TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

FF prieš „Model X“, arba kinai prieš amerikiečius

2016 11 01 6:42
Metų pradžioje Las Vegase (JAV) pristatytas 1000 AG "Future Faraday" superelektromobilio prototipas FFFZERO1 yra labai panašus į mašiną iš fantastinio filmo, o jo dizaineriai tie patys, kurie kūrė ir BMW i8. Gamintojo nuotraukos

1000 AG galios superelektromobilio „Future Faraday FF“, kuris dar vadinamas ateities rimčiausiu „Tesla Model X“ elektra varomo visureigio konkurentu, buvo nufilmuotas per bandymus JAV Nevados dykumoje. Mašinos išorė lieka paslaptis, nes bandymų metu jos korpusas buvo uždengtas maskuojančiuoju audeklu.

Privataus Amerikos elektromobilių gamintojo „Tesla Motors“ konkurentu skambiai pavadintas, kinų remiamas verslo startuolis driokstelėjo šių metų pradžioje, kai Amerikos lošimų sostinėje Las Vegase (ta pati Nevados valstija) vykusioje didžiausioje pasaulyje namų elektronikos parodoje „CES 2016“ pristatė koncepcinį superelektromobilio FFFZERO1 modelį. Maskuojamuoju audeklu uždengta mašina FF, kurią „šnipaudami“ tarytum netyčia nufilmavo portalo motor1.com žurnalistai, kaip teigiama, taps serijine. Gamintojas „Future Faraday“ pažadėjo ją pristatyti irgi per „CES 2017“ parodą, kuri įvyks 2017 metų sausio 5–8 dienomis.

Tapęs serijiniu FFFZERO1 duos naudos ir Amerikai - už kinų pinigus jis bus gaminamas šalia Las Vegaso statomoje gamykloje, kurioje dirbs daugiau nei 700 darbuotojų.

Šiuo metu paslaptis yra ne tik mašinos dizainas, bet ir jos techniniai duomenys. Motor1.com apie tūkstantį arklio galių pranešė tik spėliodama, o rėmėsi tuo, jog tiek jų turėjo FFFZERO1 prototipas. Tačiau ar tikrai naujoji serijinė mašina varys elektromotorai, kurių bendra galia – 1000 AG, kol kas lieka neaišku. Atsakydami į žurnalistų klausimus kompanijos „Future Faraday“ apsiribojo tik aptakiomis frazėmis. Esą naujasis FF bus „veržlaus dizaino“ prestižinės klasės mašina, kuri turės „gausybę šiuolaikiškiausių technologijų“, o jos nuvažiuotas kelias, kartą įkrovus elektromobilio bateriją, bus „pats ilgiausias“ iš konkurentų.

Parodoje „CES 2016“ buvo skelbiama, jog su kartą įkrautais akumuliatoriais prototipas FFFZERO1 sugeba įveikti ne mažiau kaip 480 kilometrų, didžiausias jo greitis yra 321 km/h, iki 100 km/h gali pagreitėti maždaug per 3 sekundes. Tikinama, kad serijinio modelio ratus varys galingesnė nei prototipo 98 kWh baterija, dėl to mašinos techniniai duomenys gali dar pagerėti.

Portalas motor1.com sugebėjo užfiksuoti bandomą serijinį "Future Faraday" (FF) tik maskuojamo nepermatomo audeklo.Motor1.com nuotrauka

Nemiega ir „Tesla Motors“. Teigiama, kad netrukus į atnaujintą „Tesla Model X“ bus pradėta montuoti 100 kWh pajėgumo baterija, kuri leis superelektromobiliui papildomai jo neįkrovus nukakti 542 kilometrus ir iki 100 km/h įsibėgėti per 3,1 sekundės.

Tačiau ir „Faraday Future“ ambicijos – ne iš piršto laužtos. Už vadinamojo startuolio nugaros – Kinijos kapitalas ir talentingas verslininkas milijardierius Jia Yuetingas, susikrovęs turtus iš „Leshi TV“ įkūrimo ir internetinių vaizdo įrašų konglomerato. Elektromobilių FFFZERO1 ir FF gamybai yra naudojama kintamos architektūros platforma, o tai reiškia, kad ateityje tą pačią platformą kompanija galės panaudoti ir kitų automobilių gamybai. „Faraday Future“ tikina, kad keisdami atstumą tarp ašių ir važiuoklės nustatymus jie galės pagaminti ne vieną elektromobilį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"