TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Gali tekti papildomai mokytis vairuoti

2016 06 08 8:59
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Vairuotojams, dėl Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų netekusiems teisės vairuoti, ir KET pažeidusiems pradedantiesiems vairuotojams gali tekti daugiau papildomai mokytis.

Vairuotojų mokymo tobulinimo galimybes, taip pat numatomus KET pakeitimus aptarė Valstybinė eismo saugumo komisija, praneša susisiekimo ministerija.

Statistikos duomenimis, didžioji dalis įskaitinių eismo įvykių, kuriuose sužeidžiami ar žūsta žmonės, įvyksta dėl vairuotojų kaltės. Pavyzdžiui, praėjusiais metais užfiksuota 3161 eismo įvykis, iš jų dėl vairuotojų kaltės – 2099. Dėl vairuotojų kaltės gyvybės neteko daugiau kaip pusė žuvusiųjų keliuose – 123 žmonės iš 241. Apie 30 proc. visų eismo įvykių sukelia jauni, 18–24 m. amžiaus vairuotojai. Atsižvelgiant į tai, siūloma keisti vairuotojų papildomo mokymo tvarką, numatant privalomus praktinius pratimus šiuolaikiškose praktinio vairavimo bazėse.

Susisiekimo ministerija praneša, jog vairuotojams, kuriems atimta teisė vairuoti dėl leistino greičio viršijimo arba sukelto eismo įvykio, bei pradedantiesiems vairuotojams, kurie pažeidė tam tikrus KET punktus (viršijo leistiną greitį, sukėlė eismo įvykį arba vairuodami kalbėjo telefonu), papildomo mokymo metu reikės atlikti ir praktinio vairavimo ant slydimo dangos pratimus. Planuojama, kad šie reikalavimai įsigalios 2016 m. lapkričio 1 d.

Komisijos posėdyje aptarti KET pakeitimai, susiję su transporto priemonių padangų naudojimo tvarka. Siūloma nustatyti, kad mopedams, motociklams, triračiams ir visų rūšių keturračiams vasarinėmis padangomis būtų leidžiama dalyvauti eisme kovo ir lapkričio mėnesiais, jei kelio važiuojamoji dalis yra tinkama – neapsnigta ir neapledėjusi. Taip pat svarstomas KET pakeitimas, numatantis leisti krovininiams automobiliams, kurių didžiausia leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, (N1) važiuoti tokiu pat greičiu, kaip ir lengviesiems automobiliams.

Siekiant išgelbėti daugiau gyvybių keliuose įvykus eismo nelaimei, aptartos sraigtasparnių panaudojimo galimybės. Tai svarbu ir gabenant donorų organus. Nutarta, kad specialios sraigtasparnių aikštelės turi būti įrengtos prie visų pagrindinių šalies ligoninių.

Posėdyje aptarta eismo saugos keliuose situacija. Šių metų sausio-gegužės mėnesiais, palyginti su atitinkamu 2015 m. laikotarpiu, eismo nelaimėse žuvusiųjų skaičius sumažėjo apie 20 proc. Per pastaruosius penkerius metus žuvusiųjų keliuose skaičius, tenkantis vienam milijonui šalies gyventojų, sumažėjo apie 15 proc. (2011 m. – 98, 2015 m. – 83).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"