TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Elektromobilis, kuris mirtinai nuvargino vairuotoją

2016 03 11 8:53
Serijinio elektromobilio prototipas "Nanoflowcell Quantino" papildomai neįkrautas, gamintojų teigimu, gali nuvažiuoti mažiausiai tūkdstantį kilometrų. Gtspirit.com nuotraukos

Tarptautinėje Ženevos parodoje debiutavo Lichtenšteine pagaminto elektromobilio „Nanoflowcell Quantino“, kurį žadama jau greitai paversti serijiniu, prototipas.

Nykštukinių automobilių ir elektromobilių gamintojų, vienas kurių yra ir Lichtenšteino „nanoFlowcell“, pasirodymai prestižinėse parodose – jokia naujiena. Mažiukai kartais didiesiems pasufleruoja genialių idėjų ir projektų. Vienu tokių gali tapti naujasis „Nanoflowcell Quantino“.

Imitavo sąlygas mieste

Paradoksas, bet šiais metais Ženevos lankytojų dėmesį labiau patraukė ne pats elektromobilis, o paskui jį atsekusi legenda. Prieš pat parodos atidarymą „Nanoflowcell Quantino“ net 14 valandų buvo bandomas šalia Ciuricho (Šveicarija) esančiame bandymo poligone, o bandymas baigėsi tuo, jog jis buvo baigtas mirtinai pailsus pilotui.

Iki šiol dar nebuvo girdėti nė vieno atvejo, kad bandant elektromobilį mašina nuvargintų vairuotoją. Atrodo, „Nanoflowcell Quantino“ tapo pirmasis.

Ženevoje pristatyto "Quantino" prekinis ženklas - žalsvos spalvos.

Kaip vien elektra varomai transporto priemonei tai pavyko? Portalas gtspirit.com teigia, kad paradoksui įvykti leido neišsemiamos elektromobilio galimybės. Gamintojo teigimu, kartą įkrovus „Nanoflowcell Quantino“ baterijas įmanoma nuvažiuoti ne mažiau 1000 kilometrų. Toks rodiklis kol kas nėra pasiekiamas net pažangiausia pasaulio elektra varoma mašina laikomam „Tesla Model S“.

„nanoFlowcell“ technikos direktorius Nunzio La Vecchia portalui gtspirit.com pažymėjo, kad per bandymą buvo važiuojama vidutinį greitį mieste imitavusiu 74 km/h greičiu. Stulbina tai, kad po daugiau nei pusės paros trukusio bandymo, N.La Vecchia teigimu, „Quantino“ baterijose dar buvo likę apie 78 proc. energijos.

Energija – iš jonizuoto skysčio

Iš kur „Nanoflowcell Quantino“ pasisėmė ištvermės, kokios neturi nė vienas šiuolaikinis elektromobilis? Neįprasta yra tai, kokiu būdu elektromobilio jėgainė yra maitinama energija. Elektromobilyje yra sumontuoti du bakai po 159 litrus talpos kiekvienas, sklidinai užpildyti jonizuotu skysčiu. Važiuojant skystis cirkuliuoja per firminę „nanoFlowcell“ firmos bateriją ir ją krauna.

Pasak Lichtenšteino gamintojų, mašinoje cirkuliuojantis skystis yra visiškai saugus, absoliučiai nekenksmingas žmonių sveikatai. Skystį patogu naudoti, kadangi jis yra įkraunamas nuo paprastos 220 V rozetės.

2015 metų Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje Lichtenšteino gamintojas "nanoFlowcell" buvo pristatęs koncepcinį elektromobilį "Quant F".

Mažas, bet dinamiškas

Serijiniu virsiančio „Nanoflowcell Quantino“ gabaritai nėra dideli. Į ilgį jis ištįsęs 3,91 m, į plotį – 1,93 m ir yra 1,42 m aukščio. Galbūt tokioje mašinoje yra nedaug vietos patogiai įsitaisyti vairuotojui ir keleiviams, užtat jos 108 AG elektrinė jėgainė mažą ir lengvą transporto priemonę iki 100 km/h gali nuskraidinti vos per 5 sekundes. Maksimalus elektromobilio greitis irgi gėdos nedaro jo konstruktoriams – „Nanoflowcell Quantino“ sugeba įsibėgėti net iki 200 km/h. Toks pat yra ir didžiausias elektra varomos mašinos sukimo greitis.

Gaila, bet naujienos gamintojai Ženevos parodos lankytojams kol kas neatskleidė, kokia bus serijinio „Quantino“ modelio kaina. Greičiausiai nuo jos priklausys, ar mašina taps populiari tarp pasaulio elektromobilių gerbėjų.

Lichtenšteino „nanoFlowcell“ Ženevoje sužiba jau ne pirmąsyk. Pernai į Šveicariją jie buvo atvežę koncepcinį elektromobilio modelį „Quant F“. Jo keturių elektrinių variklių pajėgumų suma buvo lygi 1090 AG, maksimalus greitis – 300 km/val., o be papildomo įkrovimo juo galima buvo įveikti 800 km. Naujasis „Nanoflowcell Quantino“ yra patobulintas pernykštis elektromobilio konceptas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"