TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Elektrinis superbolidas „Audi R8“ – niekam nereikalingas

2016 10 13 19:49
Elektroibolidas "Audi R8 e-tron" gali iki 100 km/h įsibėgėti per 3,9 sekundės.  Gamintojo nuotrauka

Vokietijos prabangių automobilių gamintojas „Audi“ stabdo serijinę elektrinio superautomobilio „R8 e-tron“ gamybą, kadangi modelis pasirodė esantis visiškai nepopuliarus.

Apie tai pranešė portalas carandrivver.com. Jis rašo, kad po pristatymo 2015 metų tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje (Šveicarija) gamintojai nepardavė net šimto „Audi R8 e-tron“. Pasak carandrivver.com, prabangus elektrinis superautomobilis buvo jo gamintojams labai ambicingas aukštųjų technologijų projektas. Ir pats „Audi R8 e-tron“ Ženevos autosalone buvo pristatytas aidint fanfaroms, iškilmingai. Vėliau mašina dar buvo demonstruota Shanghajuje (Kinija) vykusioje autonominių automobilių parodoje „CES Asia technology show“. „Audi R8 e-tron“, carandrivver.com teigimu, apie superautomobilį jau beveik nieko nebuvo kalbama.

Tuo pat metu leidinys „Car&Drive“ pranešė, jog šiuo metu nuo konvejerių rieda paskutiniai superelektromobiliai, kurie bus išsiuntinėti užsakovams. Dar „Car&Drive“ pastebėjo, jog iš tikrųjų tikslaus pagamintų „Audi R8 e-tron“ skaičiaus Vokietijos kompanija taip niekad ir nėra atskleidusi, nebuvo sudaryta potencialiems klientams ir galimybė netgi konfigūruoti superbolidą oficialioje „Audi“ internetinėje svetainėje, o norintieji įsigyti „Audi R8 e-tron“ turėdavo kreiptis tiesiai į kompanijos biurą Vokietijos Ingolštato mieste.

„Car&Drive“ taip pat primena, kad tikroji „Audi R8 e-tron“ istorija prasidėjo 2009 metais. Tuomet Frankfurto (Vokietija) autosalone buvo pristatytas koncepcinis elektromobilio modelis. 2010-aisiais juo „Audi“ konstravimo skyriaus vadovas Michaelis Dickas dalyvavo ralyje „Silvretta E-Auto Rally“, kurį laimėjo. Iš viso buvo pagaminta dešimt „Audi R8 e-tron“ prototipų, bet visi jie būdavo grąžinami konstruktoriams tobulinti. Tiktai 2015 metais, kai kompanijos konstruktoriams pradėjo vadovauti Ulrichas Hackenbergas, nuo konvejerių nuriedėjo pirmasis serijinis „Audi“ elektrinis superbolidas.

Visi „R8 e-tron“ prototipai turėjo keturis varančiuosius ratus. Bet serijiniu būdu gamintame superbolide du elektromotorai buvo sumontuoti tik ant užpakalinės mašinos ašies. Jų varoma transporto priemonė galėjo pasiekti maksimalias 462 AG ir 920 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/h mašina sugebėdavo pagreitėti vos per 3,9 sek., o jos greitis elektroniniu būdu buvo apribotas ties 210 km/h arba 250 km/h riba.

Kartą įkrovus „Audi R8 e-tron“ bateriją buvo galima nuvažiuoti ne tiek jau mažai – 450 kilometrų. Tačiau, atrodo, technikos stebuklą pražudė milžiniška jo kaina, kuri, neoficialiais duomenimis, siekė milijoną eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"