TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Didžiosiose žiedinėse sankryžose avarijų kasmet daugėja

2014 05 13 6:00
Iš didžiųjų šalies žiedinių sankryžų daugiausia avarijų įvyksta Jakų žiede.   LŽ archyvo nuotrauka

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, viena pavojingiausių žiedinių sankryžų Lietuvoje yra Palangos ir Vilniaus plentų sankirta Jakuose (Jakų žiede). Joje per trejus metus užregistruota daugiau kaip 300 eismo įvykių, o per šių metų keturis mėnesius - dar 68.

Kitos trys itin pavojingos žiedinės sankryžos - Vilniaus Savanorių–Geležinio Vilko gatvių sankirta (Gerosios Vilties žiede) bei sostinės Antakalnio ir Kosciuškos gatvių sankryža, kitaip dar vadinama Antakalnio žiedu. Jose per trejus pastaruosius metus buvo užfiksuoti atitinkamai 256 ir 186 eismo įvykiai.

„Remiantis mūsų bendrovės duomenimis, matyti, kad, eismo įvykių skaičius žiedinėse sankryžose Lietuvoje didėja. Daugiausia jų registruojama Jakų žiede, didžiausioje tokioje sankryžoje Lietuvoje. Vien per šių metų keturis mėnesius joje užfiksavome 20 proc. visų per praėjusius trejus metus čia registruotų įvykių. Didelis avaringumo šuolis 2013 metais, palyginti su užpernai, pastebėtas Antakalnio žiede Vilniuje - eismo įvykių čia padaugėjo daugiau kaip tris kartus. Tai galima paaiškinti tuo, kad kurį laiką šioje sankryžoje kelio ženkluose buvo neatitikimų: ant kelio nupieštos dvi eismo juostos, o kelio ženkluose buvo nurodytos trys juostos. Tai klaidindavo vairuotojus, kildavo nesklandumų administruojant įvykius. Kitų miestų žiedinėse sankryžose įvykių fiksuojama kiek mažiau, tačiau kiekvienoje jų eismo įvykių tik daugėja. Esminės priežastys, lemiančios tokią situaciją, tai vairuotojų nekantrumas bei eismo ženklų nepaisymas“, - teigia BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Eksperto teigimu, tiek Lietuvoje, tiek ir kitose užsienio šalyse avaringumas žiedinėse sankryžose gerokai sumažėtų, jei vairuotojai būtų kantresni ir įvažiuotų į sankryžą tik iš tam skirtos eismo juostos, prieš tai atidžiai apsidarę ir įsitikinę, kad gali atlikti manevrą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"