TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Galingiausi BMW visureigiai – pakeliui į trasą

2014 11 04 6:00
Po naujųjų visureigių variklio dangčiu sukasi nauji „M TwinPower Turbo“ varikliai. „Wikipedia“ nuotrauka

Vokietijos automobilių gamintojo BMW sportinių automobilių M padalinys patobulino naująjį sportinį visureigį BMW X5 ir sportinį kupė visureigį BMW X6. Rezultatas – visureigiai, kelyje besielgiantys kaip sportiniai automobiliai su galingiausiais BMW istorijoje varikliais, montuojamais į visais ratais varomus BMW.

Kainuos šimtus tūkstančių

Naujieji X5 M ir X6 M, kaip pranešė gamintojo atstovai, komplektuojami su benzininiais 4,4 litro darbinio tūrio V8 varikliais, su kuriais visureigiai 100 km/h greitį pasiekia vos per 4,2 sekundės.

„Prieš penkerius metus pirmą kartą „BMW M“ padalinio patirtį pritaikę visų varančiųjų ratų BMW X modeliuose gavome aukščiausius klasėje dinamiškumo rodiklius. Naujosios laidos modeliai nedaro jokių išlygų rašydami naująjį X5 M ir X6 M modelių istorijos puslapį – jie yra dar dinamiškesni, ekonomiškesni ir vairuotojams suteikia karščiausių emocijų“, – sakė oficialaus BMW modelių importuotojos Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Anot jos, ką tik anonsuotus modelius jau galima užsisakyti „Krasta Auto“ salonuose. X5 M kaina prasideda nuo 421 tūkst. litų (~ 122 tūkst. EUR), X6 M – nuo 431,5 tūkst. litų (~ 125 tūkst. EUR).

Po naujųjų visureigių variklio dangčiu sukasi nauji „M TwinPower Turbo“ varikliai, kurie pasiekia 423 kW/575 AG – 4 proc. daugiau nei ankstesnieji modeliai. Kiek daugiau – 10 proc. – ūgtelėjo naujųjų X5 M ir X6 M sukimo momentas. Naujieji modeliai pasiekia 750 Nm sukimo momentą, kuris jaučiamas labai plačiu 2200–5000 apsisukimų per minutę diapazonu.

Dar vienas naujųjų visureigių sportinio charakterio įrodymas – dinaminė stabilumo kontrolė, kuri leidžia vairuotojams rinktis iš trijų važiavimo režimų. Be standartinių įjungta / išjungta režimų, BMW į X5 M ir X6 M įdiegė „M Dynamic Mode“ režimą. Šis saugiai kontroliuoja nepakankamą pasukamumą (angl. understeer) ir per didelį pasukamumą (angl. oversteer), bet leidžia ratams pasisukti šiek tiek daugiau ir vairuotojui įvykdyti lengvą šonaslydį. Jei sistemos užfiksuos pavojų, jos įsiterps ir automobilį grąžins į reikiamą trajektoriją.

Penktadaliu ekonomiškesni

Nors naujieji modeliai tapo galingesni, jų degalų suvartojimą BMW pavyko sumažinti net penktadaliu. Dabar BMW X5 M ir BMW X6 M 100 kilometrų suvartoja nuo 13,9 litro iki 11,1 litro. Su standartine 8 laipsnių „M Steptronic“ transmisija ir „Drivelogic“ sistema BMW X5 M ir BMW X6 M iki 100 km/h įsibėgėja per 4,2 sekundės ir pasiekia maksimalų 250 km/h greitį.

Gatvėje naujieji BMW X5 M ir BMW X6 M atpažįstami iš pirmo žvilgsnio. Iš standartinių modelių juos išskiria sportinį charakterį išduodančios didesnės oro paėmimo angos, šoninės „žiaunos“ su modelio pavadinimu, tipiniai M stiliaus šoniniai veidrodėliai ir keturių užpakalinių išmetimo vamzdžių sistema. M automobilių fanai naujuosius modelius iškart atpažins iš išskirtinių M 20 colių lengvo lydinio ratlankių arba M ortakio, kuris montuojamas BMW X6 M.

Vairuotojui apie tai, kad jis vairuoja M automobilį neleis pamiršti M simbolika ir priedai automobilio salone. Tiek BMW X5 M, tiek BMW X6 M sumontuoti specialūs M prietaisų skydeliai, M odinis sportinis vairas su už jo sumontuotomis aliumininėmis pavarų perjungimo svirtelėmis, M pavarų perjungimo svirtis centrinėje konsolėje bei elektra valdomos M sportinės sėdynės.

BNS, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"