TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Du „Tesla“ gamybos vadovai savo postuose nesulauks serijinio „liaudies elektromobilio“

2016 05 06 12:26
Visureigio "Tesla Model X" pasirodymas rinkoje vėlavo net 18 mėnesių. Gamintojo nuotrauka

Portalas bloomberg.com teigia, kad gerai apmokami aukšti „Tesla Motors“ darbuotojai – viceprezidentas gamybai Gregas Reichowas ir viceprezidentas elektromobilių išleidimui Joshas Ensignas – palieka kompaniją dėl padarytų klaidų kuriant elektra varomą visureigį „Model X“, kurio gamyba buvo atidėliojama net 1,5 metų.

Bloomberg.com teigimu, pastaruoju metu kompanijoje „Tesla Motors“ vyko labai sparti pačių aukščiausių vadovų kaita – vos per tris mėnesius pasikeitė net penki kompanijos vadovo pavaduotojai. Pažymima, kad G. Reichowas geriausiai apmokamas kompanijos vadybininkas. Tiesa, kol kas jis iš užimamų pareigų nėra atleistas, bet, anot „Tesla Motors“ atstovo spaudai, postą paliks iškart, kai bus rasta, kuo jų pakeisti.

Dviejų už gamybos procesus atsakingų pačių aukščiausių „Tesla Motors“ vadybininkų pasitraukimas prieš pradedant masinę šiai dienai svarbiausio gamintojo modelio „Tesla Model 3“ gamybą automobilių pasaulyje sukėlė spėlionių laviną.

Dėl ko pasitraukė gamybos vadovas?

Pasitraukimo užkulisius pabandė praskleisti ir bloomberg.com. Jis cituoja savo šaltinį, kurį portalas pristatė „kaip gerai žinantį „Tesla“ vidaus virtuvę, tačiau neturintį įgaliojimų viešai komentuoti situacijos“. Šaltinis teigė, kad pokyčiai vykdomojoje valdžioje yra susiję su nuolatiniais naujų modelių išleidimo vėlavimais, nesklandumais juos kuriant ir gaminant, periodiškai pasikartojančius naujų modelių atšaukimais.

Šaltinis pirmiausia priminė problemas, susijusias su visureigio „Tesla Model X“ gamybos pradžia, kai visureigio paleidimas į rinką buvo nuolat atidėliojamas, o vėliau, modeliui jau atsiradus rinkoje, dalis elektromobilių buvo atšaukta.

Tačiau kompanijos „Tesla Motors“ atstovai bloomberg.com šaltinio informaciją neigia. Esą didesnių problemų paleidžiant į rinką miesto elektromobilį nebuvo. Cituojamas kompanijos atstovas, kuris sakė, kad tris iš pastarųjų penkerių metų, kai dirbo G.Reichowas, „Tesla“ komanda buvo pati stipriausia tarp panašaus profilio komandų. „G.Reichowas pasiėmė akademines atostogas, nes panoro savo karjeroje padaryti užtarnautą pertrauką“, – komentavo „Tesla Motors“ neįvardijamas viešųjų ryšių specialistas.

"Tesla Motors" viceprezidentas Gregas Reichowas, atsakingas už gamybą, per metus kompanijoje uždirbdavo apie 6,4 mln. JAV dolerių. /Bloomberg.com nuotrauka

Bloomberg.com duomenimis, šiemet „Tesla Motors“ jau paliko penki paties aukščiausio rango viceprezidentų pareigas ėjusieji vadybininkai. Bet netgi tarp jų G.Reichowo pasitraukimas atrodo išskirtinai. Tai buvo pačios aukščiausios kvalifikacijos darbuotojas, per metus vidutiniškai uždirbdavęs apie 6,4 mln. JAV dolerių, o jo rankose buvo sutelkta daugybė svarbiausių „Tesla Motors“ plėtros svertų. J.Esigno pasitraukimo iš kompanijos priežasčių „Tesla Motors“ vadovybė nedetalizavo.

„Gregas ir komanda įrodė, kad gali pradėti gamybą iš nieko. Ir „Tesla Model S“, ir „Tesla Model X“ elektromobiliai jau yra realybė. Šventai tikime, jog tokio pat aukšto lygio komandos mūsų kompanijoje dirbs ir toliau“, – atsakydamas elektroniniu paštu į bloomberg.com klausimą pažymėjo Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vykdantysis direktorius.

Lemtingos dėmės

Vis dėlto bloomberg.com leido sau atkreipti dėmesį į kai kuriuos nesklandumus tada, kai „Tesla“ gamybai vadovavo G.Reichowas ir J.Esignas. Pastarasis „Tesla Motors“ pradėjo dirbti 2014 metų birželį, G.Reichowas – 2011 metų balandį. Tuo metu, kai G.Reichowas vadovavo elektromobilių gamybai, buvo paleisti į rinką visi trys „Tesla“ modeliai. Ir visus juos pradėti gaminti buvo vėluojama. Portalas nurodo, kad „Tesla Roadster“ atsiliko nuo gamybos grafiko 9, „Tesla Model S“ – 6 mėnesius. Tačiau ypač gėdingas buvo nuolatinis „Tesla Model X“ gamybos atidėliojimas, kuris truko net 18 mėnesių. Vėliau dar apie pustrečio tūkstančio visureigių dar buvo atšaukta, nes buvo sunku sulankstyti jos trečios eilės sėdynes. Tuo metu „Tesla Motors“ viceprezidentu, atsakingu už elektromobilių išleidimą, jau dirbo ir J.Esignas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"