ant jų nėra itin patogu, tačiau važiuoti tokioje padėtyje neilgą atstumą įmanoma. Beje, nulenkus visas lanksčias sėdynes standartinį 550 litrų bagažinės tūrį galima padidinti kone tris kartus - iki 1520 litrų.

Didysis brolis turi ir stiliaus naujovių. Septynvietis automobilis nuo mažesnio pirmtako skiriasi gilesniu užpakalinių durelių langu, šiuolaikiškesnio dizaino buferiu, taip pat kitokio dizaino dekoratyvinėmis priekinėmis kėbulo grotelėmis. Vis dėlto pagrindinis stiliaus akcentas - permatomas stiklinis panoraminis stogas. Pro jį į saloną patenka daugiau šviesos, o tai sudaro erdvumo įspūdį.

Naujojo "Qashqai" ir važiuoklės valdymas turėtų patikti tiems žmonėms, kurie nevengia aštresnių vairavimo pojūčių. Be to, dėl ilgesnės ratų bazės važiuoti šiuo automobiliu geriau nei jo pirmtaku. Inžinieriai ir konstruktoriai pasistengė - aprūpino "Qashqai +2" geresne garso izoliacija, tačiau riedant nelygiu keliu šiek tiek jaučiamas šiurkštus pakabos darbas. Dyzelinio variklio triukšmas, kai jo apsukos vidutinės, nėra didelis. Kita vertus, padidinus variklio apsukas atsiranda ir garsesnis triukšmas, o tai šiek tiek erzina.

Nemėgstančiųjų dažnai lankytis degalinėse "Qashqai +2" nenuvils. Nors mašina palyginti nemaža, jos degalų sąnaudos nėra didelės. Automobilio 2 litrų, 150 AG dyzelinis variklis šimtui kilometrų, kai važiuojama mišriu būdu, sudegina apie 7 litrus degalų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"